
Shon Burton, ustanovitelj in vodja ameriškega portala za iskanje dela Hiring Solved, je za Business Insider delil pomembno informacijo, ki jo mora poznati vsak, ki išče delo oziroma si to želi obdržati. Zavedati se je treba, da naše sodelovanje na družabnih omrežjih ni vezano samo in izključno na naše zasebno življenje. Naše objave bodo videli tudi delodajalci in si na podlagi tega, kar lahko vidijo, ustvarili mnenje o nas.
V nasprotju s ponavadi bolj suhoparnim življenjepisom lahko vpogled v družabna omrežja delodajalcu veliko več pove o tem, kakšna osebnost je človek, ki ga namerava vzeti pod svoje okrilje oziroma ga morda že zaposluje. Razkriva vrednote, poglede na svet, hobije, zanimanja. Če tudi na družabnih omrežjih veliko govorite o tistih stvareh, ki jih boste nato počeli na delovnem mestu, bo delodajalcu hitro jasno, da vas to področje zelo zanima in se z njim ne boste ukvarjali le v času, ko vas bo za to plačal. In zaradi tega boste zanj veliko bolj dragoceni.
"Zanimive informacije za delodajalca pa ne vsebujejo le Facebook, LinkedIn in Twitter," poudarja Burton, "temveč tudi YouTube, Instagram, Tumblr, Pinterest, Spotify, Foursquare itn." Povsod torej objavljajte z mislijo na svoje delovno mesto. Tako z mislijo na to, ki ga že imate, ali na to, ki bi ga želeli imeti. Vse to je danes platforma, na kateri se lahko predstavite v čim boljši luči. Svoje sodelovanje na družabnih omrežjih zato glejte kot svoj PR. Sprostite se lahko med štirimi stenami svojega doma - nikakor pa ne na spletu.
Ne spreglejte tudi pomembnega opozorila finančnega strokovnjaka o vaši pokojnini.
Komentarji (1)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV