Cekin.si
facebook
Kariera

Je to največja Facebookova katastrofa vseh časov?

Ž.K.
16. 05. 2013 16.15
43

Ameriška restavracija Amy's Baking Company Bakery Boutique & Bistro je čez noč postala tarča posmeha in kritik uporabnikov družbenih omrežij. Vse skupaj se je začelo z nastopom v televizijski oddaji slavnega kuharja Gordona Ramseyja.

Slavni kuhar je v svoji oddaji, v kateri z nasveti rešuje restavracije v težavah, obiskal lokal z imenom Amy's Baking Company Bakery Boutique & Bistro, ki ga vodita zakonca Samy in Amy Bouzaglo. Samy in Amy sta se v zgodovino slavne oddaje vpisala kot prva, ki jima Ramsey ni mogel pomagati. Lahko bi rekli, da je nad njima obupal. Da je dal odpoved oziroma, ker je oddaja njegova, ju je odpustil.

Po oddaji se je preko družbenih omrežij na gostinski par usul plaz kritik, ki pa jih kuharja nista najbolje sprejela. Z negativnimi komentatorji sta začela obračunavati preko Facebooka in drugih  družbenih omrežij, s tem pa si na vrat nakopala le še več "sovražnikov".

Po nekaj urah blatenja in jeznih oziroma celo žaljivih objav, ko sta uvidela, da nimata prav veliko podpornikov in da lahko s svojimi dejanji ogrozita že tako ne preveč uspešen posel, sta preko družbenih omrežij v javnost poslala obvestilo, da so v njun račun na Facebooku vdrli ter da nista avtorja spornih objav. A tudi to se je izkazalo za laž.

Revija Forbes je o nujni zgodbi napisala članek, v katerem podajajo pet nasvetov, česa ne narediti na družbenih omrežjih, če ne želite uničiti svojega posla.

1. Ne odgovarjajte vsakomur.

2. Vzemite si čas za odgovor na negativno kritiko in ne odgovarjajte v jezi.

3. Ne žalite ljudi.

4. Pametnejši odneha.

5. Ne lažite.
 

Komentarji (43)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
slovenc79 19. 05. 2013 13.35
+3
kdo je kriv če ne znata kuhat?
anyssa 19. 05. 2013 12.07
+3
No, nekaj je pa res: v Sloveniji so po večini gostilne skoraj prazne, v Ameriki pa imajo kljub takemu odnosu še vedno goste. Nekaj je tu zelo narobe.
grovojko 19. 05. 2013 12.28
+4
V ameriki ne znajo kuhati, pa hodijo jesti tudi v bofl gostilne!
assass 19. 05. 2013 10.13
+11
Sem gledal to epizodo.Enega moškega sta odgnala iz restavracije ,ker se je pritoževal ,da še vedno ni dobil pizze.In potem ko sta ga nagnala sta najprej zahtevala plačilo za hrano ,ki je sploh ni dobil ! Ker človek ni hotel plačati ga je lastnik skoraj fizično napadel.Zares se splača pogledati še posebej ker je cela epizoda na YouTubu.
KiNgKoNg 19. 05. 2013 12.27
+2
Malo si se zmotil, hotela sta, da plača pijačo ki jo je spil.
User1054282 21. 05. 2013 22.43
Ne je tudi gost sam rekel da ne bo plačal pizze ki je ni nikoli dobil.
User768031 19. 05. 2013 09.12
+15
kako je enostavno pri nas narediti članek. samo naslov spremeniš,vse ostalo pa pustiš od pred tedna nazaj.
User457625 19. 05. 2013 08.52
+4
4. Pametnejši odneha. Pravijo da pametnejši odneha. Mogoče res, samo kaj, ko potem ostanejo samo še bedaki. V veliki večini. In mogoče res so. Ne bodimo med njimi! - Gorazd Stražišar, Sem kolesar, gorski kolesar
User653450 19. 05. 2013 08.10
+11
Sedaj bodo gosti obiskali lokal zato, da vidijo zakaj sta neuspešna in tako bo krog zaključen.
muller 16. 05. 2013 13.38
+2
Jaz sem si pogledal zadevo, skupaj s komentarji na FB-ju in drugih straneh in zadeva je vredna ogleda. Morda bi jo lahko uporabili v gostinskih šolah za predstavitev kako se človek naj ne bi obnašal v svoji restavraciji (ali drugem podjetju). Začelo se je pa, ko je nekdo napisal kritiko na Yelp-u in lastnika to nista dobro prenesla in začela vsem, ki jim niso dali vsaj 3 zvezdice odgovarjati in groziti. To, da je prišel Ramsey, je bila pa samo še češnjica na torti. oddaja je na tubi, komentarji so pa na yelp
User1065557 16. 05. 2013 11.39
+115
"največja FB katastrofa vseh časov" - bombastičen naslov potem pa mrzla župa od prispevka
User719870 19. 05. 2013 10.04
+1
Saj ne objavijo,če jim pišeš resnico,pa na profilu se ne vidi kot do nedavnega....
User719870 19. 05. 2013 10.06
+2
Nekega Admina ste si zmislili in on je zdaj vsega kriv,tega Admina bi jaz rad videl v živo......
User719870 19. 05. 2013 10.09
Zakaj se moj komentar ne pokaže na mojem profilu kot jse je nekoč ???
gulmor 16. 05. 2013 11.05
+70
wtf! kje je tista slika z fb komentarji ?
amstaf 16. 05. 2013 11.35
+39
ni je!!!! A se nisi navajen da so to eni nategu..??
revanšist 16. 05. 2013 11.50
+76
5. ne lažite to naj drži tudi za vas 24 kur tudi vaša stran je večkrat dnevno "katastrofa" ampak vi imate moč in neprijetne (resnične)komentarje takoj brišete
User690931 16. 05. 2013 13.08
+5
@pozitivna slovenija +1 in podpis
User404275 16. 05. 2013 10.52
+9
a se sam slikca zamena pa je nov člank
frako 16. 05. 2013 10.21
+2
Dont feed the trolls. to je to kar morš vedit
User436929 16. 05. 2013 09.31
+15
Facebook sam po sebi ni idio**zem, idio** so tisti ki ga uporabljajo za objavo podatkov ki jim lahko škodijo. Sicer pa je lahko zelo priročna zadeva za ohranjanje stikov z ljudmi ki jih ne vidiš pogosto. Reči da je facebook vir vsega zla je tako kot bi trdil da je iznajdba telefona največji greh človeštva ker te lahko vedno pokličejo prodajalci, ker te anketirajo, ker povzroča prepire v družbi...
User1033214 16. 05. 2013 10.01
+6
Tole je zgolj moje mnenje, vsakemu svoje, pa vendar...Sem iz Lj, vsi moji prijatelji, celo družina, so v Lj, vidimo se parkrat na leto, ker ima vsak svoje življenje in preprosto ni časa za vsakodnevno čvekanje ob kavicah ipd.Ampak, takrat, ko se vidimo si imamo kaj povedati, smo veseli, da smo si spet vzeli nekaj časa za klepet, odnosi so pozitivni in predvsem pristni. Ohranjanje stikov pri mobitelih in mailih danes res ni znanstvena fantastika, tako da menim, da je FB zguba časa, poneumljanje naroda in, kar je najpomembnejše, spodbujanje k nerealnim in patetičnim odnosom.
User1018078 16. 05. 2013 18.25
+2
točno tako
User1033214 16. 05. 2013 09.20
+6
FB je največja katastrofa FBja. Idiotizem.
User450039 16. 05. 2013 07.37
+37
Ta FB kot mi razlagajo znanci in opazujem, povzroča prepire med prijatelji, med zakonci, med trenutnimi partnerji, je ventil za sproščanje frustracij ipd anomalij, omogoča vpoglede v spalnico, kopalnico, v črevesje in ne na koncu še v denarnico in pod perilo - je prava zakladnica podatkov za kriminalce, vključno za trgovce in šarlatane. Dober vir podatkov za delodajalca, da točno vidi kako butast ali pameten je kandidat ali zaposleni in predvsem dobro razkaže tudi kultiviranost komuniciranja. In to si človek prostovoljno sam stori. Pol pa joka, ko se kaj kritičnega ali usodnega zgodi?
tuttikaki 16. 05. 2013 08.29
-26
kot ti razlagajo znanci.....pa kaj je s tabo narobe?
expost 16. 05. 2013 08.30
+15
koncept spletnih socialnih omrežij naj bi bil namenjen (tako prepričujejo naivne) krepitvi pozitivnih lastnosti medsebojnih odnosov. pa ja! medsebojne odnose so okrepili le oglaševalci, tržni raziskovalci in FB. kar se je dejansko okrepilo (na IRL ravni navadnega človeka) so procesi, ki izhajajo iz FB objav. v največji meri so to (1) prerekanje, (2) obrekovanje in (3)eksibicionizem.
jurcek 16. 05. 2013 07.11
+14
glih gledam, keri cudaki na youtub.. keri cudaki, kr stranke nadirajo :D, pa dve stranki sta popizdili ker sta cakali vec kt eno uro na pizzo, in sta kr hotli jet, in je ta zenska hotla kr policijo klicat ker kao nista hotla placat :P smehi
bondxyz 16. 05. 2013 08.27
+6
Pol pa ni čudno, če sta motena :))) In zelo neprofesionalna.
Joze.z.hmetov.Doma 16. 05. 2013 13.01
a das link na jutubu
hecate 16. 05. 2013 00.48
+61
Uh pa kdo vas uči pisat članke? V tem članku ne izvem popolnoma NIČ! Kaj sta naredila, da je Ramsey obupal nad njima? Kakšne stvari sta pisala na facebook? Primeri? Kaj je bilo že prej narobe z njunim lokalom, da sta rabila pomoč? Kaj? Kdaj? Kje? Kako? Zakaj? a vas niso učili??!!
Sandi Sterkuš 16. 05. 2013 06.42
+10
Verjetno so članek pisali novinarčki prvega letnika....
tuttikaki 16. 05. 2013 14.16
kaj pa če bi si na youtubu piskal oba videa in si pogledal ?
tuttikaki 16. 05. 2013 14.16
ker tukaj ne boš veliko izvedel...tako to je
gLukas 15. 05. 2013 19.40
+3
Se mi je zdelo da je na fotki Omar Sharif.
User839551 15. 05. 2013 18.59
-3
pa še stari ma 15 let starejšo
Mario71 15. 05. 2013 16.27
+22
HAHAHA..ta ma pa botoksa v litrih na ksihtu
G8J 15. 05. 2013 13.18
+139
Ha,ha,ha Pameten in resesn sploh nima FB
rr3 15. 05. 2013 14.01
+3
Resen mogoče res ne, vsak pameten pa služi z njim. Če nisi dovolj je pa to drug problem
jeti48 15. 05. 2013 18.52
+10
Kjer so ovce, tam so tudi pastirji! (Samsung, HTC, HP, Sony, Renault... press)
expost 15. 05. 2013 19.30
+52
@rr3, alan76 itd: in kaj je narobe s tem, da jaz nimam odprtega FB itd profila? kaj? sem zato neumen? pač svojega lajfa ne razkazujem drugim... itak morajo imet fetiš na to, da drug drugemu sporočajo, kaj so/bodo jedli, kdaj bodo šli na wc, kdaj so otroku plenico zamenjali in kakšen kakec je bil, kako izgledajo v gatah itd... če to ni eksibicionizem... in kako navaden smrtnik služi s FB? tako, da da svoje (in drugih 'friendov") podatke na razpolago oglaševalcem, ki itak v vsakem človeku vidijo potrošnika? in kaj dobiš s tem? nič... kakšna še mogoče višjo plačo, če jo ima med frendi in (svojo podrejeno) vidi šef zgoraj brez !? kar se mene zadeva: ne, hvala. FB=totalen bull*... kakšen f*s* pa krepitev odnosov s prijatelji. čez pir s tistimi, ki pridejo k meni in me IRL vidijo, kako živim, ga ni... vedno me lahko pridejo obiskat. ostale pa naj to en k*** briga.
User450039 16. 05. 2013 07.30
+7
Bravo. Enako.
expost 16. 05. 2013 10.33
+7
@alan76, me veseli za tvojo argumentacijo. kljub razmisleku o napisanemu (strinjam se, vsak je zase odgovoren, sploh pa kaj na FB objavi), pa se mi zdi, da je FB le množična manipulacija oglaševalske industrije in orodje za nadzor posameznikov. zaradi oglaševalcev nimamo nič zastonj (there is no free lunch). tudi komercialni radio ni zastonj zaradi oglaševalcev (saj vsak oglas posredno plačaš). ko si že omenil radio: zakaj poslušaš radio? zaradi dobre glasbe ali zaradi dobrih oglasov? bolj kot je radio "poslušan", bolj zanimiv je za oglaševalce. analogija velja tudi za različna socialna omrežja in FB. nič nimam proti oglaševanju, da ne bo pomote. pravim le, da je FB, ki je bil v osnovi mišljen za krepitev IRL socialnega omrežja, postal komunikacijski kanal, ki ima nasprotne učinke. danes je to platforma, ki (verjamem, da nehote) večinoma vzpodbuja slabo voljo kot pa krepi dobre odnose in pozitivno komunikacijo. ne boš menda rekel, da še nisi nikoli slišal prepira na temo "kako si lahko to objavil na fb!?". po drugi strani pa preveč personaliziramo in materializiramo FB. FB je le nek virtualen svet multiplih identitet in posledic, ki jih tak svet prinaša tudi v IRL. nemalo jih je tudi, ki so na FB zelo pogumni in samozavestni, v IRL precej mlahavi. recimo primer vstajnikov :) in takšen je tudi vtis, ki ga takšna množica (FB uporabnikov), vsaj do nekega %, tudi pusti.
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Spremeni nastavitve piškotkov Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 1087