
Novih sodelavcev ni nikoli lahko izbrati. Četudi morda nekdo deluje popoln kader na papirju, se morda v resničnem življenju ne izkaže tako, kot ste pričakovali. Še težje pa nove sodelavce izberejo podjetja, kot je Facebook, saj dobivajo nove in nove prošnje za zaposlitev vsak dan.
Sedaj pa je Business Insider odkril, kako se odločajo pri Marku Zuckenbergu. Zanašali naj bi se na priporočila tistih, ki pri njih že delajo. In statistika kaže, da je njihova odločitev povsem smiselna. Zaposleni, ki jih je priporočil nekdo, ki v podjetju že dela, naj bi prinesli kar za 25 odstotkov več dobička, za 20 odsotkov manj možnosti pa naj bi bilo, da bi dali odpoved.
Medtem ko nekateri delodajalci zaposlene prosijo za predloge prek elektronske pošte, pa naj bi imel Facebook prav posebno taktiko. Kratke sestanke v čim bolj neformalnem okolju. Tako naj bi se zaposleni sprostili in svojim nadrejenim v živo povedali, ali poznajo koga, ki bi ga podjetje potrebovalo. Takšni sestanki po mnenju strokovnjakov sicer ne bi smeli trajati predolgo in ne bi smeli potekati več kot enkrat mesečno. Najbolj učinkoviti naj bi bili, če bi šlo za sproščeno druženje ob hrani in pijači. Neobhodno je, da nadrejeni razumljivo pojasnijo, kakšne sposobnosti pravzaprav podjetje išče, pričakuje in potrebuje. Na tak način podjetje na sploh ustvari atmosfero, da je vedno dobrodošlo, kadar nekdo predlaga potencialnega zaposlenega.
Komentarji (6)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV