Cekin.si
image (28)

Kariera

Razočaran nad 50.000 Slovenkami!

Ž.K.
17. 10. 2013 15.48
20

Igor Arih se že 23 let ukvarja z designom in komunikacijami.V agenciji Arih s svojim timom skrbi za izbrano število zunanjih naročnikov in za lastne blagovne znamke.

Kako so se po vašem mnenju oglaševalske akcije prilagodile novim žanrom in novim medijem? Kaj se je spremenilo v zadnjih desetih letih?

'V celotnem komunikacijskem procesu ali povezovanju izdelkov s potencialnimi ciljnimi skupinami se spreminja zgolj ena stvar - želja po natančnejšem spoznavanju kupca/uporabnika.'


Ali Slovenci sledimo trendom, ki se pojavljajo v svetu? Katerim bolj, katerim manj?

'Slovenci so dokazano odlični zasledovalci komunikacijskih trendov. Spoznajo, analizirajo, sistematično uredijo in aplicirajo na naše teritorialne, kulturološke in sociološke danosti. Smo zelo priden narod v opazovanju in implementaciji spoznanega. Na žalost to ni dovolj. Pri ugotavljanju, kateri trendi so "hot" vse prepogosto pozabljamo, da se trende da tudi ustvarjati. V resnici jih nekdo ustvari, množica pa pridno sledi'

Kako gledate na vedno bolj pogoste resničnostne šove, katerih tematika je dokazovanje v poslu?

'Število brezposelnih se kljub obljubam politikov neprestano povečuje. Publika, ki jo ta tematika zanima je vse večja'

Kakšen pomen ima pri uspehu v poslovnem svetu samo promocija?

'Ne verjamem v samo promocijo. Že beseda pomeni, da se nekdo samo hvali. A ti verjameš nekomu, ki se samo hvali? Naši izdelki naj govorijo namesto nas.

Kako lahko povezava blagovne znamke z določeno osebo prinese pozitivne učinke? Kakšni so lahko negativni vplivi?
Športniki, glasbeniki, znani igralci ... Seveda! Saj so v vlogi nekoga, ki ga javnost pozna in od takega lažje "kupi" določeno sporočilo. Staro pravilo trgovine je: Kupujem raje od tistega, ki ga poznam
.'

Ste idejni oče šova Top 4 s Tjašo Kokalj. Kako ste prišli do ideje in kakšni so cilji šova?

'Na eni izmed predstavitev o gledanosti televizije so mi strokovno razložili, da  resničnosti šovi po vseh ratingih absolutno vodijo. Rekel sem: "Let's do reality!" Cilj je gledanost, zabava in poučnost.'

Kaj vas je navdušilo, kaj mogoče razočaralo pri dekletih, ki sodelujejo?

'Dekleta so super. Vsa, ki so se prijavila, si zaslužijo nagrado! V času, v katerem živimo je treba neprestano poskušati. Ne zadostuje jamranje, da se nič ne da, da tako ali tako nobeden ne zaposluje itn. Treba je sam sebe spraviti v pogon in preizkusiti nemogoče. Zato vsem dvestotim dekletom, ki so se prijavila, osebno čestitam! In glasno skandiram - Bravo! Tako se dela. Razočaran sem nad ostalimi več kot petdeset tisočimi Slovenkami, ki so brez službe in se niso prijavile.'

Kako so dekleta izpolnila naloge in pričakovanja Igorja Ariha, si poglejte v 4. oddaji šova TOP 4 s Tjašo Kokalj. Pretekle oddaje si lahko pogledate na VOYO!

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

Komentarji (20)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 861