Pred časom se je zdelo, da bodo štiri podjetja Google, Yahoo, Microsoft in AOL za vedno dominirala svetovnemu spletu. Skupaj so ta podjetja mesečno privabila več kot 100 milijonov uporabnikov, predstavljala pa naj bi tudi 90 odstotkov oglaševalske pogače. Sedaj so ta podjetja dobila konkurenco v obliki spletnih socialnih omrežij. Facebook je s pomočjo različnih ustvarjalcev postal skoraj svet zase. Največje spletno socialno omrežje, ob koncu leta 2008 naj bi ga uporabljalo že 140 milijonov ljudi, ponuja veliko storitev, e-pošto, instantno komuniciranje, objavljanje fotografij in videoposnetkov. V partnerstvu z Amazonom ponuja tudi nakupovalne aplikacije, ki omogočajo nakupovanje, ne da bi zapustili Facebook. Vedno več je tudi aplikacij, ki so namenjene mobilnemu dostopu, kar omogoča še bogatejšo uporabniško izkušnjo. Omrežja rastejo eksponentno in privabljajo uporabnike vseh starosti. Pomemben pa je tudi podatek, da uporabniki na omrežjih preživijo vedno več časa in postajajo tako vedno bolj vključeni v aktivnosti. Tako vse vedno bolj stremi k socialnemu spletu, k povezovanju različnih platform in uporabnosti na različnih nivojih. Pojavlja se tako imenovani socialni meta splet, ki bo v prihodnosti najverjetneje temeljito preoblikoval in reorganiziral svetovni splet, kot ga poznamo danes.
Spletna socialna omrežja postajajo tedenska ali celo dnevna redna praksa uporabnikov, kar je dobro za tržnike, ki pa še vedno razvijajo najbolj učinkovit model trženja. Spletni analitiki za zdaj celo ugotavljajo, da tržniki tega, da se število uporabnikov spletnih socialnih omrežij naglo veča, še vedno ne znajo izkoristiti.

Spletna socialna mreža Facebook se je po valu kritik v preteklih tednih glede načrtovane spremenjene politike varovanja podatkov odločila, da bodo lahko v prihodnje pri spremembah pravil delovanja sodelovali tudi uporabniki mreže. "S tem želimo postati bolj odprti in transparentni," je na novinarski konferenci v Hamburgu povedal ustanovitelj Facebooka, 24-letni Mark Zuckerberg, ki je danes najbolj popularno spletno družabno omrežje ustvaril v času študija na Harvardu.
Ideja v ozadju odločitve je, da bodo lahko uporabniki mreže glasovali o predlogih za nova pravila. Pri vsaj 30-odstotni udeležbi vseh registriranih aktivnih članov Facebooka bodo izidi glasovanja obvezujoči. "Zaupamo svojim uporabnikom in njihov prispevek nam je pomemben," je dejal Zuckerberg, a obenem poudaril, da bo odločitve o novih proizvodih še naprej sprejemalo vodstvo Facebooka.
Facebook se je v preteklih tednih znašel pod valom kritik svojih uporabnikov, potem ko si je s spremembo poslovnih pogojev pridržal pravico, da podatke o svojih članih uporablja časovno neomejeno. S tem naj bi želeli omogočiti, da bi lahko podatke o določenem uporabniku drugim pokazali tudi tedaj, ko bi ta svoj profil že ukinil. Desettisoči uporabnikov spletne mreže in borci za zaščito osebnih podatkov so se na to odzvali z ogorčenjem, nakar je Facebook nova pravila umaknil.
Komentarji (1)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV