Niso le dobili ogromno prošenj za delo in lahko sedaj izbirajo novega sodelavca med res velikim številom tistih, ki so se prijavili; naredili so si ogromno reklamo, saj se je njihova ideja znašla v vseh medijih. To je moč razmišljanja izven okvirjev.
Podjetje, ki se nahaja v San Franciscu in prodaja oblačila tudi prek spleta, je namesto, da bi na svoji spletni strani le objavilo vest, da iščejo novega sodelavca, to za 36 ur povsem uničilo in posledično pritegnilo ogromno pozornosti. Kako najti novega čim bolj sposobnega programerja, so se vprašali vodilni v podjetju. In dobili odlično idejo. Svojo spletno stran so povsem pokvarili tako, da so uporabili vse efekte, ki jih je sploh mogoče narediti. Kar pa se je zdelo ljudem zanimivo, zato so jo začeli množično odpirati.
"To se zgodi, ko naši ekipi računalničarjev naročiš, da uničijo stran," se hahlja direktor Chris Lindland. "Želeli smo odkriti nove talente in to je bil način, da pridemo do njih. Stran je namreč za nekoga, ki je programer, tako šaljiva, da bolj ne bi mogla biti. Sedaj se le še šalimo, da bo postala bolj priljubljena kot tista, ki jo imamo običajno."
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV