Silvio Santos je absolutni kralj brazilske televizije. Na TV-zaslonih se pojavlja, odkar televizija obstaja v tej državi. Čeprav je star že 82 let, je njegov nedeljski popoldanski variete še vedno najbolj gledana oddaja v državi, ki ima več kot 190 milijonov prebivalcev in se iz leta v leto bolj uveljavlja kot gospodarska velesila.
Silvio je skozi desetletja nastopanja na televiziji zgradil neverjeten poslovni imperij. Seveda ima v lasti več televizijskih mrež, poleg tega pa je denar vložil še v gradbeništvo in nepremičnine, finančni sektor in kozmetiko.
Njegov konglomerat Silvio Santos Group je sestavljen iz več kot 30 podjetij, ki imajo več kot 8.000 zaposlenih in letni promet več kot 2 milijardi dolarjev (1,5 milijarde evrov). Večino prihodkov, kar 22 odstotkov, mu prinese njegova televizijska mreža SBT.
Veselo Silvio služi tudi s prodajo obveznic. Vsako leto jih proda za 50 milijonov, lani v vrednosti 158 milijonov dolarjev. Prodaja poteka, kako pa drugače, kar preko njegove nedeljske televizijske oddaje.
Najhitreje od vseh pa raste njegovo kozmetično podjetje, ki ima na brazilskem trgu s svojo blagovno znamko Jequiti vsako leto več kot desetodstotno rast. V zadnjem času so finančni časniki poročali, da želi Silvio blagovno znamko prodati, med potencialnimi kupci pa je tudi največje kozmetično podjetje na svetu L'Oreal. Strokovnjaki ocenjujejo, da brazilski zvezdnik s prodajo lahko iztržil kar 500 milijonov dolarjev.
Skupna vrednost njegovega premoženja je tako po oceni revije Forbes kar 1,3 milijarde dolarjev (975 milijonov evrov), Silvio pa njihove ocene ni želel komentirati. O svojem premoženju zelo nerad govori, saj je bila leta 2001 ena izmed njegovih šestih hčera žrtev ugrabitve in izpustili so jo šele, ko je plačal 200.000 dolarjev.
Komentarji (4)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV