Ko je triindvajsetletni newyorški študent ekonomije Maurice Harary slišal, da je predsednik Barack Obama svetu sporočil, da je Bin Laden mrtev, je šel naravnost domov, oblikoval potisk za majico in na spletu začel prodajati majice z napisom 'Bin Laden je mrtev'.
Posel je stekel neverjetno hitro, saj je imel v nekaj urah dobil več kot 10.000 naročil za majice, ki jih je prodajal po dvanajst dolarjev za kos. V enem dnevu pa je nato zaslužil kar 100.000 evrov.
So pa katastrofe očitno lahek vir denarja, saj precej podjetij opaža porast prodaje, ker se po koledarju Majev nezadržno bliža konec sveta. Na ta račun trenutno služijo prehrambena podjetja, saj si nekateri ustvarjajo zaloge hrane, premične bunkerje in druge stvari, ki bi jim pomagale preživeti apokalipso in obdobje po njej.
Komentarji (6)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV