

Kdo
Vprašate lahko denimo: kdo so vaši klienti oziroma s kom sodelujete pri tem in tem projektu, kdo so vaši vzorniki itn.
Kaj
Osnovno vprašanje je: kaj počnete? Kaj počnete v službi? Kaj počnete v prostem času? Če sogovornik pripomni, da ima rad svojo službo, a je včasih zelo naporna, pa lahko denimo vprašate: kaj je tisto, kar dela vaš službo naporno?
Kdaj
Kdaj ste se odločili, da v življenju postanete to in to? Kdaj ste se odločili, da svoje delo razširite na to in to področje?
Kje
Kje po navadi malicate med službo? Kje po navadi počitnikujete?
Zakaj
Zakaj ste se odločili, da študirate to in to? Zakaj ste se odločili, da odprete svoje podjetje ali da se zaposlite v tem in tem podjetju?
Kako?
Kako ste odprli svoje podjetje? Kako težko je bilo začeti? Kako ste zbrali začetni kapital?
Vse to so izjemno osnovna vprašanja, ki pa so zelo učinkovita, da pokažemo svoje zanimanje in - roko na srce - ravno to je tisto, zaradi česar naredimo na ljudi dober vtis. Namesto da bi bili živčni, ker mislite, da se morate izkazati kot zelo pametni in duhoviti, se pomirite in bodite le radovedni. Da to deluje, je vedel že Einstein.
Ne zamudite tudi 7 skrivnosti, ki jih je treba odkriti, da bi postali dobri govorci!
Komentarji (2)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV