V večini primerov je pametno pokazati svoja čustva, kar pa ne velja v službi. Raziskave so pokazale, da je stres izredno nalezljiv, zato bi lahko v pisarni kmalu zavladal kaos. Zato skušajte prikriti negativna čustva in se ne odzovite prehitro.
Ko ste pod stresom, ne sprejemajte odločitev. Odločitve imajo namreč dolgoročne posledice in ni dobro, če so slabe. Psihologi iz Harvarda so celo ugotovili, da so študenti pod stresom sprejemali več slabih odločitev, saj niso znali dobro preceniti situacij.

Če ste prepričani, da bolje delate pod pritiskom, ni res. Zato ne odlašajte z zadolžitvami do konca, češ da boste bolj ustvarjalni in motivirani, ker ne boste. Stres, ki ga doživljate ob hitenju, ima številne negativne posledice tako na fizično kot psihično zdravje. Povišan utrip, težave s pritiskom in prebavo niso še nikomur prinesli nič dobrega.
Ne analizirajte in ne vznemirjajte se preveč. Prekomerna skrb zaradi službe povzroča velik stres in posamezniki, ki jih stalno skrbi, so bolj nagnjeni k depresiji. Skušajte odkriti način sporočanja: telovadite, meditirajte, pogovarjajte se. Zavedajte se, da ne morete vplivati na stvari, ki jih ne morete predvideti.
Če že ne osem, si privoščite vsaj šest ur kakovostnega spanca, ki je ključen za storilnost in tudi za kakovost življenja. Zaradi pomanjkanja spanca boste še bolj pod stresom, hkrati pa nezadovoljni in raztreseni.
Komentarji (5)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV