Kot so zapisali na spletnem portalu Inc.com, naj bi znanstveniki dognali, da ima večina ljudi v svojem življenju v povprečju le štiri ljudi, s katerimi lahko razpravlja o najbolj pomembnih temah. Maksimalno število takih prijateljev pa naj bi bilo šest. Lewis Schiff, avtor knjige Briljantni biznis, je ugotovil, da imajo superuspešni izredno malo pravih prijateljev.

V knjigi tako navede podatek, da imajo ljudje, katerih premoženje je vredno več kot 30 milijonov dolarjev, v povprečju 4,8 ljudi, ki jim popolnoma zaupajo ter jih štejejo za najtesnejše sodelavce in prijatelje. Ljudje s premoženjem, manjšim od deset milijonov dolarjev, pa 5,7 ljudi. Ljudje, ki spadajo v družbeni srednji razred ,pa naj bi imeli v povprečju kar devet tovrstnih prijateljev.
Iz tega izhaja, da bolj kot ste uspešni, na manj ljudi se lahko zanesete in jim zaupate. Lewis Schiff je ugotovil tudi, da je poleg števila ljudi v vaši mreži zelo pomembna tudi struktura mreže. Tisto, kar vas bo mogoče celo presenetilo, je, da ni treba, da se ljudje, ki jih boste zbrali okoli sebe, med seboj poznajo. Celo zaželeno je, da se ne. Odnosi med njimi bodo tako potekali preko vas in s tem se bo vaš položaj znotraj mikroomrežja utrjeval. Poglejmo si še nekaj podrobnosti o tem, kako zgraditi učinkovito poslovno mikroomrežje.
1. Na list si napišite imena 12 ključnih ljudi v vašem življenju. To naj bodo ljudje, na katere bi se obrnili jutri, če bi se odločili poiskati delo, ki ga najbolje obvladate in bi ga v življenju najraje opravljali.
2. Seznam 12 zdaj skrajšajte na šest imen tako, da ljudi ocenite glede na to, kdo vam lahko zagotovi največ dela. Primer: Če bi želeli biti pek ali slaščičar, bi morali na vašem seznamu biti organizatorji zabav, porok, lastniki restavracij ... Po možnosti taki, ki se med seboj ne poznajo.
3. Zdaj se je treba lotiti raziskovalnega dela. Za vsakega človeka na seznamu odprite mapo ali dokument, v katerega boste zbrali vse informacije, ki jih imate o tem človeku. Tako poslovne kot osebne. Ne nazadnje gre za vašega najboljšega poslovnega prijatelja.
4. V posebni mapi zbirajte podatke tudi o drugih ljudeh, ki so del vaše širše mreže in utegnejo v prihodnosti zamenjati katerega izmed izbranih šestih. Morda se sodelovanje s kom izkaže za manj plodno, kot ste pričakovali, mogoče se bo vaš posel obrnil v novo smer.
5. Posodabljanje podatkov o svoji mreži naj bo redno. Določite si dan v tednu, ko boste pregledali nove informacije, ki ste jih pridobili. Vzdrževanje tovrstne poslovne mreže je za uspešne poslovneže izrednega pomena.
Komentarji (21)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV