Ameriška študija, ki jo je finančno podprl portal, kjer se objavljajo prosta delovna mesta, TheLadders, razkriva, kateri del vašega življenjepisa si kadrovniki podrobneje ogledajo. Znanstveniki so uporabili posebno metodo, ki spremlja premikanje oči. Na zgornji fotografiji je označeno, kje so se kadrovniki s svojim pogledom ustavili.
Ugotovili so, da tisti, ki izbirajo nove zaposlene, za en življenjepis porabijo le šest sekund časa; v tem času pa pogledajo ime, kakšno delo opravljate trenutno, koliko časa ste na tem položaju, kaj ste delali pred tem in kakšna je vaša izobrazba. Če jih ne prepričate v teh šestih sekundah, ki jih povprečno porabijo za en življenjepis, ga bodo enostavno odložili in v roke vzeli drugega. Za branje življenjepisa na desni je kadrovnik denimo porabil več časa po mnenju raziskovalcev tudi zato, ker je šlo za format, ki je bil lažje berljiv, informacije so bile podane tako, da jih je bilo enostavno lažje prebrati. Pri iskanju novih kadrov so raziskovalci spremljali 30 ljudi kar 10 tednov in tako potrdili, da ni pomembno le, kaj zapišemo v življenjepis, temveč tudi, kako kratki in jedrnati smo, kako lepo vse skupaj vizualno predstavimo.
Komentarji (11)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV