RIS tudi navaja, da to število predstavlja 37 odstotkov slovenske populacije med 10 in 74 leti. Med vsemi, ki v Sloveniji uporabljajo internet, pa Facebook uporablja 51 odstotkov ljudi.
Kljub nekaterim nevarnostim in pastem, ki jih to priljubljeno družabno omrežje predstavlja, postaja vse bolj priljubljeno. Tako pri nas kot v tujini, kjer se je raziskovanja fenomena lotila celo vodilna ameriška finančna inštitucija Bank Of America.
Ugotovili so, da na drugi strani luže Facebook uporablja že kar 96 odstotkov ljudi, ki so sodelovali v raziskavi in naj bi predstavljali reprezentativen vzorec ameriške populacije. Večina jih Facebook preveri tudi do 20-krat na dan, vse več s pomočjo mobilnega telefona.
Kar 40 odstotkov jih ima na Facebooku vsaj 200 prijateljev, za katere priznavajo, da katerega med njimi niso še nikoli videli niti ne vedo, za koga gre. Podatek, ki vzbuja presenečenje, ker večina uporabnikov Facebooka trdi, da jih skrbita varnost in zasebnost. Dodajanje neznancev je v tem kontekstu izzivanje usode! Poleg tega ima četrtina vprašanih stopnjo varnosti nastavljeno na najmanjšo možno, kar pomeni, da lahko vse njihove podatke in zasebne fotografije vidi kdor koli.
Polovica uporabnikov Facebooka je tudi priznala, da se je količina časa, ki ga preživijo na tej strani, samo v zadnjem letu povečala za polovico. Predvsem na račun vse več preživetega časa pred računalnikom, sodelujoči namreč trdijo, da drugih spletnih strani na račun Facebooka ne obiskujejo nič manj.
Kritiki, ki trdijo, da Facebook poneumlja, imajo morda celo prav, še ugotavlja raziskava Bank of America, saj 35 odstotkov uporabnikov Facebooka nikoli ne bere časopisov, vse več časa pa porabijo za gledanje vsebin v rubriki 'komedija' na YouTubu.
Po drugi strani pa zna biti v času velike brezposelnosti, socialno omrežje tudi prava rešitev, 41 odstotkov vprašanih je namreč povedalo, da so Facebook prijatelje že kdaj prosili za priporočila, obvestila o prostih delovnih mestih in pomoč pri pripravi na zaposlitveni razgovor. Vendar pa Facebook še ne bo tako kmalu nadomestil zavoda za zaposlovanje, ampak predvsem spore ob koncu zveze. Četrtina vprašanih je namreč partnerja že kdaj zapustila kar prek Facebooka.
Raziskave s področja spletnih socialnih omrežij so sicer trenutno med najbolj 'vročimi', z njimi se ukvarjajo vsi, ki želijo, da je njihovo raziskovalno delo opaženo. Rezultati pa večkrat razkrijejo zanimivosti, ki so uporabne tako za uporabnike kot tudi za delodajalce in vse, ki se ukvarjajo z marketingom.
56 odstotkov uporabnikov tako sodeč po eni od raziskav meni, da je neprimerno, da je vaš šef tudi vaš Facebook prijatelj. Zagovorniki varne uporabe Facebooka bi vam povedali, da je kariera ostalih 44 odstotkov najbrž v nevarnosti. Šef je na Facebooku velik NE!
Dobra novica za vse tržnike in tiste, ki prek Facebooka širijo nezaželene vsebine ali celo viruse, pa je, da se seks prodaja. Seksualno obarvane vsebine imajo namreč 90 odstotkov več možnosti, da jih bodo obiskovalci kliknili in delili s prijatelji.
Podatek, ki jezi delodajalce, pa je, da 65 odstotkov zaposlenih, ki imajo na delovnem mestu dostop do spleta, med delovnim časom redno obiskuje Facebook. Pogosto novosti preverijo vsakih pet minut.
Komentarji (46)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV