
YouTube predstavlja edinstveno priložnost za mnoge ljudi, ki jim po klasičnih poteh do slave in bogastva ne bi uspelo priti. Imate talent, posedujete znanje? To lahko sedaj delite prek YouTuba in tako pridobite ogromno občinstvo. Bi Justin Bieber, če ne bi imel te možnosti, kdaj uspel prepričati ameriške producente? Verjetno bi v stik z njimi prišel veliko težje. Predstavljamo pa vam še pet primerov ljudi, ki so obogateli z uporabo YouTuba,
1. Pewdiepie
Z YouTubom je Felix Arvid Ulf Kjellberg že zaslužil 15 milijonov evrov. Švedovi videoposnetki imajo po tri milijarde ogledov, njegov kanal ima 17 milijonov naročnikov. Pripravlja videoposnetke na temo videoiger.
2. Smosh
Za tem imenom stojita dva komika – Ian Hecox in Anthony Padilla. Od leta 2005, ko sta ustanovila svoj kanal, se je njuna denarnica pošteno odebelila. 14 milijonov evrov sta si prislužila, imata pa 2,8 milijard ogledov.
3. RayWilliamJohnson
Američanov kanal je bil pred dvema letoma že tako spremljan, da je bilo med dvajstimi najbolj gledanimi videoposnetki meseca enkrat celo šest njegovih. Zaradi tega je na njegovem bančnem računu že 13 milijonov evrov več, ima po 2,6 milijard ogledov. To pa zato, ker je izredno talentiran in originalen. Pripravlja svoje komentarje na viralne videoposnetke, je pa tudi glasbenik in pisec besedil.
4. BlueXephos
Še dva milijonarja, ki sta s pomočjo portala YouTube uspela, ker pripravljata videoposnetke na temo videoiger. 11 milijonov evrov sta si prislužila Lewis Brindley in Simon Lane, imata 2,3 milijarde ogledov.
5. RealAnnoyingOrange
Še en bolj zabaven kanal. Videoposnetke od leta 2009 pripravlja Dane Boedigheimer, njihova zvezda pa je pomaranča, ki spravlja ob živce vso ostalo sadje in zelenjavo. Na začetku je mislil, da se bo končalo z enim videoposnetkom, a je šlo za takšno uspešnico, da je zahtevala nadaljevanje. 9 milijonov evrov je že zaslužil, ima 1,8 milijard ogledov.
Komentarji (9)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV