Njihov vir je izum za zmanjšanje želodca Lap-Band, namenjen izgubi odvečne telesne teže. Prodaja produkta je namreč le v nekaj mesecih padla za 12%, na 54,4 milijonov dolarjev v drugem kvartalu leta 2011.
Zdaj razmišljajo, da bi proizvod, ki je veljal za revolucionarnega, umaknili iz trga. Težava je, da ugotavljajo, da njihova napravica ubija ljudi.
Seznam žrtev je dolg, na njem je vsaj dvajset imen. Družba se boji tožb, direktor David Pyott pa je že večkrat izrazil zgroženost nad tem, kako prodajalci nato produkt oglašujejo. Potrjen je namreč samo za ljudi z resnimi težavami s težo, oglašujejo pa ga kot pripomoček, ki vam bo 'do poletja pomagal do idealne linije.'
'Oglašujejo anoreksijo,' je bil ogorčen, ko je videl, da je nekdo kot slogan dodal, 'nič na svetu ni tako okusno kot občutek suhosti'. Sporni produkt, ki je podjetju sicer prinesel milijone, se je tako izkazal za zgrešeno investicijo.