»Slovenskim kupcem vrata oziroma dostavo odpira vse več tujih trgovcev, kar pomeni, da ima slovenski trgovec vedno večjo konkurenco in da so naše primerjalne prednosti (občutek bližine, enostavnost vračila, hitra dostava …) vedno manjše. Svoj prostor si moramo torej ustvariti z edinstvenostjo ponudbe, z lastno zgodbo, ki je neprimerljiva. Z zgodbo, ki mora biti dovolj močna, da si bo upala tudi preko meja majhnega slovenskega trga, in z odnosom do kupcev, ki krepko presega avtomatizirana sporočila«, Živa Deu, Ilirija d.o.o., Click2Chic.


lovalo skoraj 70 najvidnejših spletnih trgovcev, k izboru zmagovalcev pa je prispevalo 22.633 potrošnikov in strokovna komisija.
Raziskovalni projekt Shopper’s Mind, ki ga podjetje Ceneje d.o.o. izvaja skupaj s partnersko raziskovalno agencijo Valicon, je v petih letih trajanja zajel mnenja več kot 120.000 spletnih kupcev, samo letos je v njem sodelovalo 22.633 potrošnikov. Sveži rezultati, ki so bili predstavljeni na 5. konferenci Shopper’s Mind Ecommerce Day, so razkrili nakupne navade Slovencev na spletu:

Pogostost spletnega nakupovanja v Sloveniji iz leta v leto narašča. Od vseh uporabnikov spleta jih vsaj en nakup mesečno opravi že 37 % − 7 odstotnih točk več kot lani ter 10 odstotnih točk več kot v 2014. Kar 33 % vprašanih je zadnji spletni nakup opravilo v zadnjem mesecu.

34 % potrošnikov na spletu kupuje izdelke s področja elektronike, 19 % modne izdelke, 13 % opremo za dom in vrt ter 11 % izdelke s področja lepote in zdravja.
Vztrajno se zmanjšuje število tistih, ki povsem zavračajo spletno nakupovanje − letos jih je tako samo še 8 %.
Naročnik oglasa je Click2Chic.