Cekin.si
Click2Chic - 1

Koristno

Oglas

Spletne nakupne navade Slovencev in najboljša spletna trgovina leta 2016

P.R.
25. 01. 2017 18.55
0

Naziv Spletnega trgovca leta 2016 in nagrado The Shopper’s Mind Web Champion Award si je na največjem tekmovanju s področja spletnega nakupovanja v Sloveniji prislužila spletna drogerija Click2Chic.

»Slovenskim kupcem vrata oziroma dostavo odpira vse več tujih trgovcev, kar pomeni, da ima slovenski trgovec vedno večjo konkurenco in da so naše primerjalne prednosti (občutek bližine, enostavnost vračila, hitra dostava …) vedno manjše. Svoj prostor si moramo torej ustvariti z edinstvenostjo ponudbe, z lastno zgodbo, ki je neprimerljiva. Z zgodbo, ki mora biti dovolj močna, da si bo upala tudi preko meja majhnega slovenskega trga, in z odnosom do kupcev, ki krepko presega avtomatizirana sporočila«, Živa Deu, Ilirija d.o.o., Click2Chic.

Click2Chic - 4
Click2Chic - 4FOTO: Click2Chic
Slovenska spletna drogerija Click2Chic, ki je v lasti Ilirija d.o.o., je dobila odlične rezultate pri merjenju indeksa odnosa (predstavlja zvestobo trgovcu) , indeksa nakupne izkušnje (predstavlja zadovoljstvo z zadnjim nakupom) in indeksa tehnične skladnosti ter je zmagala tudi v konkurenčni kategoriji Lepota & Zdravje. V tekmovanju Spletni trgovec leta 2016 je sode
Click2Chic - 1
Click2Chic - 1FOTO: Click2Chic

lovalo skoraj 70 najvidnejših spletnih trgovcev, k izboru zmagovalcev pa je prispevalo 22.633 potrošnikov in strokovna komisija.

Raziskovalni projekt Shopper’s Mind, ki ga podjetje Ceneje d.o.o. izvaja skupaj s partnersko raziskovalno agencijo Valicon, je v petih letih trajanja zajel mnenja več kot 120.000 spletnih kupcev, samo letos je v njem sodelovalo 22.633 potrošnikov. Sveži rezultati, ki so bili predstavljeni na 5. konferenci Shopper’s Mind Ecommerce Day, so razkrili nakupne navade Slovencev na spletu:

Click2Chic - 2
Click2Chic - 2FOTO: Click2Chic

Pogostost spletnega nakupovanja v Sloveniji iz leta v leto narašča. Od vseh uporabnikov spleta jih vsaj en nakup mesečno opravi že 37 % − 7 odstotnih točk več kot lani ter 10 odstotnih točk več kot v 2014. Kar 33 % vprašanih je zadnji spletni nakup opravilo v zadnjem mesecu.

Click2Chic - 3
Click2Chic - 3FOTO: Click2Chic

34 % potrošnikov na spletu kupuje izdelke s področja elektronike, 19 % modne izdelke, 13 % opremo za dom in vrt ter 11 % izdelke s področja lepote in zdravja.

Vztrajno se zmanjšuje število tistih, ki povsem zavračajo spletno nakupovanje − letos jih je tako samo še 8 %.

 

Naročnik oglasa je Click2Chic.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 795