
Fane je portalu The Huffington Post zaupal, da ga zapis poštarja ni presenetil. Živi na obrobju mesta, kamor je že prihlačal medved. Se je pa skupaj s sosedi dodobra nasmejal. Fotografijo obvestila je objavil na Twitterju, označil kanadsko pošto in zraven pripisal. "Ok, kanadska pošta, pošteno. To je dober razlog, da paketa niste pustili pred mojimi vrati." Sporočilo se je začelo po spletu viralno širiti, v enem dnevu so ga delili kar 4000-krat.
Kanadska pošta se je hitro odzvala in ga prosila za točen naslov, da raziščejo, kaj se je zgodilo. "S poštarjem sem povsem zadovoljen," jim je javno hitro odpisal Fane. "Še nasmejal me je." Je pa odziv pošte še enkrat pokazal, da lahko družabna omrežja, če označimo podjetja, izkoristimo tako za pohvalo kot za pritožbo. Podjetja ne želijo, da se kot virus širijo graje, zato rešitev težave, ki jo izrazite tako javno, postavijo za prioriteto.

Komentarji (13)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV