Naravni šamponi za štiri tipe las 4kidsandus so izdelani iz 100-odstotno naravnih, organskih in svežih sestavin. Učinkovito odstranijo nečistoče in blagodejno vplivajo na lasišče. Vsebujejo domač jabolčni kis in rastlinske maščobe, ne vsebujejo emulgatorjev in konzervansov ter so dermatološko testirani. Za dodatno nego je na voljo tudi naravni balzam.
Vsi šamponi 4kidsandus vsebujejo domač jabolčni kis, za katerega so že babice navajale, da je odličen za lase. Ne vsebujejo vode, zato ne potrebujejo emulgatorjev in konzervansov, vsebujejo velik delež rastlinskih vrst masla in olj ter so odišavljeni le z naravnimi eteričnimi ali rastlinskimi izvlečki. Vsi izdelki 4kidsandus so dermatološko testirani in nosijo certifikat 100-odstotno naravne aroma kozmetike. Lasišče vsakega posameznika ima drugačen pH, zato je pH šamponov 4kidsandus nevtralen, tako boste nad njimi navdušeni tudi tisti, ki ste do zdaj težko našli pravi šampon zase. Izbrani šampon preprosto razporedite po mokrih laseh, ga spenite z vodo in sperete. Izdelki 4kidsandus so izdelani z mislijo na okolje, zato so namesto v plastiki v okolju prijaznejši embalaži.
Za različne tipe las so na voljo: črn šampon za mastne lase, rumen šampon za barvane lase in sijaj, bel šampon proti prhljaju, rdeč šampon za obnovo poškodovanih las in balzam za vse tipe las. Z naravnimi izdelki za nego las 4kidsandus lahko svoje lase učinkovito negujete z dobrotami narave.

Podjetnika, ki stojita za to blagovno znamko, sta Jure in Vanja Rainer.
39-letna Vanja in 45-letni Jure sta imela redni zaposlitvi: Jure je kemik, Vanja pa ekonomistka (brez diplome). Kaj sta povedala za Cekin.si? Preberite spodaj!
Kako se je porodila ideja za posel?
Resneje leta 2012. Pred tem sva že malo kukala zakonodajo (l. 2010) glede proizvodnje kozmetičnih sredstev, a se nama je zaradi cone udobja (zaposlitve) takrat ideja zdela neuresničljiva.
Prva mazila sva naredila že leta 2005, ko je imel težave Jaka, kasneje pa še 2007, ko so se težave pojavile pri Kaji. Vse je bilo le za lastne potrebe in če naju je kdo slučajno prosil. To je bilo izključno v domači kuhinji – kar je za resen biznis nedopustno.
Zadeve sva se resno lotila 2012. Pripravila sva poslovni načrt, naštudirala zakonodajo in iskala podporno okolje za pridobitev dodatnega znanja na področju podjetništva in proizvodnje kozmetičnih sredstev. Takrat sva bila že oba brezposelna in sva bila primorana nekaj narediti z našim življenjem, saj sva imela doma 4 majhna usta, ki jih je bilo potrebno nahraniti. Podjetje sva ustanovila 2014 (pravzaprav sva kupila novo ustanovljenega, saj sva bila popolnoma brez denarja). Pripravila sva temelje, se prijavila na razpis na ministrstvu za gospodarski razvoj, da sva lahko kupila začetno opremo, stroje in prenovila prostore, ki nama jih je občina dala v dolgoročni najem.
Proizvodnjo sva zagnala leta 2015, prve izdelke pa sva pričela prodajati septembra 2015.
Kakšni so bili vaši pomisleki in strahovi?
Najpogostejši strah je bil, ali bova uspela pridobiti finančna sredstva in ali bomo preživeli do takrat, ko bi prodaja stekla, ali pa bomo prej popolnoma bankrotirali. Bala sva se izvršb, saj so se neplačane položnice kopičile.
Ključni argument, zaradi katerega ste se nato le odločili za podjetniško pot
Želela sva poskusiti, čutila sva, da bi nama lahko uspelo. Rekla sva, če ne bo uspelo, bova službi še vedno lahko poiskala. Ampak enostavno sva želela poskusiti, čeprav sva vedela, da naju čaka težka in trnova pot, da bomo verjetno tudi lačni (in ja tudi lačni smo bili – čeprav sva to nekako poskušala "skriti" pred otroci).
S kakšnimi težavami ste se soočali v začetnem obdobju?
Najtežje obdobje je bilo od leta 2012 – 2016. Če danes pomisliva za nazaj, res ne veva, kako smo preživeli 4 leta, ni nama jasno. Nimava bogatih staršev oz. oboji komaj sami shajajo iz meseca v mesec. Septembra 2015 sva bila srečna, da sva končno trgu predstavila naše izdelke. A je nastal problem, ker prodaja ni stekla. Še celo leto smo životarili. Potem sva naredila ČRNO MILO. In takrat se je odprlo, prodaja je stekla ... Počasi plačujeva stvari za nazaj (veliko sva že). Ufff, res težko obdobje. Ampak smo preživeli! In danes smo tukaj – v projektu Štartaj Slovenija. Juhuuuu.
Iz tega sledi lekcija …
Nikoli ne obupaj, vedno se najde pot in rešitev, le najti jo moraš. Vse ovire obstajajo le v naših glavah. Če si ti ne upaš poskusiti, bo pa to naredil nekdo drug.
Zakaj Štartaj, Slovenija!?
Štartaj, Slovenija! nama je predstavljal nov izziv, da spoznava in pridobiva tudi širšo množico kupcev. Uspeh (da ostanemo v Sparu) nama pomeni tudi utrditev položaja na slovenskem trgu, s katerim bi lažje začeli osvajati tujino. V vsak nov trg moraš v začetku z vidika marketinga veliko vložiti, če nimaš finančnih sredstev, je to težje. Meniva, da je slovenski trg zaradi svoje specifike (smo precej zahtevni kupci) odličen za testiranje novih izdelkov. Ali je to to, ali trg to hoče ali ne.
Ali ste spremljali pretekli sezoni? Ste morda že takrat vedeli, da si želite biti del Štartaj, Slovenija! družine?
Da, a ne vseh oddaj. Prijavila sva se že v prvi sezoni in tudi drugi, a nama ni uspelo priti skozi sito.
Vaši načrti za prihodnost: že delate na novih produktih? Si želite preboja na tuje trge?
Uff, ja, seveda, veliko je že idej o novih izdelkih, nekaj jih je že v fazi razvoja. Če nama uspe ostati na Sparovih policah, bo leto 2019 in 2020 namenjenjo tudi osvajanju tujih trgov.
Bi radi zaposlovali? Kakšen delodajalec želita biti?
Da, že sedaj imava poleg naju še dve osebi redno zaposleni. Ena je trenutno še na porodniškem dopustu. Že pa se kaže potreba po novih zaposlitvah. Predvem pri razvoju, proizvodnji in prodaji. Načrtujeva, da bo 4kidsandus ekipa do konca leta 2019 imela že 7 redno zaposlenih.
Blagovna znamka smo vsi, ki jo ustvarjamo. Naš navdih so temeljni zakoni delovanja čebeljih družin: spoštovanje, odgovornost in pripadnost. To velja tudi med nami zaposlenimi.

Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV