Cekin.si
Iconic Specialty Coffee - 2

Štartaj, Slovenija!

ICONIC SPECIALTY COFFEE

M.M.
12. 09. 2017 10.55
0

Iconic je visokokakovostna kava (100-odstotna arabica), pražena v Sloveniji.

Več videovsebin
  • Zgodba o Iconic Specialty Coffee: Kako se je začelo? 14:03
    Zgodba o Iconic Specialty Coffee: Kako se je začelo?
  • To je Iconic Specialty Coffee 01:17
    To je Iconic Specialty Coffee
  • Iconic Specialty Coffee na testu 10:06
    Iconic Specialty Coffee na testu
  • Medenka in Iconic Specialty Coffee 04:48
    Medenka in Iconic Specialty Coffee

Najkakovostnejša kavna zrna rastejo samo v posebnih mikroklimatskih razmerah nad 1000 m nadmorske višine. To jo uvršča v sam vrh najboljših kav na svetu, ki obsega zgolj 9 – 13 odstotkov svetovne proizvodnje kave.

Iconic Specialty Coffee - 2
Iconic Specialty Coffee - 2FOTO: Mateja Jordovič Potočnik

Zaradi skrbnega ročnega obiranja in strokovnega praženja lahko v kavnih zrnih Iconic okusite edinstvene okuse, ki poudarjajo naravno aromo vsakega kavnega zrna. Ob pitju kave se boste zato sprehodili med čokoladnimi, zemeljskimi, lešnikovimi, sladko-sadnimi in cvetnimi okusi.

Izbirate lahko med kavnimi zrni iz treh držav. Kava, pripravljena iz kavnih zrn Honduras, vas bo razvajala s priokusom po praženih mandljih, karameli, čokoladi ter sadni noti breskve in rumene slive. Kava, pripravljena iz kavnih zrn Etiopija, vas bo nežno začarala z notami rumenega sadja, karamele in zelišč. Kava, pripravljena iz kavnih zrn Brazilija pa vas bo prepričala s polnim, intenzivnim okusom in z aromo temne čokolade, mandljev in rumenega koščičastega sadja.

Vašo najljubšo kavo Iconic, lahko kupite v zrnih ali že mleto, pripravite pa si jo lahko na vam najljubši način. Primerna je za turško kavo, espresso, french press in druge načine priprave.

Podjetnika, ki stojita za to blagovno znamko, sta Valentina Radič in Gregor Gazvoda. 

Iconic Specialty Coffee
Iconic Specialty CoffeeFOTO: Mateja Jordovič Potočnik/POP TV

35-letna Valentina in 36-letni Gregor sta skupaj že 12 let. Sta starša štiriletnice. 

Kako je bilo na začetku poslovne poti?

Valentina pravi, da ju je usoda nekako počasi pripeljala do lastne pražarne. Njun hobi je postajal "rahla obsesija", saj sta doma imela že vse aparate za praženje in pripravo kave, še preden sta sploh pomislila, da bi to bil njun posel. 

"On je obiskoval veliko tujih mikro pražarn z specialty kavo, iskal je znanje in vse to je nosil domov ter mi ure in ure pripovedoval in me navduševal. Leta 2014 sva se znašla na razpotju: jaz sem morala začeti razmišljat o vrnitvi v službo (po porodu), Grega pa o postopnem zaključku kariere profesionalnega športnika. Želel se je vrniti v domači klub, saj bi tako preživel tudi več časa z družino. Novembra 2014 sem videla razpis za prijavo v projekt Podjetno v svet podjetništva (4 mesečna priprava na lansiranje lastnega izdelka oz. ideje na trg), pred tem pa mi je prijateljica, ki je končala isto izobraževanje, navdušeno pripovedovala o tem. Ni bilo veliko časa za razmislek, ker sem razpis videla tik pred zaključkom. Imela sem nekaj idej, ki jih želim v prihodnosti izpeljati, vendar sem v tistem trenutku razmišljala o tem, kaj je všeč meni in Gregorju ter kaj bi lahko delala skupaj. Odgovor je bil takoj jasen: KAVA. Ideja, da bi to bil posel, mu ni bila všeč, ker midva pač nisva prodajalca, saj sva ljubitelja kave," nam je zaupala Valentina. 

Kaj ju je skrbelo? 
 
"Zavedala sva se, da imava znanje, finančna sredstva (vsaj za zagon podjetja) in tudi ljubitelje "najine" kave – naše prijatelje, znance, družinske člane. Vsem je bila všeč. Strah, ki sva ga imela na začetku, je bil, ali bova znala kavo prodati, ker nisva prodajalca, ampak ljubitelja in poznavalca kave. Seveda pa je potrebno tudi na nek način spreminjati navade ljudi in jim na pravilen način razložiti, zakaj je ta kava boljša od komercialnih. In ravno te komercialne kave so tako razširjene in imajo vajeti v svojih rokah, saj gre za velike korporacije. Realno gledano niso naša direktna konkurenca (je podobno kot bi primerjali navadno in buteljčno vino) pa vendar vsi prodajamo "samo" kavo.  

S kakšnimi težavami sta se soočala v začetnem obdobju? 

"Birokracija," izstreli Valentina. 
 
Najpomembnejša lekcija iz začetkov: "Da ni potrebno hiteti in vse pripraviti do te mere, da je popolno ter šele potem lansirati svoj izdelek na trg. Lahko poslujete vitko in npr. uporabljate najeto infrastrukturo za proizvodnjo, šele potem, ko ste prepričani, da je čas za lastno, investirate," pravi. 

Zakaj sta se odločila sodelovati v oddaji "Štartaj, Slovenija!"?

"Ker gre za vrhunsko zasnovan projekt, ki dejansko tudi v praksi pomaga podjetnikom v glavnih treh korakih: ustvariti produkt (če še ni), predstaviti produkt čim širši množici – marketing in najbolj bistveno: prodati produkt," pravi Valentina. 

Kje se vidita čez pet ali 10 let?

"Na plantažah kave, v iskanju najboljših zrn in spoznavanju zgodb pridelovalcev kave – v pravični trgovini (tukaj ne govorim o certifikatu, ampak o dobesednem pomenu)," še pravi naša sogovornica. 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

Komentarji (0)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 795