Projekt "Štartaj, Slovenija!" je znova dokazal, da je na pravi poti. Po nagradi za najboljši projekt leta 2016 v Adriatic regiji, so zdaj njegov potencial prepoznali tudi sodniki, ki sestavljajo komisijo Warc Innovation Awards 2017. Warc je založnik strokovnih marketinških revij in ustvarjalec portala Warc.com, na katerem lahko odkrijete najbolj sveže novice iz sveta marketinga.
Warc je lani razpisal natečaj za najbolj učinkovite inovacije na področju marketinga. Projekt "Štartaj, Slovenija!" se je znašel v ožjem izboru, in sicer med 20 kampanjami. Gre za projekt naše televizijske hiše PRO PLUS ter partnerjev Spar Slovenija in Formitas.


"Dejstvo, da je mednarodna strokovna žirija uvrstila projekt Štartaj, Slovenija! v ožji izbor, samo potrjuje osnovno poslanstvo projekta "da se da!". Tudi v Sloveniji. Če stopimo skupaj, če se povežemo in če naredimo tako, kot se mora. In očitno je, da takšno razmišljanje potrebuje tudi svet, ga zna zaznati in ga prepoznati. Pa čeprav prihaja iz mikronske Slovenije. Top," je dejal partner in marketinški strateg agencije Formitas Mitja Tuškej.
''Oddaja Štartaj, Slovenija! je že od samega začetka prerasla svoje okvirje. Dobra ideja, edinstveni format, produkcijsko zahtevna snemanja, priložnost za podjetnike in tesno sodelovanje vseh nas, ki smo jim omogočili preboj na trg. Inovativen format oddaje pa je prepričal ne samo z rezultati, ampak tudi z družbeno-odgovorno noto,'' je za Cekin.si povedal direktor trženja na PRO PLUS Aleš Muhič.
'Ideja, ki je prerasla v gibanje'
''Uvrstitev projekta Štartaj Slovenija med finaliste je še en dokaz, da smo se pravilno odločili, ko smo s partnerji projekta začeli uresničevati inovativno idejo, ki je prerasla v nekakšno gibanje. Vsak izmed partnerjev je moral odigrati svojo vlogo. Vloga Spar-a je v bila, da mladim podjetnikom na začetku njihove poslovne poti ponudi roko in jim da prostor na polici, kar je za mladega podjetnika največji korak. Vesel sem, da so ta projekt opazili tudi v tujini,'' je sporočil direktor Spara Slovenije Igor Mervič.
Naj poudarimo: warcov natečaj je eden redkih, ki za prijavo ne zahteva kotizacij. Posledično je prijavljenih del resnično veliko, mednarodna žirija pa je med vsemi kampanjami v naši prepoznala velik potencial in jo uvrstila v ožji izbor. Smo pa tudi edini v ožjem izboru, ki prihajamo iz celinskega dela Evrope. Končni zmagovalci bodo znani aprila.
Kdo se je uvrstil v ožji izbor? Kdo so sodniki, ki sestavljajo mednarodno komisijo? Seznama sta objavljena TUKAJ.

Po izjemnem uspehu prve sezone na POP TV zbiramo drugo generacijo. Čas je za novo zgodbo Štartaj, Slovenija! Čas je za nove podjetnike, ki bodo deležni življenjske priložnosti.
Imate nov izdelek, ki ga nameravate kmalu lansirati?
Se želite naučiti, kako s svojim izdelkom končno osvojiti trg?
Imate izdelek v vzponu in ste pripravljeni na naslednji veliki korak?
Potrebujete mentorstvo za podjetniško rast?
Prijavite se zdaj! Prijave na spletni strani zbiramo do 31. marca 2017.
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV