Cekin.si
Aleš Novak med testiranjem

Štartaj, Slovenija!

'S tem izdelkom pomagamo Koroški kot taki'

M.M.
16. 10. 2017 08.00
0

Štirje mladi, ki so se odločili za pogumno potezo. En operni pevec, drugi študent arhitekture. Dolgo sta se iskala, a na koncu izbrala nekaj, kar jima je ves čas bilo pred nosom. Pri tem sta se jima pridružila še njuna brata.

Več videovsebin
  • Zgodba o JUNC Beef Jerky: Kako se je začelo? 13:57
    Zgodba o JUNC Beef Jerky: Kako se je začelo?
  • To je JUNC Beef Jerky 00:52
    To je JUNC Beef Jerky
  • JUNC Beef Jerky na testu 07:21
    JUNC Beef Jerky na testu

Njihova zgodba se je začela sedem let nazaj, ko sta Klemen in Andraž postala sostanovalca. Študirala sta v Gradcu. Klemna je prevzela opera, Andraž pa je svojo prihodnost videl v arhitekturi. Med študijem potuje in spoznava svetovno kulinariko. Najbolj ga privlači meso, kar pomeni, da ga je vleklo k koreninam – Andraž namreč izhaja iz družine, ki ima doma uspešno koroško mesarijo in poznano gostilno v Črni na Koroškem.

Veliko časa preživi v mesnici in neki konec tedna se loti priprave nečesa novega: beef jerkyja, ki ga je spoznal že na Otoku. Ustvarja iz lastne potrebe po izražanju, a že ob prvih poskusih ugotovi, da gre za odlično idejo. Uporabil je eko govedino, tako da je bila že barva mesa popolnoma drugačna, saj ni vsebovalo aditivov. Tudi struktura je bila drugačna od beef jerkyjev, ki jih je jedel v tujini. 

Odnese ga v Gradec, kjer ga poizkusi tudi Klemen. Slednji je nad prigrizkom navdušen, tako da ga Andraž pripravlja vsak konec tedna, ko je doma. V tem času se še ne zavedata, da bo to v prihodnosti njun posel, ona pa poslovna partnerja. 

Klemen je vse pogosteje nastopal in pel, kar je bilo fizično naporno. Potrebuje primerne prigrizke, ki ne bodo vplivali na njegov glas. Po naključju nekega dne vzame s seboj na nastop beef jerkyje, za katere ugotovi, da so odlični tudi pred in med nastopom. 

Podjetniki, ki stojijo za to blagovno znamko, so Blaž in Andraž Lečnik ter Boštjan in Klemen Gorenšek.
Podjetniki, ki stojijo za to blagovno znamko, so Blaž in Andraž Lečnik ter Boštjan in Klemen Gorenšek.FOTO: Mateja Jordovič Potočnik

Andraž pusti študij arhitekture in se vrne domov na Koroško, kjer ustvarja v domačem podjetju. Klemen pa v tem času spozna kruto resnico opernih odrov oz. zaodrja: osamljenost, izčrpanost ... Ker je pred življenjsko odločitvijo, se z bratom Boštjanom odpravi na morje, da bi se temeljito pogovorila, kaj naj stori. Odloči se, da bo sicer študij zaključil, a da se z opero ne želi ukvarjati na poklicni ravni. Ker si želi samostojnosti in neodvisnosti, se odloči, da bo svojo priložnost iskal v poslovnem svetu. 

V veliko pomoč mu je brat Boštjan, ki že nekaj let uspešno vodi svoje podjetje. Klemen želi ustvariti družabno igro, s katero bi navdušil Slovenijo. Ko začne raziskovati trg, ugotovi, da oddaja Štartaj, Slovenija! išče kandidate za drugo sezono. Ker mu je bil koncept oddaje zelo blizu, se je odločil prijaviti. Na voljo ima tri mesece, da ustvari produkt. Zaveda se, da je to priložnost, ki je ne sme izpustiti. Intenzivno razvija igro, a ugotovi, da ta zamisel ne bo šla skozi. Na voljo ima še en mesec, da ustvari svoj izdelek. 

In ravno v tistem času se sreča z Andražem na kavi. Ta znova prinese beef jerky in Klemen ugotovi, da se najboljše ideje vedno nahajajo tik pred našim nosom. Prigrizek je na višji stopnji, kot pa je bil v študentskih letih. Nenadoma spozna, da je to resnično to. 

Andraž je takoj za akcijo, tako da skupaj pokličeta Boštjana, ki ima podjetniško znanje. Ugotovijo, da imajo produkt pripravljen do te mere, da lahko v enem mesecu poskrbijo za vse druge stvari. Želijo, da je njihov produkt resnično ekološki in domač s Koroške. Zato Andraž k sodelovanju povabi še svojega brata Blaža, ki na svoji ekološki kmetiji vzgaja ravno to, kar potrebujejo – riček. 

"S tem izdelkom pomagamo Koroški kot taki, saj imamo vse danosti – travnike, ekološke kmetije ... Ko bomo od teh kmetov kupovali meso, bomo pomagali tako njim kot mladim, ki bodo v tem videli priložnost. In vsem ostalim, ki so morda šli v Ljubljano iskat priložnost, da lahko tudi tukaj pri nas nekaj ustvarijo," je dejal Boštjan. 

Kar so iskali, so torej našli v domačem kraju. Zavihajo rokave in v slabem mesecu razvijejo tri različice produkta. Aktivirajo proizvodnjo, poskrbijo za pakiranje in oblikovanje. Svojemu beef jerkyju nadenejo še slovensko ime – JUNC beef jerky!

Junc Beef Jerky
Junc Beef JerkyFOTO: Mateja Jordovič Potočnik/POP TV

Prvo naročilo za Spar ...

Predstavniki podjetja Spar Slovenija so v izdelku odkrili velik potencial. Njihova prva naročilna količina je bila 7.000 kosov ... vsakega okusa. Torej 21.000 kosov!

Kako se je izdelek odrezal na testu?

Aleš Novak med testiranjem
Aleš Novak med testiranjemFOTO: POP TV

Aleš Novak je testiral, ali lahko le z JUNC beef jerkyjem in vodo preživi resne telesne napore. Šel je čez test telesne vzdržljivosti, ki je pokazal, da je dobro in primerno telesno pripravljen. Kar je pomenilo, da ne bo imel večjih težav z naslednjim podvigom – 10 kilometrov kolesarjenja, 3 ure hoje v hrib in 3 kilometre gorskega teka. Za zajtrk je pojedel en paket beef jerkyja, nato je pil le še vodo.

Več o testu v dodanem prispevku.

Štartaj, Slovenija!
Štartaj, Slovenija!FOTO: POP TV

Opomba: pri preračunavanju se upošteva 4,1868 J = 1 kalorija (cal)

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

Komentarji (0)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 795