Cekin.si
Štartaj, Slovenija!

Štartaj, Slovenija!

FOTO in VIDEO: To so novi izdelki slovenskih podjetnikov!

Mira Matković
20. 09. 2017 13.01
0

To je osem izdelkov druge sezone "Štartaj, Slovenija!". A le en si bo prislužil laskavi naziv "Hit produkt 2017".

Več videovsebin
  • Generalni direktor Spar Slovenija Igor Mervič: To so izdelki z zgodbo 01:39
    Generalni direktor Spar Slovenija Igor Mervič: To so izdelki z zgodbo
  • Rose: Štirje so izdelek razvili le zaradi Štartaj Slovenija 01:00
    Rose: Štirje so izdelek razvili le zaradi Štartaj Slovenija
  • Iz 24UR: Priložnost za podjetnike 01:47
    Iz 24UR: Priložnost za podjetnike

Po izjemno uspešni prvi sezoni oddaje "Štartaj, Slovenija!", so pred nami novi izzivi. Danes so ustvarjalci projekta in podjetniki javnosti predstavili osem novih izdelkov, ki so se tako uvrstili na prodajne police megamarketov Interspar.   

Projekt Štartaj Slovenija je presegel vse cilje, ki so si jih zastavili trije partnerji: medijska hiša Pro Plus, Spar Slovenija in oglaševalska agencija Formitas BBDO. V preteklih mesecih je projekt prejel Viktorja za posebne medijske dosežke, veliko nagrado za najboljšo celostno komunikacijsko akcijo na Slovenskem oglaševalskem festivalu, marketinški portal Marketing Magazin ga je prepoznal kot najboljšo marketinško akcijo v regiji, prejel je srebrno nagrado WARC innovative award 2017, Ameriška gospodarska zbornica Amcham Slovenia je projektu podelila naziv najboljše poslovne prakse v sklopu inovativnosti. Na največjem mednarodnem forumu NATPE pa je oddaja Štartaj, Slovenija! prejela nagrado občinstva. Nato pa ga je izpostavil Trendwatching, ki že od leta 2002 proučuje trende v svetu upravljanja s tržnimi znamkami. To pomeni, da v svetu oglaševanja in znamk spremljajo, kaj oblikuje in sooblikuje trende. In tokrat so ugotovili, da je "in" Štartaj Slovenija!

Podjetniki in ustvarjalci
Podjetniki in ustvarjalciFOTO: Aljoša Kravanja

Projekt so kot odlično priložnost prepoznali tudi slovenski podjetniki, saj so se številčno prijavljali k sodelovanju v drugi sezoni. 

"Prva sezona je bila velik eksperiment. Glede na to, da so se Spar, POP TV in Formitas odločili, da gredo še enkrat v projekt, menim, da je to dokaz, da je bil efekt. Lepo je videti, kako je v Sloveniji vedno več podjetnikov. Tudi prijav je bilo letos bistveno več in ravno zaradi tega je logično, da se bo ta projekt delal še naprej," je za Cekin.si dejal Matija Goljar, ki bo tudi letos voditelj oddaje in mentor slovenskim podjetnikom. 

Je za novo generacijo podjetnikov pripravil kakšno presenečenje? "Pri prodaji jih bomo malo prestrašili (smeh). Samo hecam se. Gre za to, da izpostavimo še več zgodb mladih in malo manj mladih, ki so rekli, da si upajo v Sloveniji poizkusiti. Ker se mi zdi, da se vedno bolj širi to prepričanje, da za ambiciozne mlade ni druge poti, kot pa pot v tujino. Se mi zdi, da to ni čisto res. Če si se pripravljen potruditi, se vsekakor tudi doma najdejo priložnosti. Seveda – če si jih pripravljen videti in izkoristiti," je poudaril naš sogovornik. 

Sam meni, da so se letos podjetniki še posebej zagrebli za dano priložnost. "Ko po prvi sezoni vidiš, kaj pomeni, da imaš odskočno desko v tako velikem trgovcu, na tako velikem mediju, jim je bilo seveda zelo zelo mar, da so prišli zraven. Mislim, da je bila konkurenca za priti v drugo sezono bistveno hujša kot pa v prvo. In to se vidi: tisti, ki so danes tukaj ... tudi po podjetniški plati ... nekateri zelo dobro vedo, kaj delajo," je dejal Goljar. 

Iz teh besed je moč sklepati, da bodo tokratne oddaje še bolj nabite za adrenalinom in lekcijami, ki bodo prišle prav vsem slovenskim podjetnikom in tistim, ki še vedno razmišljajo, ali bi se napotili na podjetniško pot.  Seveda bomo vse njegove modrosti in nasvete preoblikovali v tekste, tako da bodo lahko slovenski podjetniki oz. tisti, ki še razmišljajo, da bi se podali na to pot, projekt spremljali tudi na naši spletni strani Cekin.si

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.
Podjetje Spar Slovenija želi s projektom Štartaj Slovenija svojim kupcem ponuditi zanimive nove izdelke in podpreti svežo podjetniško energijo, ki postaja vse pomembnejše gonilo razvoja in rasti slovenskega gospodarstva.

"Podjetništvo nima starostne omejitve – res je, da so tokratni podjetniki zelo mladi, a imamo v letošnji sezoni tudi najstarejši podjetniški par, ki je doslej sodeloval v projektu," je zaključil naš sogovornik. 

Kaj moraš imeti za uspeh?

Generalni direktor Spar Slovenija Igor Mervič je dejal, da so drugo sezono izvedli, ker so bili s prvo tako zelo zadovoljni. Na Sparovih policah bodo številni izdelki Štartaj Slovenija, a Mervič dodaja, da mu niso pomembni le izdelki. 

"Pomembno mi je tudi to, da bomo lahko spremljali zgodbe izjemnih ljudi. In še tretje - najpomembnejše - marsikomu bomo verjetno spremenili življenje. Ker smo življenje spremenili tudi v prvi sezoni. Dokazali bomo, da se v Sloveniji lahko marsikaj naredi. A moraš imeti optimizem, entuzijazem, dobre ideje in pravilen pristop," Pravi in poudarja, da gre za izdelke z zgodbo. 

Darja Zajc iz medijske hiše Pro Plus, Igor Mervič iz podjetja Spar Slovenija in Mojca Randl iz agencije Formitas
Darja Zajc iz medijske hiše Pro Plus, Igor Mervič iz podjetja Spar Slovenija in Mojca Randl iz agencije FormitasFOTO: Aljoša Kravanja

Kar štirje so izdelek razvili zaradi projekta Štartaj Slovenija

Podjetniki nove sezone so danes zložili svoje izdelke na police Štartaj Slovenija. Gledalci POP TV pa bodo lahko podjetnike in njihove zgodbe spoznali 8. oktobra na POP TV.

Kako so izbrali podjetnike za drugo sezono oddaje "Štartaj, Slovenija!"? Donald Rose iz medijske hiše Pro Plus pravi, da so jih izbirali na podlagi njihove inovativnosti, vizije, žara in volje. 

"Naša največja želja pa je bila, da bi vsaj en prišel in nam rekel – "Začel sem zaradi Štartaj Slovenija". Od osmih podjetnikov jih imamo letos štiri take. To je 50-odstotni uspeh. Res smo presrečni, da se je to zgodilo," je dejal Rose. Dve ekipi sta začeli le zaradi projekta Štartaj Slovenija, dve pa sta imeli produkt pripravljen do neke mere, nato pa sta v sklopu projekta izdelek razvili do konca. 

Police z novimi izdelki
Police z novimi izdelkiFOTO: Aljoša Kravanja

Spodaj si lahko pogledate vse izdelke podjetnikov druge sezone oddaje "Štartaj, Slovenija!".

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

Komentarji (0)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 795