Cekin.si
Karmen in Neža sta verjeli v svojo zgodbo in svoj produkt, Slovenci pa so ga vzeli za svojega.

Štartaj, Slovenija!

La Popsi: Še pred zmago sta zaposlili tri ljudi!

Matej Arh
16. 12. 2018 19.35
0

Karmen in Neža sta neustrašni dekleti, ki sta v svojem prijateljstvu že doživeli vzpone in padce, zato sta se pogumno skupaj odpravili tudi na poslovno pot. Kot kaže, ju je ta utrdila – kot osebi in prijateljici, saj se zdaj, po koncu projekta Štartaj Slovenija, od katerega odhajata kot zmagovalki, zdi, da ne obstaja nič, česar ne bi zmogli.

Karmen in Neža, klepetali smo pred dvema mesecema, ko sta se šele podajali v projekt Štartaj Slovenija. Tako so to vsaj doživeli gledalci, ki so vaju takrat spoznali, ampak za vama je bilo že zelo naporno poletje. Kaj porečeta zdaj, najbrž je bilo vredno?

Neža: Absolutno je bilo vredno vložiti ves ta trud in vso energijo in nikoli podvomiti, da to zmoreva! Vredno je bilo tudi vztrajati in vsem naokrog govoriti, da za lizanje sladoleda pozimi ni nobenih ovir. Ja, splačalo se je vztrajati.

Karmen: Vredno bi bilo dobiti že samo pogodbo. Ta hit produkt je le pika na i, ko si rečeš, da se je splačalo, da nisva spali (smeh).

Karmen, v tistem prvem intervjuju si mi rekla, da nisi pričakovala, da bo tako težko biti v poslu z najboljšo prijateljico. Kaj pa zdaj, ko sta postali zmagovalki, bo težje ali lažje?

Karmen: Ne, v tem času sva šli skozi nek proces. Šli sva čez trenutke, ko je bilo res težko in takrat sva morali urediti najino komunikacijo, organizacijo, celo življenje. Res se mi zdi, da podjetnik postaneš takrat, ko ti uspe uskladiti vse, ko veš, koliko časa potrebuješ za spanje, družino, posel … Ko se enkrat to vzpostavi, je vse lažje. Najin odnos se je zdaj res popravil, zdaj gre vse tako, kot bi moralo biti že od začetka, a to je pač nek proces, ki traja.

Karmen in Neža sta verjeli v svojo zgodbo in svoj produkt, Slovenci pa so ga vzeli za svojega.
Karmen in Neža sta verjeli v svojo zgodbo in svoj produkt, Slovenci pa so ga vzeli za svojega.FOTO: POP TV

Konkurenca je bila tudi letos zelo ostra, po čem se vama zdi, da sta izstopali od ostalih? Kaj je tisto, kar vama je prineslo zmago?

Neža: V resnici nismo bili konkurenti in tudi celotnega projekta Štartaj Slovenija nismo dojemali kot tekmovanje in med sabo nismo tekmovali. Pomagali smo si, se podpirali in en v drugega verjeli. Cilj vsakega posameznika v tem projektu je bila pogodba s Spar Slovenija in dolgoročno sodelovanje. Konkurence pa res ni bilo.

Sta sicer zmago pričakovali?

Neža: Potiho sva upali (smeh).

Karmen: En teden pred finalom se v tebi začne boj. Prepričuješ se, da ne pričakuješ nič, ne pričakuješ niti pogodbe, če bo, bo, če ne bo, ne bo. Ampak hkrati veš, da pogodbo moraš dobiti, sicer se ti počasi začne rušiti svet. Za hit produkt si pa vedno govoriš, da ne bo, mogoče res potiho upaš, ampak da bi pričakoval … to pa ne.

Karmen in Neža razkrivata, kako bo otrok ostal zdrav

Kakšen je bil občutek, ko sta izvedeli, da sta zmagovalki?

Neža: Jaz sem mislila, da sem pozabila brati, poslušati in razumeti slovenski jezik (smeh).

Karmen: To je bila moja najtežja minuta. Srčni utrip mi je šel na 500, dihati sem nehala že pred razglasitvijo, potem sem se samo zrušila na Nežo … To se ne da, res se ne da opisati z besedami.

3. sezona oddaje 'Štartaj, Slovenija!' je postregla s številnimi dobrimi produkti, ki so jih razvili neuveljavljeni poslovneži.
3. sezona oddaje 'Štartaj, Slovenija!' je postregla s številnimi dobrimi produkti, ki so jih razvili neuveljavljeni poslovneži.FOTO: Aljoša Kravanja

Kakšne odzive pa sta dobivali med oddajo, na promocijah?

Neža: 99,9 % odzivov je bilo pozitivnih. Ljudje se radi pogovarjajo, pohvalijo, čestitajo, tako da sva res navdušeni nad tem, kako je ljudem La Popsi všeč.

Močno sta bili prisotni tudi na družbenih omrežjih. Menita, da je tudi to doprineslo k zmagi?

Karmen: Mislim, da ja. Z Nežo sva si promocijo razdelili tako, da je bila ona na promocijah v trgovinah, jaz pa sem upravljala z družbenimi omrežji. Neža se je tako dotaknila druge populacije. Jaz sem v kontaktu z mladimi, najbolj pa me je presenetilo to, da so mi mladi neprestano pošiljali kratke videe o tem, kako profesorji v šolah posvečajo ure temu, da so učencem pokazali najino oddajo. To se te res dotakne.

Karmen in Neža: 'Iskreno nisva pričakovali, da bo tako težko!'

Že tekom oddaje sta poskrbeli za presenečenja, tako imamo zdaj na voljo tudi sladoled na palčki z jabolkom in jogurtom pa tudi vino s klinčki. Lahko pričakujemo še več takšnih sezonskih produktov?

Neža: Absolutno ja (smeh)!

Karmen: To je že od začetka najina filozofija. Da se prilagajava. S tem ves čas osvežujeva trg. Moraš ponuditi nekaj novega, sicer postane monotono. Ko ponujaš nove okuse, pa s tem tudi spomniš nase.

Kaj vaju je projekt Štartaj Slovenija naučil?

Neža: Več stvari. Res sva se neprestano učili in še vedno se. Ena izmed stvari je ta, da 1 + 1 = 3. Skupaj zmoremo vse. Res, to dejansko deluje. Če se daš v nek mehurček, kjer si sam, zelo počasi dosežeš to, kar dosežeš skupaj. Če en drugemu pomagamo, je res vsaka stvar dosegljiva. To je velika lekcija, ki sva se jo tu naučili: da skupaj zmoremo vse.

Na začetku vaju je skrbelo, da ljudje ne bodo sprejeli La Popsi, ker številni še vedno ne jedo sladoleda. Ampak očitno je bil strah odveč?

Neža: Očitno (smeh). Spet lahko omeniva skupne moči – midve in vsi trije partnerji projekta Štartaj Slovenija – smo imeli dovolj močan glas, da smo dosegli to, da se ljudje pozimi ne bojijo jesti sladoleda. Da vedo, da ne škoduje, da se zato ne bodo prehladili, ampak da dejansko prija in da je celo zdrav in da ni ovire ali dvoma, zakaj ne bi.

La Popsi
La PopsiFOTO: Aljoša Kravanja

Pogosto sta bili tudi v direktnem stiku s slovenskimi kupci. Kako bi jih zdaj ocenile? Kakšni smo Slovenci?

Neža: Slovenci kot kupci smo izredno zahtevni. O produktu hočemo vedeti vse in tudi ko vemo, to še ni dovolj, da se odločimo za nakup. Povezati se moramo z zgodbo in osebo, ki ta produkt izdeluje. Šele takrat, ko spoznamo ves trud, ki je potreben za nastanek produkta, se mi zdi, da potem pa ne razmišljamo več, potem pa kupimo in smo s produktom tudi zadovoljni. Ja, zahtevni kupci (smeh).

Moje naslednje vprašanje je bilo sicer, če menita, da se bo v kratkem pojavila potreba po dodatnem paru pridnih rok, a zdaj, ko sedim v vajini proizvodnji, vidim, da se je že.

Neža: Kar pogumno sva šli v to. Razmišljali sva, da morava dobiti pogodbo s Spar Slovenija in da bova prišli v 40 Sparov in ostali v 13 megamarketih Interspar. In ko se to zgodi, bova potrebovali ekipo na mestu, ki bo utečena in ki bo znala. Zato sva se že pred razglasitvijo odločili za dva nova zaposlena. Zdaj smo štirje, ena se junija vrne s porodniške, tako da nas bo pet. Mogoče bova morali zaposliti še koga.

Karmen: Trenutno si pomagava še s študenti, potem pa bo najbrž treba zaposliti še koga.

Karmen in Neža sta se v projektu Štartaj Slovenija naučili, da skupaj zmoremo vse.
Karmen in Neža sta se v projektu Štartaj Slovenija naučili, da skupaj zmoremo vse.FOTO: Aljoša Kravanja

Za konec pa še obvezno vprašanje: kaj bi svetovali vsem tistim, ki so danes tam, kjer sta bili vidve na začetku, ko se ti v glavi porodi vprašanje: ’Kaj pa, če bi jaz ...’?

Neža: Štiri stvari! Prvič: pogum, ne bojte se ničesar. Drugič: ne nehajte se učiti. Tretjič: ne bojte se vprašati za pomoč, ker ta pride, če zanjo prosiš. In za konec: nobena stvar ni samoumevna. Če ne vložiš svojega dela, truda in energije v to, da ti bo uspelo, ti ne bo.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

Komentarji (0)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 795