Strateško družabno igro Less Game je ustvaril Aleksandr Starovojtov, ki je idejo dobil med počitnicami z otroki. Je zelo preprosta in hkrati ponuja velik miselni izziv. Stimulira možganski center za matematiko, logiko in strategijo.
Prosim, opišite vašo zgodbo.

Prosim, predstavite vaš izdelek.
Less Game je miselna igra, ki igralcem pričara veliko zabavnih trenutkov, hkrati pa stimulira možganski center za matematiko, logiko in strategijo. Z neomejenimi kombinacijami predstavlja velik miselni izziv izkušenim igralcem, hkrati pa zelo enostavna pravila omogočajo igranje tudi otrokom.
Je strateška namizna igra za dva ali štiri igralce, ki se jo lahko naučite igrati v manj kot minuti. Traja od tri do 10 minut, kar omogoča igranje med odmori, neomejene kombinacije igralnega polja pa tudi celovečerno zabavo. Zaradi priročnega pakiranja lahko najde mesto tudi v vsaki potovalni torbi.
Idejo sem dobil, ko sem bil sam z otroki na morju in smo se morali nekako zamotiti. Ko sem prišel domov, sem igro predstavil še prijateljem. Ker so bile vse starostne skupine nad igro navdušene, sem se odločil nadaljevati in koncept igre predstavil podjetju i4 (invented4). Oni so potem hitro razvili končni izdelek, organizirali uspešno Kickstarter kampanjo, proizvodnjo in prodajo na globalni trg.
Kaj naj nekdo najprej naredi, ko dobi idejo za izdelek/storitev?
V prvem koraku naj si vzame čas in na spletu poišče takšne ali podobne rešitve za enak problem. V drugi fazi naj rešitve primerja s svojo idejo, tako z uporabniškega kot z ekonomskega vidika. To sta dva preprosta koraka, ki ju lahko naredimo hitro in brez finančnega vložka. Kako potem nadaljevati postopek od ideje do izdelka na policah, pa je odvisno, kaj je nekdo zmožen oziroma pripravljen vložiti in tvegati.
Za Kickstarter kampanjo je poleg veliko časa in marketinškega znanja potreben tudi relativno velik finančni vložek. Veliko ljudi si ne predstavlja, kaj vse je potrebno narediti in kakšen je finančni vložek za uspešno Kickstarter kampanjo. Da se bo vložek obrestoval, pa je statistično gledano manj kot 40 odstotkov možnosti.

Za ustanovitev podjetja je poleg začetnega kapitala potrebno tudi znanje na več področjih. Različna znanja ustanovitelj v podjetje pridobiva z zaposlovanjem specialistov na različnih področjih. Seveda pa mora imeti rezervirana finančna sredstva. Namreč z razvojem izdelka nastanejo samo stroški, ki jih je treba povrniti s poznejšo prodajo. Prodaja na globalnem trgu pa je ob poplavi različnih izdelkov lahko zelo velik izziv.
V kolikor je ustanoviteljev več, se njihova znanja dopolnjujejo in so vsi pripravljeni posvetiti del svojega življenja negotovi prihodnosti, predlagam, naj poskusijo. Tako se je "rodilo" kar nekaj uspešnih slovenskih in tudi tujih podjetij. Če imate idejo za fizični izdelek in jo želite unovčiti brez kakršnega koli vložka, pa jo lahko enostavno prijavite na platformo Inventedfor.
Zakaj ste se odločili sodelovati v oddaji "Štartaj, Slovenija!"?
Za sodelovanje v oddaji smo se odločili z razlogom, da tudi Slovencem predstavimo igro, ki jim bo prinesla veliko zabavnih trenutkov.
Komentarji (1)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV