Cekin.si
Moja presna granola

Štartaj, Slovenija!

Moja presna granola

M.M.
17. 09. 2018 10.24
0

Moja presna granola je hrustljav hranljiv obrok, ki si ga lahko pripravite za zajtrk, malico ali večerjo. Glavna sestavina so zemeljski mandlji (chufa), ki niso oreški, temveč gomolj rastline tigrova trava. Ekološka, presna in veganska dobrota je na voljo v petih različnih okusih ter je brez glutena, laktoze, oreškov in vsebuje le naravno prisotne sladkorje.

Več videovsebin
  • Zgodba o: Moja presna granola 17:17
    Zgodba o: Moja presna granola
  • To je Moja presna granola 01:20
    To je Moja presna granola
  • Moja presna granola na testu 07:59
    Moja presna granola na testu

Moja presna granola je hrustljav hranljiv obrok, ki si ga lahko pripravite za zajtrk, malico ali večerjo. Glavna sestavina so zemeljski mandlji (chufa), ki niso oreški, temveč gomolj rastline tigrova trava. Ekološka, presna in veganska dobrota je na voljo v petih različnih okusih ter je brez glutena, laktoze, oreškov in vsebuje le naravno prisotne sladkorje.

Moja presna granola niso kosmiči, so precej več kot le to. Ker so izdelani s presno pripravo, ohranjajo hranljive snovi. Ključna prednost Moje presne granole pred drugimi kosmiči in njim podobnimi izdelki pa je glavna sestavina, zemeljski mandlji, ki so pravzaprav gomolji rastline tigrova trava ter so bogat vir vlaknin.

S petimi različnimi okusi in dodatki po svojem navdihu si lahko vsak dan pripravite drugačno kombinacijo okusov. Izbirate lahko med Jabolčno pravljico, Nežno jagodo, Hudim kakavom, Pregrešno pomarančo in Zmešano banano. Izbrano Mojo presno granolo prelijte z rastlinskim napitkom, mlekom, jogurtom ali drugim poljubnim prelivom, dodajte svojo skrivno sestavino in pripravljeni ste na »živ« obrok s hranljivimi snovmi. Mojo presno granolo lahko uživate tudi naravnost iz vrečke, na poti, izletu ali kar na domačem kavču.

Moja presna granola
Moja presna granolaFOTO: Aljoša Rebolj

Podjetnika, ki stojita za to blagovno znamko, sta Grega in Tina Teršek.

44-letna Tina (dipl. inž. grafične tehnike) in 42-letni Grega (diplomirani ekonomist) sta delala marsikaj. Tina je bila vizažistka, grafična oblikovalka – grafični studio, komercialistka, pisala je članke za revijo in spletno revijo, ukvarjala se je z uvozom in prodajo ekološke kozmetike ter uvozom in prodajo športne prehrane, vodila dva gostinska lokala. Grega je delal v strojni delavnici, v detektivski agenciji, bil je trener in vodja kluba borilnih veščin, vaditelj aerobnih vadb, ukvarjal se je z uvozom in prodajo ekološke kozmetike ter uvozom in prodajo športne prehrane, z vodenjem dveh gostinskih lokalov ter bil je tudi vodja izvoza.

Kar veliko, mar ne? Nato pa se je porodila ideja o granoli. Ideja se je leta 2015 porodila ob naključnem odkritju zemeljskih mandljev. Tina jih je prvič uporabila za torto Gregovega prijatelja, ki ni smel uživati oreščkov. Tina, ki je bila takrat brezposelna, je takoj odprla s.p., saj je vedela, da gre za enkraten posel.

Kakšni so bili vaši pomisleki in strahovi?

Zaradi pomanjkanja financ so bili strahovi ves čas prisotni in ves čas sva bila na robu odločitve, da zaključiva s poslom. Vendar naju je želja po uresničitvi cilja ves čas gnala naprej in to se dogaja še ta trenutek.

Ključni argumet, zaradi katerega ste se nato le odločili za podjetniško pot

Najina odločitev je bila ves čas vodilna, zavedala sva se, da je najina ideja in izdelek odličen, ves čas sva strmela h kvaliteti in od tega nisva želela odstopati. Zato sva vztrajala tudi, ko je bilo najbolj hudo. Želela sva ponuditi izdelek, ki bi bil primeren tudi za tiste, ki imajo razne alergije in težave ter težje najdejo izdelke, ki bi jim odgovarjali. Želela sva dokazati, da je lahko tudi zdrav izdelek okusen.

S kakšnimi težavami ste se soočali v začetnem obdobju?

Predvsem in najbolj s finančnimi. Najprej je bil zagon in veselje do dela, nenehni pozitivni odzivi so nama dokazovali, da morava vztrajati, vendar naju je pomanjkanje financ spremljalo že od začetka in ves čas sva bila v precepu in skrbeh kako nadaljevati, kako vztrajati in kako izdelek narediti dostopen širšemu krogu kupcev. Občutki so iz lepih v popolnoma zaskrbljene nihale z dneva v dan. Ob vsakem neplačanem računu in opominu se je naju lotil obup. Nek notranji občutek in dogodek, ki je vedno potrdil, da naj vztrajava, je bil ves čas prisoten. To se je dogajalo v letih 2015, 2016 in 2017 … pa še v letu 2018 :)

Iz tega sledi lekcija …

Da je brez financ težko graditi marketing, naučila sva se, da sva za lastne odločitve in posledice odgovorna sama in da naju vsaka lekcija pravzaprav obogati in naredi močnejša.

Zakaj Štartaj, Slovenija!?

Ker sva želela najin izdelek predstaviti vsej Sloveniji in si s tem zagotoviti prepoznavnost.

Ali ste spremljali pretekli sezoni? Ste morda že takrat vedeli, da si želite biti del Štartaj, Slovenija! družine?

Sva spremljala ter se nato prijavila in upala o sodelovanju.

Vaši načrti za prihodnost: že delate na novih produktih? Si želite preboja na tuje trge?

Seveda, ves čas razmišljava in snujeva načrte za naprej, idej za nove izdelke zaenkrat še ni zmanjkalo in čakajo na realizacijo. Tudi tujina je nama zelo zanimiva in že ves čas iščeva poti, kako se uveljaviti tudi na tujem.

Bi radi zaposlovali? Kakšen delodajalec želita biti?

Rada bi tudi zaposlovala. Želiva biti iskrena in pravična, a tudi zahtevna delodajalca, ker veva, na kakšen način je potrebno delati, da lahko ohranjaš in zagotavljaš kvaliteto in standarde.

Moja presna granola
Moja presna granolaFOTO: Aljoša Kravanja
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

Komentarji (0)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 795