Zaključila se je že 9. izvedba Effie Slovenija. Barbara Modic, predsednica Effie Slovenija 2018, je zaključek pospremila z zadovoljstvom, "saj je lepota Effie-ja v tem, da nagradi najboljše v zadnjih dveh letih, da z vsako izvedbo strokovno vsi zrastemo in da se ob naslednji izvedbi karte lahko popolnoma premešajo".
S ponosom lahko poročamo, da je med dobitniki Zlate nagrade Effie Slovenija 2018 tudi naš projekt Štartaj, Slovenija!, in sicer v kategoriji storitve - trgovine. Partnerji projekta - Spar Slovenija in agenciji Formitas creative ter AM komunikacije, v sodelovanju s partnerji Pro Plus, NLB d.d. in Summit motors d.o.o. - so več kot zadovoljni.
Na zaključni prireditvi je bila v sodelovanju z razvojnim partnerjem, Inštitutom za raziskovanje trga in medijev Mediana, podeljena tudi posebna nagrada za uporabo raziskav, ki jo je prejel Spar Slovenija za akcijo Štartaj, Slovenija!.

Kako je potekalo ocenjevanje?
Ocenjevanje prijavljenih akcij je potekalo na dveh stopnjah. Desetčlanska prvostopenjska žirija je najprej izbrala listo 13 finalistov, o nagrajencih pa je odločala petnajstčlanska drugostopenjska žirija. Obe žiriji sta delovali pod vodstvom predsednice Tine Kumelj, sicer direktorice marketinga Ljubljanskih mlekarn.
Zlati nagradi sta prejeli tudi akciji "Lahkonočnice" ter "Odkrij, kako jih imaš ti najraje!".

Kaj je Effie Slovenija 2018?
Effie je najbolj zaželena nagrada in najpomembnejša referenca s področja tržnega komuniciranja v Sloveniji, so organizatorji zapisali v sporočilu za javnost. Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ) v Sloveniji nagrado Effie od leta 2002 podeljuje vsaki dve leti, letos že devetič zapored.
"Effie nagrajuje ideje, ki dokazano delujejo. Nagrade Effie podeljuje žirija oglaševalcem in agencijam, ki so prek vodenega postopka prijav ter njihove dvostopenjske presoje nedvoumno in z dejstvi dokazali neposredno povezavo med tržnim komuniciranjem ter doseganjem in preseganjem zastavljenih komunikacijskih, marketinških in poslovnih ciljev. Nagrade Effie se po svetu podeljujejo že natanko 50 let, leta 1968 jih je prvič podelilo Ameriško združenje za marketing (American Marketing Association oziroma krajše AMA) New York Chapter, Inc., trenutno pa se izvaja v mednarodni mreži s kar 52 programi (47 nacionalnih programov, 4 regionalni programi in 1 globalni program)," so še zapisali.

Za vse, ki imate tisto iskro, v kateri bomo prepoznali ogenj uspeha, odpiramo naš podjetniški objem in vas vabimo, da se prijavite v novo sezono oddaje Štartaj, Slovenija!. Prijavite se lahko TUKAJ!
Imate nedokončan produkt? Se zato ne upate prijaviti? Nikar ne skrbite in se vseeno prijavite, saj vam ga bodo strokovnjaki, ki sodelujejo v projektu, pomagali razviti do konca.
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV