Cekin.si
Zaročena poslovna partnerja

Štartaj, Slovenija!

Tina in Simon: Ponosna sva, da sedaj nisva več le dva, pač pa trije

Mira Matković
19. 09. 2017 06.09
0

Zaročena poslovna partnerja, ki sta očarala ljubitelje naravne kozmetike. In ne le s svojimi izdelki, temveč tudi z odnosom do sveta.

Nelipot sta Tina Štrubelj in Simon Oblak. S svojim produktom sta zmagala v prvi sezoni oddaje Štartaj, Slovenija!

Vse skupaj se je začelo kot nedolžno igranje z lonci v vajini mali kuhinji. Kje sta zdaj?

Ponosna sva, da lahko napiševa, da zdaj nisva več le dva, temveč trije, z občasno študentsko pomočjo. Preselili smo pakirnico in pisarne v nove prostore v industrijsko cono v Trzinu, ravnokar smo sredi prenove in širitve proizvodnje v Mengšu, ki nam bo omogočila razvoj in proizvodnjo novih produktov – do konca leta nas čakajo poleg ravnokar izdanega zobnega praška SHVERKAJ še trije novi produkti.

Pravita, da sta konec leta 2014 zakorakala na slovenski trg. Prvi koraki zagotovo niso bili tako enostavni?

Prvi koraki sploh niso bili enostavni, potrebovala sva skoraj leto dni, da sva preučila vse korake, ki so nama nato omogočili zagon podjetja in izdajo prvega kozmetičnega izdelka na trg. Zagotoviti je bilo treba ustrezne prostore, pridobiti dovoljenja in ugoditi drugim administrativnim zahtevam, da sva lahko brezskrbno začela prodajo – bilo je kar nekaj dogodkov, ki bi naju skoraj ustavili, a je najina trda volja (ali trma;-) potegnila naprej.

Ponosna: podjetje sta še okrepila in se preselila v nove prostore. Njuni novi produkti se tudi kar vrstijo.
Ponosna: podjetje sta še okrepila in se preselila v nove prostore. Njuni novi produkti se tudi kar vrstijo.FOTO: Nelipot

Nam lahko opišeta vajino prvo srečanje z idejo, projektom in nato oddajo "Štartaj, Slovenija!"?

Lansko pomlad sva dobila klic, da se pripravlja nova oddaja o podjetništvu na POP TV in če bi prišla predstavit svoj izdelek ter najino zgodbo. Doma sva se pogovorila in se odločila, da poizkusiva. Na tem srečanju nas je bilo v sobi 8 različnih podjetnikov, iz najine skupine sva prišla naprej le midva, čeprav so bili prav vsi izdelki in zgodbe neverjetno zanimivi, zato veva, da je morala biti težka odločitev za ustvarjalce, koga vzeti.

Čez dober mesec sva nato dobila klic, da sva izbrana. Juhuhuhuuuuu, seveda! Naslednja misel pa – izdelek gre na police vseh megamarketov Interspar po Sloveniji, začniva se pripravljati! Točnih količin nismo vedeli za prvo naročilo, zato je bilo kar nekaj ugibanja, koliko surovin naročiti. Ker vsega ne dobiva iz Slovenije, pač pa Evrope in drugod, sva morala kar hitro v akcijo naročanja. Pa seveda – pripraviti embalažo (dodati EAN kode) in transportne kartone – to je bilo prvo srečanje s pripravo izdelka na vstop v trgovsko verigo. Vmes so bila snemanja in priprave na začetek oddaje, lansko poletje je minilo skoraj tako hitro kot letošnje:-)

Sama oddaja pa je bila naravnost čudovita. Ko pogledaš lastno zgodbo na tak način, se spoznaš v novi luči. Pa seveda test s košarkarsko reprezentanco, hi,hi, pa Aleš na zumba treningu, super je bilo!

Uspeh! Njun produkt je postal Hit produkt 2016, ki so ga izbrali v prvi sezoni oddaje "Štartaj, Slovenija!"
Uspeh! Njun produkt je postal Hit produkt 2016, ki so ga izbrali v prvi sezoni oddaje "Štartaj, Slovenija!"FOTO: Nelipot

Druga sezona oddaje "Štartaj, Slovenija!" trka na vrata, z njo pa se bodo slovenski javnosti predstavili novi podjetniki. Kako zdaj, ko je minilo že nekaj časa, gledata na vajino izkušnjo v tem projektu?

To je bila najboljša izkušnja najinih življenj in neverjetna podjetniška šola, ki bi jo privoščila vsakemu, ki vstopa v podjetniške vode s produktom, ki je namenjen kategoriji široke potrošnje.

Morava poudariti, da je bila mentorska pomoč, ki smo jo prejeli od zaposlenih v podjetju Spar, edinstvena. Pomagali so nam z vsakim logističnim korakom, šli naproti, če se je kaj zataknilo, in nas zelo dobro pripravljali na vstop v realni trgovski svet po oddaji. Pomembno je na nas vplivala tudi agencija Formitas, ki nas je vodila pri upravljanju družbenih omrežij ter skrbela za našo komunikacijsko celovitost.

Nam zaupata najpomembnejšo lekcijo, ki sta se je naučila med sodelovanjem v oddaji "Štartaj, Slovenija!"?

Lekcij je bilo kar nekaj, a najpomembnejša lekcija bi bila, da ljudje cenijo iskrenost in jo prepoznajo. Midva sva bila to, kar sva, in ljudje so to nagradili. Vsekakor pa vsega tega ne bi bilo, če Nelipot ne bi bil odličen in opravljal svoje naloge. Torej, najprej dober izdelek in nato iskrenost :-)

Nam zaupata napako, iz katere sta se največ naučila?

Najina največja napaka je bila, da nisva dovolj optimistično predvidevala prodaje in so zato konec decembra nekateri kupci ostali brez Nelipotov, čeprav sva dala zares vse od sebe. Ko gre za ročno narejen izdelek, ki ima svoj proces, pa se srečaš s tako nepredstavljivimi dnevnimi prodajnimi številkami, je temu težko slediti. Priprava v celotnem procesu je ključna, tega se sedaj še kako zavedava.

Kaj sta počela po koncu prve sezone oddaje "Štartaj, Slovenija!"? Vidimo, da nista počivala. 

Kot že omenjeno zgoraj, to leto je bilo zares delovno in razvojno bogato. Dobila sva novo sodelavko, Lino; preselili smo se v nove prostore v Trzinu; razširili in prenovili proizvodnjo v Mengšu; zobnemu prašku SHVERKAJ pa do konca leta sledijo še tri novosti. S septembrom v vrečke začnemo dodajati spatule v obliki krilc, ki so plod lastnega oblikovanja ter slovenske proizvodnje, iz biorazgradljive plastike – s tem bomo naslovili vse naše stranke, ki so želeli pomoč pri nanašanju.

Poskrbela sva tudi za zaščito blagovne znamke na evropski ravni in začela priprave na vstop na tuje trge ter predstavitev na svetovnih sejmih naravne kozmetike.

Novi prostori in nova sodelavka: 

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.
Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Kakšni so vajini poslovni cilji za prihodnost?

Najini poslovni cilji gredo predvsem v smer širitve asortimana izdelkov Nelipot. Zares si želiva, da bi prav kmalu na policah slovenskih in svetovnih kopalnic videla vse več najinih izdelkov, torej, da nasloviva vse potrebe posameznika pri jutranjih/večernih lepotilnih ritualih. Sledila bova načelu manj je več pri sestavinah, kot pri izdelkih, saj verjameva, da ne potrebujemo 50 različnih kozmetičnih produktov, pač pa le 5 pravih.

Nam, zunanjim opazovalcem, se zdi, da je pri vama vse tako enostavno – delata, kar vaju veseli, delata, ko želita, sta svoja šefa, uspešna sta, vedno nasmejana in dobre volje … A podjetništvo ni tako enostavno, mar ne? Kaj se dogaja, ko pridejo težki dnevi in kako jih preživita? Ali imata koga, ki vaju na podjetniški poti podpira? Kako pomembna je ta podpora?

Seveda ni. Pridejo težki dnevi, ko si utrujen, slabše motiviran, ko si želiš samo biti len in se družiti s kavčem in knjigo … Kdaj pa kdaj si dopustiva kak tak dan, na vse druge pa je tako, da eden drugega potegne gor in ga zmotivira, da se lotiva dela.

Na najini podjetniški poti imava zaenkrat le eden drugega, vendar pa se vse resneje pogovarjava, da bi našla kakšnega poslovnega angela – verjameva, da bi lahko s pravim mentorstvom dosegla še več.

Pred kratkim sta se tudi zaročila. Kako je delati s partnerjem? Katere so prednosti in katere slabosti?

Delati s partnerjem je večino časa super, seveda pa pridejo tudi trenutki, ko ni tako fino. Ampak takšno je življenje pri vseh, kajne?

Največja prednost je v poznavanju eden drugega, veš kakšne so prednosti in kakšne slabosti svojega partnerja in kako te lastnosti najbolje izkoristiti za skupni cilj – kot pri zakonu, v bistvu.

Največja slabost pa verjetno, da si kdaj ne moreš vzeti časa zase od posla s kakšnim izgovorom, ker tvoj šef živi s tabo in vse ve ;-)

Zaročena poslovna partnerja
Zaročena poslovna partnerjaFOTO: Nelipot

Imata zelo svež pristop k podjetništvu: ne gre le za to, da slovenskim kupcem ponudita svoj izdelek, gre za to, da jim predstavljata svojo vizijo življenja. Za vsakim izdelkom namreč vidimo vajin nasmeh, vajina stališča, odnos do sveta … Torej ne gre le za to, da kupec sprejme izdelek, temveč tudi vizijo?

Ja, res je. Želiva, da se vsakdo zaveda, da naše vsakodnevne izbire najpomembnejše krojijo naše življenje in da tudi izbira kozmetičnega produkta, ki ga uporabljamo vsak dan, nosi svoje posledice.

Kot pri mnogih rečeh, so nas v zadnjem stoletju prepričali, kako morajo določene stvari izgledati in kakšne naj bi bile po strukturi, pa večino tega ne potrebujemo, sploh v kozmetiki. Modrosti naših starih staršev skrivajo veliko naukov, predvsem pa jim je skupno eno – enostavnost. Doseganje enostavnosti pa ni mogoče le tako, da živimo z naravo, se umaknemo iz mesta, ampak da si uredimo naše življenje tako, da sledi temu načelu. V svetu, ki je poln vsega in nam na vsakem koraku polni življenje z nepotrebnimi informacijami, je premik k preprostosti (kjer lahko) prava pomiritev.

Za konec morda še vajin nasvet podjetnikom, ki sodelujejo v drugi sezoni oddaje "Štartaj, Slovenija!".

Z nasveti ni nikoli preprosto, ker smo si ljudje in zgodbe preveč različni. Bolj naj bo vodilo, da naj si postavijo cilj, ki ga želijo doseči z oddajo, nato pa temu sledijo in ne popustijo. Zares je to tek na dolge proge, ki se zares šele začne po koncu oddaje.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

Komentarji (0)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 795