Zamisel za ročno izdelano naravno kozmetiko se je Simonu Oblaku in Tini Štrubelj porodila kar v domači kuhinji, ko jima je uspelo izdelati dobro in delujočo kremo. Nastal je naravni dezodorant v kremi, ki vsebuje izključno naravne sestavine brez kakršnih koli dodatkov in ki je primeren tudi za vegane.
Prosim, opišite vašo zgodbo.

Trenutno imava oba še redni službi – jaz delam pri Coca–Coli kot vodja ključnih kupcev, Tina je zaposlena kot vodja splošnega oddelka v podjetju Aviat, ki se ukvarja z razvojem opreme za telekomunikacije. Oba sva tako prinesla potrebna marketinško-finančna znanja iz vsakdanjega poklica in jih združila pod Nelipot blagovno znamko ter jim dodala nova znanja iz kozmetologije. Lahko si mislite, kako pestri so najini popoldnevi/večeri in vikendi!
Prosim, predstavite vaš izdelek.
Nelipot dezodorantne kreme preprečujejo nastanek neprijetnega telesnega vonja, ki nastane kot posledica potenja. Nelipot je popolnoma naraven produkt, primeren tudi za vegane, tako za ženske kot moške. Dezodoranti so izdelani v celoti ročno in so delo najinih rok.
Od prvega testnega lončka do zadnje verzije je bilo čez 200 poskusov v osmih mesecih, tako da sva veliko razvijala, izpopolnjevala in testirala, preden sva prišla do želenega rezultata. Sredstva za zagon sva zbrala iz najinih prihrankov in jih v celoti vložila v podjetje.
Kaj naj nekdo najprej naredi, ko dobi idejo za izdelek/storitev?
Definitivno je potrebno imeti idejo in v njo verjeti. Potem je potrebno zbrati čim več informacij in preigrati vse možne scenarije za zagon: tržne analize, nato poslovni načrt, dober marketinški načrt. Seveda je treba prej poskrbeti za velik del birokracije, ki jo prinese katera koli dejavnost, na kozmetičnem področju je še veliko posebnosti. Potrebnih je tudi veliko branja, učenja, volje in miselnosti, da navkljub vsem preprekam ne odnehaš.

Za naju se je kot odlična poteza izkazala obiskovanje sejmov, začela sva decembra na Artishu. Pridobila sva neprecenljive prve vtise, stik s strankami, ideje za izboljšave, tudi pri embalaži. Na primer – pentlje so posledica dobrega odziva kupcev na nekaj, kar naj bi bilo na vrečkah le decembra.
Zakaj ste se odločili sodelovati v oddaji "Štartaj, Slovenija!"?
Za sodelovanje v oddaji "Štartaj, Slovenija!" sva se odločila, ker verjameva, da je Nelipot odličen produkt, ki lahko pomaga mnogim, ki ga še niso poizkusili. Z najino zgodbo želiva spodbuditi ljudi, da bi začeli prebirati o naravnih izdelkih, dobili zaupanje v njihovo učinkovitost ter morda spremenili svoje navade in prepričanja. Upava tudi, da se bo še kdo odločil stopiti na samostojno poslovno pot z idejo, ki jo morda razvija že nekaj časa.
Kje se vidite v prihodnosti, čez pet, 10 let?
Tina in jaz si močno želiva, da bi Nelipot postal sinonim za naravno kozmetiko tako pri nas kot tudi zunaj naših meja. Cilj je, da bi nekoč v kopalnici vsakega gospodinjstva našli pet osnovnih proizvodov Nelipot, ki jih ljudje potrebujemo. Želiva si širitve na tuje trge in posledično tudi razširitev asortimenta izdelkov, saj imava ogromno idej, za katere verjamem, da jih bova uresničila v prihodnosti. Oba trdo delava, zato verjameva v prihodnost z Nelipot.
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV