Zaradi visoke vsebnosti sline ima krema Noela izjemno regeneracijsko sposobnost. Polžja slina je naraven vir kolagena, hialuronske kisline, elastana, alantoina, antioksidantov, proteinov in vitaminov. Kremi je dodano tudi karitejevo maslo, ki kožo vlaži, mehča in dela prožno, jojobino olje, ki jo varuje pred vplivi okolja, ter naravni antioksidant vitamin E.

Polž je edina žival na svetu, ki si poškodovano hišico popolnoma popravi v roku dveh ur, kar je glavni razlog za izredne rezultate kreme, ki vsebuje polžjo slino.
Občutek žametne kože se pojavi že nekaj minut po prvem nanosu. Po dolgoročni uporabi (2-krat na dan) bodo gubice na koži manj izrazite, koža pa bo bolj napeta. Globina gubic okrog oči se zmanjša za več kot 75 odstotkov v roku 4 – 6 tednov.
Krema je dermatološko testirana in je primerna za nego občutljive kože. Namenjena je tudi za nego kože po depilaciji in britju. Zaradi izredne regeneracijske sposobnosti se lahko uporablja za srbečice, strije in problematično kožo z mozolji in aknami.
Podjetniki, ki stojijo za to blagovno znamko, so Milena, Aljaž in Leon Fras.

23-letni Aljaž ter njegova 45-letna starša so se v poslu s polži znašli naključno. Aljaž je bil šef kuhinje v Švici, Milena, po poklicu sicer prodajalka, je bila gospodinja, Leon pa mesar v Avstriji.
Zaradi očetovih težav s hrbtenico so pred tremi leti želeli prodati posestvo. Prišli so morebitni kupci, ki so želeli kupiti posestvo za gojenje polžev. Družina se je nato odločila, da doma ne proda in da se kar sama loti posla.
"Na začetku je bila doma samo mama in je skrbela za polže, jaz in oče sva še hodila v službo. Po težavah s hrbtenico je oče ostal doma, v službi sem bil še samo jaz. Ko pa se je začel posel s kremami, sem tvegal – pustil sem službo v Švici in se podal na samostojno pot," je za Cekin.si povedal Aljaž.
Pretiranih strahov niso imeli, saj so verjeli v svojo idejo. Verjeli so, da kdor "ne riskira ne profitira". "Samozavestno smo se podali v izdelovanje kreme. Z njeno kakovostjo nam je uspelo prepričati ljudi, da smo pridobili njihovo zaupanje," je dodal.
Ključni argument, da pusti službo in se poda v podjetniške vode? "Vodilo me je prepričanje, da moram tvegati zdaj , ko sem še mlad, saj drugače z leti človek postane previden in se težje odloči za kaj takega. Glavni razlog pa je bil trenutni hit polžjih krem, saj ima polžja slina izjemen regenerativen učinek. Odločili smo se, da dodamo večjo vsebnost sline, saj bo krema tako boljša od ostalih," nam je zaupal Aljaž.
Kako je bilo na začetku? Začetek njihove podjetniške poti sega v leto 2014, ko so začeli z rejo polžev in predelavo polžev v kulinarične namene. Izkazalo se je, da projekt ne bo tako uspešen, kot so upali. "V Sloveniji ima preveč ljudi predsodke glede tega," pravi naš sogovornik, ki dodaja, da so se zato odločili, da rejo polžev za prehrano opustijo. Takrat se je porodila idejo o kremi.
S kakšnimi težavami so se soočali v začetnem obdobju? "V začetnem obdobju je bilo veliko težav s pridobivanjem vseh dovoljenj, saj smo v Sloveniji edini, ki izdelujemo kremo s polžjo slino. Nikjer ni ničesar napisanega o tem. Morali smo tako rekoč orati ledino. Vse podatke smo dobili s poskušanjem, učili smo se iz napak in morali smo biti zelo vztrajni, da nismo odnehali, ker je bilo težav na začetku veliko," je razložil.
Zakaj Štartaj, Slovenija!?
"Lansko sezono smo gledali oddajo, kjer predstavljajo inovativne zanimive izdelke in takoj se nam je porodila ideja, da imamo mi inovativen, zanimiv izdelek in prijavili se smo. Ko so nas poklicali, smo bili zelo živčni, saj smo se zavedali, da je to v primeru uspeha velik korak v naših življenjih, da lahko predstavimo našo kremo širši množici ljudi," nam je zaupal Aljaž.
Kje se vidijo čet pet ali 10 let?
"Naša pričakovanja so že od samega začetka velika. Ker imamo zelo kakovostno kremo, ki je po kakovosti lahko uvrščamo v sam vrh krem v Evropi, jo hočemo približati čim več ljudi po svetu. Na začetku moramo uspeti v Sloveniji in takrat lahko optimistično zremo v prihodnost in tujino," je še dejal Aljaž Fras.
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV