Čeprav imata tudi v času ponovnega zaprtja države in omejitve gibanja veliko dela s svojim podjetjem, sta Neža Mlakar in Karmen Meze ob tem zasnovali še nov projekt: Mislim nate. "Vse se je začelo tako, kot se je zgodilo z La Popsi, saj se je ideja rodila iz lastne potrebe," nam je zaupala Neža, ki priznava, da se je prva ideja porodila Karmen, Nežo pa je morala prvič, odkar sta poslovni partnerki, celo prepričevati: "Ogromno prepričevanja je bilo potrebnega in prvič se je zgodilo, da sem ji postavila pogoje. V poslu se mi zdi zelo pomembno, da ves čas ohranjaš fokus in tega morava imeti pri La Popsi, kjer zdaj ponujava že pet artiklov. Potem pa še nov projekt ... Ampak sva si naredili načrt, se ga držali in zdaj je zaživel."
"Ko smo se znašli v novi situaciji, kakršni smo priča letos, nenadoma nismo mogli več do vseh, ki smo jih prej brez težav obiskovali, zato sva začeli razmišljati, kako bi lahko nekoga, ki ne živi v isti občini ali regiji, obdarovali na način, da ve, da še vedno misliva nanj, da ga imava še vedno enako radi, pa čeprav se nismo videli že več mesecev. Karmen, ki predstavlja kreativni del najine ekipe, se je domislila paketkov, pri katerih ima glavno vlogo dejansko kartica z res lepim sporočilom, ki naslovnika napolni s pozitivo, in s katero mu daš vedeti, da še vedno misliš nanj in res komaj čakaš, da se lahko ponovno vidite."
Ko sta začeli snovati idejo, pa sta ugotovili, da lahko ob tem pomagata še drugim manjšim slovenskim podjetjem, ki v tej krizi najbolj trpijo: "To je odličen način, da podpreš še nekoga drugega. Slovenci imamo milijon idej in res so neverjetno dobre, a nekateri so še bolj na začetku in potrebujejo več podpore, zato sva se odločili, da jim ponudiva možnost sodelovanja. Tako sva zdaj razvili več možnosti, od paketka za otroke, za babice, za mame ... Za vse najbližje."

Trenutne razmere pa so kljub vsemu drugačne kot prej, zato se jim je bilo treba prilagoditi, a Neža in Karmen se trudita, da njuna poslovna pot teče kot prej: "Zagotovo je padel promet, tudi zaradi zapiranja občin, saj vse najine stranke ne morejo do trgovin, v katerih ponujava sladoled, ampak še vseeno imava srečo, da zdaj ponujava več artiklov. Sicer pa se trudimo delati normalno naprej, vsak dan normalno poslujemo, na terenu imava potnika, ki obiskuje trgovine in dostavlja sladolede. To je prilagoditev, ki sva jo v tem času sprejeli; uvedli sva spletno naročilo in dostavo La Popsi na dom. Ob tem si pomagava s suhim ledom ali pa zamrzovalno skrinjo priklopimo kar na akumulator in gremo na pot," se nasmeji Neža.
Da nova realnost, v kateri smo se znašli, kliče po prilagajanju, Neža prizna brez težav, to pa svetuje tudi ostalim podjetnikom: "Zagotovo je prilagajanje potrebno, a sploh ne zgolj v novih razmerah, temveč vedno. Tisti, ki se je sposoben prilagoditi okoliščinam, kakršne koli že so, bo vedno zmagovalec. Nikoli ne smeš obupati, vedno se najde rešitev in midve sva to dokazali večkrat. Dvatisočkrat na dan to dokaževa. Ugotovili sva, da je posel reševanje problemov, in dokler imaš energijo, da se s tem sproti ukvarjaš in jih rešuješ, boš ob tem rasel in boš uspešen."

Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV