V peti oddaji Štartaj, Slovenija! bomo spoznali podjetniški par: 35-letno Valentino Radić in 36-letnega Gregorja Gazvodo. Ustvarjata blagovno znamko Iconic Specialty Coffee.
Zakaj sta se magistrica politologije in študent turizma in hotelirstva, ki je tudi profesionalni kolesar, odločila za kavo? Ideja za posel se jima je porodila leta 2014, ko je Grega že malo razmišljal o tem, kaj bi rad počel, ko se športno upokoji. Valentina si je želela imeti pražarno in/ali kavarno, glede na to, da je Grega v praksi in teoriji že vse obvladal in to rad počne, sama pa je videla izziv v podjetništvu in ustvarjanju produkta. Ko je zaključila s porodniško, bi se lahko vrnila v državno upravo, vendar jo je ustvarjalnost in svoboda odločanja v družinskem podjetju bolj mikala.

Zakaj je njuna kava tako posebna?
Zaradi skrbnega ročnega obiranja in strokovnega praženja lahko v kavnih zrnih Iconic okusite edinstvene okuse, ki poudarjajo naravno aromo vsakega kavnega zrna. Ob pitju kave se boste zato sprehodili med čokoladnimi, zemeljskimi, lešnikovimi, sladko-sadnimi in cvetnimi okusi.
Izbirate lahko med kavnimi zrni iz treh držav. Kava, pripravljena iz kavnih zrn Honduras, vas bo razvajala s priokusom po praženih mandljih, karameli, čokoladi ter sadni noti breskve in rumene slive. Kava, pripravljena iz kavnih zrn Etiopija, vas bo nežno začarala z notami rumenega sadja, karamele in zelišč. Kava, pripravljena iz kavnih zrn Brazilija, pa vas bo prepričala s polnim, intenzivnim okusom in z aromo temne čokolade, mandljev in rumenega koščičastega sadja.
Vašo najljubšo kavo Iconic lahko kupite v zrnih ali že mleto, pripravite pa si jo lahko na vam najljubši način. Primerna je za turško kavo, espresso, french press in druge načine priprave.
Podjetniško zgodbo Valentine in Gregorja si lahko ogledate to nedeljo ob 18.15 na POP TV.
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV