Cekin.si
Pokica

Štartaj, Slovenija!

POKICA

M.M.
12. 09. 2017 10.59
0

Pokica je pokovka, narejena iz posebne sorte gensko nespremenjene koruze.

Več videovsebin
  • Pokica 03:10
    Pokica
  • Pokica: Zelo smo veseli 00:12
    Pokica: Zelo smo veseli
  • Kaj načrtujejo v 2018? 00:20
    Kaj načrtujejo v 2018?
  • Pokica: Najboljši podjetniški nasvet ... 00:10
    Pokica: Najboljši podjetniški nasvet ...
  • Pokica: Gre za super izkušnjo! 00:26
    Pokica: Gre za super izkušnjo!
  • Zgodba o Pokici: Kako se je začelo? 15:20
    Zgodba o Pokici: Kako se je začelo?
  • Pokica na testu 08:44
    Pokica na testu
  • To je Pokica 00:59
    To je Pokica

Pokica je pripravljena brez olja, zgolj z vročim zrakom, ter je brez umetnih barvil in ojačevalcev okusa.

Gourmet pokovki so dodani slani in sladki okusi in prelivi, ki jo naredijo še bolj hrustljavo in slastno.

Pokice so na voljo v petih različnih okusih: klasična Kino Pokica s kakovostnim maslom in morsko soljo, Pokica slanina & dimljena paprika za ljubitelje močnejših okusov, Pokica black & white čokolada, kombinacija žlahtne temne in nežne bele čokolade, in Pokica karamela & arašidovo maslo za sladokusce. Za vse ljubitelje jabolčnega štrudla pa je na voljo Pokica z okusom pravega domačega jabolčnega štrudla s posipom cimeta. Prav takšnega, kot ga pečejo naše mame in babice.

Podjetniki, ki stojijo za to blagovno znamko, so Maja Lukas, Špela Lukas, Uroš Požgan in Alen Velcer. 

Pokica
PokicaFOTO: osebni arhiv

Na vprašanje, s čim se ali ste se ukvarjali preden ste začeli razvijati idejo, so nam odgovorili, da so hodili v službe:

Uroš Požgan – prodajalec na terenu Telekom Slovenije d.d.

Alen Velcer – profesionalni kuhar Vivo d.o.o.

Špela Lukas – marketing upravljanje družbenih omrežij

Maja Lukas – vodja projektov in marketing

Uroš pravi, da sta z Alenom še vedno zaposlena in zaenkrat uspešno usklajujeta službo, ki sta jo imela od prej, in delo, ki ga zahtevajo kokice. Špela je delala kot študentka v marketingu in je upravljala družbena omrežja za podjetja. Maja je bila brezposelna in je iskala možnosti, kako se samozaposliti.

Pokica
PokicaFOTO: osebni arhiv

Kako se je porodila ideja za posel?

"Že od malega sem oboževal kokice. Ideja o tem, da bi nekoč delal svoje, pa se mi je porodila na potovanju po Ameriki leta 2013. Idejo sem nekako pozabil, dokler nisem zasledil članka, ki me je navdušil in ponovno opomnil, da sem imel odlično zamisel. Idejo sem delil s Špelo. Preko nje sem spoznal Majo in Alena. Nekaj dni na morju je bilo ključnih, da sem idejo zaupal tudi njima. Skupaj smo začeli delat na receptih in od takrat naprej smo nerazdružljivi," je za Cekin.si dejal Uroš.

Strahovi, s katerimi ste se soočali pred samostojno podjetniško potjo?

"Pri nas se je vse odvijalo tako hitro, da do strahov sploh nismo prišli, dokler nam Spar ni zaupal količine prvega naročila. Ampak se je ta strah takoj spremenil v nov zagon, motivacijo in nas popeljal do tega, da smo iz dneva v dan bili 100% posvečeni cilju. Da nam uspe naredit zadostne količine, da bodo velike police Spara vedno polne," so nam odgovorili. 

Kaj so bili ključni argument, da so šli v podjetništvo?

"Našo poslovno pot smo začeli zaradi tega, ker smo verjeli v naš produkt, oz. idejo, saj produkta še nismo imeli. Dodaten zagon nam je dal razpis P2 in postavljeni roki ter pogoji na samem razpisu. Sicer razpisa nismo dobili, ampak smo pa zelo napredovali, saj smo ustanovili podjetje in naredili vzorčne produkte. Poti nazaj več ni bilo," so nam zaupali. 

Nam na kratko opišete vaše začetke?

"Novembra 2016 smo pričeli v dnevni sobi, kjer smo kokice pokali na stroju na zrak, katerega smo za 20 evrov kupili v večji trgovini z gospodinjsko in tehnično opremo. Okuse smo dodajali v kuhinjskih posodah, kokice pa smo hladili na balkonu, saj je bilo zunaj dovolj mrzlo. Skupaj smo bili vse večere in testirali z vsemi sestavinama, ki sta jih Alen in Maja imela v kuhinji. Veliko je bilo ponesrečenih poskusov, ampak na koncu smo uspeli naredit 5 takšnih, ki so bili potrebni le manjših izboljšav," pripovedujejo. 

S kakšnimi težavami ste se soočali v začetnem obdobju?

"Največja težava je bila koruza, saj nikjer nismo dobili koruze brez GSO, ki poči tako, da je kokica večje okrogle oblike. Iskali smo jo vse do konca februarja 2017, tik preden smo imeli razgovor za Štartaj Slovenija," pravijo. 

Najpomembnejša lekcija, ki ste se je naučili v začetni fazi?

"Vse stvari preveri. Vprašaj na večih mestih. Večkrat preveri isto stvar. Raziskuj. Zaradi 501 evra smo namreč izgubili razpis, preko katerega bi lahko v treh letih počrpali 54.000 evrov nepovratnih sredstev," pravi ekipa Pokice. 

Zakaj ste se odločili sodelovati v oddaji "Štartaj, Slovenija!"?

"Za sodelovanje v oddaji "Štartaj, Slovenija!" smo se odločili zato, ker je to bila odlična priložnost za lansiranje našega produkta, ki ga bo s tem spoznala vsa Slovenija," odgovarjajo. 

In kje se vidijo čez pet ali 10 let?

"Idej in načrtov v prihodnosti je veliko. Vidimo se tako na slovenskem, kot na tujih trgih, s Pokicami in še kakšnim novim izdelkom," še razkrivajo. 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

Komentarji (0)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 795