Zulu Zion je popolnoma drugačna linija dizajnerskih nogavic, ustvarjena za ljudi, ki obožujejo barvitost. Zulu Zion predstavlja različne kombinacije razgibanih barv in nepričakovanih vzorcev, ki odstopajo od tradicionalnih linij, klasične mornarsko modre in varne črne. Oblikovala sta jih Miha in Dijana Rolc.
Prosim, opišite vašo zgodbo.

Spremljajte novo poglavje 12 slovenskih podjetniških zgodb v oddaji "Štartaj, Slovenija!" ob nedeljah ob 17.55 na POP TV! Poiščite njihove izdelke v megamarketih INTERSPAR!
Miha: Astronavt, pleskar, pek pic … Nič povezanega z umetnostjo. V najstniških letih pa sem se učil programirati in spoznaval oblikovanje, tako da sem že od takrat oblikoval spletne strani in nekako počel, kar sem si želel.
Dijana: Miha je že od nekdaj samostojno izdeloval in dizajniral spletne strani, torej je bil že od začetka samostojni podjetnik. Kot par sva si vedno pomagala. Po mojem končanem študiju in po različnih delovnih mestih sva se oba skupaj odločila za projekt nogavic. Blagovno znamko Zulu Zion sva ustanovila leta 2013 in se predstavila na Kickstarterju, kjer sva uspešno zbrala 10.000 dolarjev. Pokrila sva prvo kolekcijo in dobila zagon za delo naprej. Še vedno pa ostajava v prvotni zasedbi, torej mož in žena.
Prosim, predstavite vaš izdelek.
Dijana: Zamisel je prišla deloma spontano. Ob naboru različnih idej sva se odločila za nogavice. Ko je bilo treba stopiti v akcijo, sva kontaktirala kar nekaj proizvajalcev nogavic pri nas (večinoma obrtnikov) ter se odločila za nama najbližjega in ugodnega.
V Sloveniji nihče ni izdeloval tako barvitih nogavic za odrasle kot midva, zato sva vedela, da bo najbrž težava s prejo v barvah, kot sva si jih zamislila. No, ko sva obiskala najinega izbranega proizvajalca, sva bila presrečna, on pa tudi. Več let so mu namreč v skladišču stale preje kričečih barv, ki jih ni uporabljal, ravno zato ker to v Sloveniji "ne gre, prodaja se samo siva, črna, temno modra". No, midva sva bila odločena to spremeniti.
Miha: Nogavice sva v prvi vrsti ustvarila zase. Iz čiste potrebe po nečem unikatnem in lastnem. Vedela sva, v katero smer gredo modni trendi. Menila sva, da če v Sloveniji ljudem ne bodo všeč, jim bodo v tujini, kar se je tudi potrdilo. Tudi v Sloveniji so ljudem všeč, kar je pokazala Kickstarter kampanja, kjer je bilo 60 odstotkov podpornikov Slovencev. Najine stranke so največkrat mladi in mladi po duši – takim so tudi nogavice namenjene. Ljudem, ki radi nosijo nekaj posebnega, imajo radi barve in vzorce, podpirajo mlado kreativo Slovenije.
Kaj naj nekdo najprej naredi, ko dobi idejo za izdelek/storitev?
Najtežji del vsega na začetku je idejo premakniti iz "glave v roke". Torej na splošno začeti in obdržati fokus, selektivno in konstruktivno poslušati nasvete in komentarje ostalih. Pametno je veliko spraševati in se učiti, hkrati pa imeti lastno vizijo, brez vpletanja vizij drugih ljudi o produktu – le tako bo izdelek res odražal tebe.

Midva sva se obrnila na ljudi, ki so šli (v primeru Kickstarterja) na to pot že pred nama. A sva velikokrat ugotovila, da je dobri gospod Google tvoj najboljši prijatelj in tista beseda Research zlata vredna. Torej v podjetju je treba za vsak korak posebej delati analize.
Zakaj ste se odločili sodelovati v oddaji "Štartaj, Slovenija!"?
Priložnost je ogromna. Neizmerno sva hvaležna, da so pri projektu prepoznali potencial v najinih nogavicah. Sodelovanje pri projektu nama bo dalo lepo popotnico za nadaljnjo poslovno pot in nedvomno je velika izkušnja, da sodeluješ s tako velikim trgovcem, kot je Spar – nekaj, kar sva si vedno potihoma želela.
Kje se vidite v prihodnosti, čez pet, 10 let?
V prihodnosti želiva graditi na blagovni znamki Zulu Zion z novimi produkti – najprej bodo na vrsti otroška linija, za katero naju je prosilo že toliko ljudi, da bi bil greh, da se ne bi lotila tega. Seveda pa tudi novi modeli in preostali modni dodatki. Kot vsak slovenski start-up upava na uspeh tudi v tujini, na čemer tudi že delava.
Komentarji (1)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV