Cekin.si
Načrtujte, kako boste trgu pokazali svoj potencial in ideje.

Štartaj, Slovenija!

Tako boste s hobijem še zaslužili!

M.M.
07. 11. 2017 08.20
0

Številni se ne zavedajo, da so njihovi hobiji zelo donosni, ali pa jih je strah, da bi se odrekli ugodnostim varne zaposlitve.

Vse več ljudi si želi svobode odločanja v njihovem lastnem podjetju. Gre za dvorezen meč: sicer boste svobodni in sami svoji šefi, a odgovornost je velika. Nekateri zelo hitro začnejo pogrešati delo od ponedeljka do petka od 8. do 16. ure ter odklop, ki sledi po 16. uri in vsak konec tedna. Ko si podjetnik, so odklopi sicer zelo pomembni, a tudi zelo redki in skrbno načrtovani. Zato je pomembno, da svoj posel res začutite kot svoje poslanstvo in način življenja, ki ga želite deliti z drugimi. Ne gre le za izdelek ali storitev, ki jo ponujate trgu, temveč za zgodbo, v katero je izdelek umeščen.

Nekateri dolga leta negujejo svoje hobije, pri tem pa se sploh ne zavedajo, da gre v bistvu za potencialno zelo donosne posle, s katerimi bi lahko zaslužili toliko denarja, da jim več ne bi bilo treba hoditi v redne službe. Rešitve imajo tik pred nosom. Nekateri jih prepoznajo in razvijejo v posel, spet drugi si ne upajo tvegati, tretji pa svojih hobijev nikoli ne dojamejo kot nekaj, od česar bi lahko živeli.  

Tako je tudi Gregor Gazvoda nasprotoval svoji partnerki Valentini Radić, ko je predlagala, da bi ljubezen do kave spremenila v posel. Gregor je kavo videl kot nekaj, v čemer je užival in se sproščal, Valentina pa je te občutke želela povezati v zgodbo, s katero bi gradila podjetniško zgodbo. Tako je nastala kava Iconic

Kako torej svoj hobi spremeniti v vir zaslužka? 

Mlajši ponavadi s svojim "hobijem" takoj skočijo v podjetniške vode. Starejši so bolj previdni, saj imajo večinoma že družine ali krediti, zaradi katerih si ne upajo tvegati. Zato ponavadi poleg zaposlitve delajo še na svoji ideji, in sicer vse do trenutka, ko res ne postane jasno, da lahko z njo tudi finančno živijo (ne preživijo, temveč živijo). 

Zaslužke, ki jih ustvarite s svojo idejo, vložite nazaj v razvoj posla. Začrtajte poslovni načrt: kako se boste razvijali, kako hitro, v katere smeri, ustvarite pa tudi rezervne načrte v primeru "katastrof". Bodite izvirni, drugačni in z vizijo.

Razmislite, kako se boste predstavili javnosti. Številni postavijo svoje profile na družbenih omrežjih, kjer objavljajo ne le svoje izdelke, temveč način življenja. To je zelo pomembno: kupci oz. uporabniki želijo vedeti, kakšno zgodbo podpirajo. Ali je to pravična trgovina, bio in eko izdelki ipd. Prav tako želijo vedeti, koga podpirajo: kdo ste, kaj zagovarjate, kako živite, kako gledate na svet, okolje, ljudi ... Vse to je pomembno! Vi morda verjamete v svoje izdelke in v njih vidite zgodbo, a potrošniki je ne. Zato spregovorite in jim jo povejte. Ustvarite svoj krog ljudi, sledilcev in kupcev. Oni bodo nato spontano širili glas o dobrih izdelkih oz. storitvah. 

Če se sprašujete, kako naj poleg redne zaposlitve vodite še svoj posel, potem je odgovor na dlani: z dobro organizacijo je vse mogoče. 

Načrtujte, kako boste trgu pokazali svoj potencial in ideje.
Načrtujte, kako boste trgu pokazali svoj potencial in ideje.FOTO: iStock
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

Komentarji (0)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 795