Cekin.si
Slovenija

Štartaj, Slovenija!

To so posamezniki, ki v Sloveniji pišejo zgodbe o uspehu

Mira Matković
06. 10. 2017 08.41
0

Svet podjetništva je tekma, v kateri pokleknejo tudi najboljši, če nimajo pravega znanja. Samo vizija ni dovolj. Vedeti morate tudi, kako jo uresničiti, kako jo zaščititi, kako z njo očarati potencialne kupce in konec koncev – kako z njo uspeti in se prebiti na vrh.

Več videovsebin
  • Iz SVETA: Kako so začeli posel? 02:04
    Iz SVETA: Kako so začeli posel?
  • Iz 24UR: Toliko polžje sline je potrebno za eno kremo 01:49
    Iz 24UR: Toliko polžje sline je potrebno za eno kremo
Idejo je treba tudi uresničiti in jo spraviti do kupcev.
Idejo je treba tudi uresničiti in jo spraviti do kupcev.FOTO: Thinkstock

V preteklosti je veljalo prepričanje, da mora imeti oseba, ki se želi podati na pot podjetništva, poseben dar oz. podjetniško žilico. A to ne drži popolnoma: imeti mora tudi znanje. Vaša podjetniška ideja bo obsojena na propad, če je ne boste znali uresničiti. Rezultati vaše kreativnosti bodo za vedno ostali med štirimi stenami, če jih ne boste znali prodati. Kako pristopiti k stranki, kako prepričati potencialnega investitorja, da ste prava naložba? Gre za znanja in veščine, ki se jih lahko naučite.

Če menite, da se boste vsega naučili s pomočjo knjig, se motite. Dobro je imeti izkušenega mentorja, ki vas bo spremljal in vam svetoval. Tega pa si ne more privoščiti vsak, še posebej ne nekdo, ki je šele na začetku podjetniške poti. Vsak nasvet je torej dobrodošel.

Sicer pa: gre za znanja in veščine, s katerimi se mora oborožiti vsak, ki se pripravlja na prvi vstop na trg dela ali pa je že tam. Kako najti svoje mesto v svetu posla in dela ter kako uspeti?

Odgovore na ta vprašanja vam bo dala druga sezona oddaje Štartaj, Slovenija! Prvič v nedeljo, 8. oktobra, ob 18.15!

Spremljajte osem podjetniških zgodb: medijska hiša Pro Plus, podjetje Spar Slovenija in oglaševalska agencija Formitas BBDO so podjetnikom, ki so na podjetniško pot šele dobro zakorakali, ponudili življenjsko priložnost, ki se lahko zgodi le enkrat v življenju. Še več, omenjeni so s formatom oddaje vsem, ki želijo uspeti, ponudili enkratno priložnost, da pridobijo potrebno znanje za uspeh. Nudijo navdih in prepričanje, da tudi v Sloveniji lahko pišemo zgodbe o uspehu.

Tudi letos bo voditelj oddaje Matija Goljar, ki je prava zakladnica znanja in nasvetov. Seveda boste lahko projekt spremljali tudi na naši spletni strani Cekin.si. Ustvarjalci oddaje napovedujejo pestro dogajanje!

Podjetniki prve in druge sezone oddaje Štartaj, Slovenija! Letos boste lahko spremljali osem življenjskih zgodb.
Podjetniki prve in druge sezone oddaje Štartaj, Slovenija! Letos boste lahko spremljali osem življenjskih zgodb.FOTO: Aljoša Kravanja

Katere podjetnike boste spremljali? 

JUNC BEEF JERKY

Klemen, Andraž, Boštjan in Blaž so mladi Korošci, ki vedo, da so priložnosti za posel povsod, če smo jih le pripravljeni videti. Priložnost za svojo prihodnost je ekipa bratov našla v svojem domačem kraju. Nadgradili so klasičen recept, ki izvira še iz časa ameriških Indijancev, izbrali najboljšo koroško govedino iz proste reje, ji dodali  izbrane začimbe ter tako ustvarili JUNC Beef Jerky – visokoenergetski mesni prigrizek.

GOOD4DOGS

Ko se je Branku in Radojki življenje umirilo, se jima je pridružil črn labradorec z imenom Sal. V njuno življenje je, poleg ljubezni in veselja, prinesel tudi željo, da ozavestita javnost o pravilni prehrani za pse, kar sta pogumno spremenila v posel. Ustvarila sta prvo slovensko surovo hrano za pse Good4Dogs hrano, s katero so psi bolj zdravi, imajo manj alergij, lepšo dlako in bolj zdrave zobe. 

ICONIC SPECIALITY COFFEE

Profesionalni kolesar Gregor ve, da je za uspešno kolesarsko dirko potrebna tudi kakovostna skodelica kave pred njo. Ko je pred 17 leti ugotovil, da vsaka kava nanj ne učinkuje pozitivno, se je posvetil preučevanju kavnega zrna. S partnerico Valentino sta se po več letih raziskovanja odločila, da začneta pražiti kavo v lastni pražarnici. Ustvarila sta Iconic Speciality Coffee – visokokakovostno 100-odstotno arabico.

ODORI

25-letna magistrica kemije Nina se zaveda, da so za uspeh potrebni predanost, vztrajnost in znanje. Že kot majhna deklica pa je ob babici Joži spoznala tudi, da je narava najboljši izumitelj, in prav z natančnim razumevanjem narave je v svojem laboratoriju ustvarila ekološki pralni prašek Odori – prašek v peni za pranje belega in občutljivega perila, ki ni prijazen samo do narave, ampak tudi do vaše kože.

POKICA

Uroš je že od malih nog oboževal pokovko. Ko se je na potovanju po Ameriki srečal s povsem drugačno pokovko posebnega okusa, si je zadal cilj, da bo nekaj podobnega ustvaril tudi sam. S pomočjo Špele, Alena in Maje je razvil Pokico – pokovko, narejeno iz posebne vrste gensko nespremenjene koruze z značilno okroglo obliko, oblito z različnimi sladkimi in slanimi okusi.

MEDENKA

Pred tremi leti sta se Miha, diplomirani pravnik, in Aljaž, profesor likovne umetnosti, odločila, da na svojo prvo zaposlitev ne bosta čakala, ampak si jo bosta ustvarila sama. Idejo za svoj posel sta našla v čebelarstvu. Z združitvijo slovenske tradicije in inovativnosti sta ustvarila Medenko sladkarijo, narejeno iz medu in sadja. Njuno idejo je prepoznal tudi investitor Damjan, ki se jima je pridružil na poslovni poti.

VINY&GRETA

Trije prijatelji, Andrej, Gregor in Andrej, menijo, da je za najslajšo zmago v življenju pomembno ravnovesje. Kot športni navdušenci in gurmani so se odločili, da  zamenjajo svoje kariere za skupno poslovno pot. Ustvarili so Viny&Greta 100-odstotne naravne gurmanske vinaigre prelive na osnovi izbranega sadja in domačega kisa.

NOELA

Družini Fras, Mileni, Leonu in Aljažu, je na lastni kmetiji uspelo vzgojiti kar 400.000 polžev. Po ugotovitvi, da ima polžja slina izjemno regeneracijsko sposobnost in predstavlja trend v kozmetični industriji, so se odločili, da ustvarijo Noelo – kremo, ki vsebuje kar 40 % polžje sline.

Štartamo z Noelo

V nedeljo, 8. oktobra ob 18.15, se bo predstavila družina, ki stoji za kremo iz polžje sline. 

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

Komentarji (0)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 795