Voditelj oddaje Štartaj, Slovenija! Matija Goljar je znova gostil pogovor, v katerem so sodelovali strokovnjaki in Branko Merhar, ki skupaj z ženo Radojko ustvarja blagovno znamko Good4Dogs. Branko je dejal, da jim je veliko ljudi dejalo, da so začutili njihovo celotno zgodbo, ki jo ustvarjata.
Prav tako je dejal, da je jasno, da psi potrebujejo surovo hrano. Sicer si sam ne lasti zaslug za to ugotovitev, a z ženo sta odločena, da jim ponudita le najboljšo prehrano. A ne gre le za surovo meso, temveč tudi za dodatke, ki so v tej hrani – sveže sadje in zelenjava.
Kako sta zakonca prepričala ljudi, da je ta prehrana prava za njihove ljubljenčke? Branko je dejal, da ne gre toliko za prepričevanje, temveč za informiranje ljudi. Tudi pri ljudeh je jasno, da potrebujejo svežo in ne industrijsko predelano in pripravljeno hrano. tudi živali jo potrebujejo. Gre za naravno hrano, ki je zdrava. Z ženo sta skrbela za svojo prehrano, ki je veganska. Tudi svojemu kužku Salu sta želela ponuditi nekaj zdravega. "In tako sta vegana začela mesarit," je dejal Branko, ki dodaja, da nista pri tem trpela, saj sta nekomu, za katerega jima je bilo mar, s tem zelo pomagala.

Nataša Purgaj, samostojna strokovna sodelavka v marketingu podjetja Spar Slovenija, je dejala, da je ozaveščanje ljudi težka naloga in zahteven proces. Mlad podjetnik bo to zelo težko izpeljal sam, saj je potrebnega veliko znanja in virov. ni dovolj, da le položiš izdelek na polico. Opozarja, da moraš ustvariti novo gibanje, ki bo sprejelo tvojo miselnost.
Kaj pa birokracija? Branko pravi, da gre za zakonodajo, katere se striktno držijo. Veliko so jima pomagali tudi na veterinarski upravi, tako da so se uspeli prebiti skozi vse predpise.
Kako sta začela posel?
Zakonca Merhar sta se prepustila popolnoma novi izkušnji. V vmesnem času sta morala tudi spremeniti ime izdelka, saj so ugotovili, da nekje na svetu obstaja že isto ime. Ker sta že tiskala embalažo, so se morali hitro odzvati.
Kako se torej lotiti zaščite blagovne znamke? Nina Bizjak, pravnica iz Spar Slovenija, je dejala, da bi morala najprej zaščititi svoj produkt oz. registrirati blagovno znamko. Razmislite tudi, za katero območje želite zaščito - le slovenski ali tudi tuji trg. V primeru, da ne zaščitite svoje blagovne znamke, lahko imate ogromno težav, kot so dodatni stroški ali vas lahko celo doleti odškodnina. Nato ste znova na začetku, saj morate znova začeti od začetka, v smislu gradnje nove prepoznavnosti na trgu.
Ali nas zaščita blagovne znamke kaj stane? Več o tem, kako se zaščititi in koliko nas bo to stalo, si lahko pogledate v dodanem prispevku. Prav tako, v katero bazo moraš pogledati, da boš vedel, ali je neko ime blagovne znamke že zaščiteno?
Nasvete je ponudil tudi Darko Jurić, svetovalec področja v NLB Poslovnem sektorju za mala podjetja, ki pravi, da v banki seveda z odobravanjem gledajo na podjetnike, ki imajo zaščiteno svojo blagovno znamko. To je neka dodana vrednost, saj tako vidijo, da podjetnik misli resno s svojim poslom. Tako pokaže, da želi delovati tudi na tujem trgu. Ta zaščita kaže na resnost delovanja.
Prav tako je pomembno, da podjetnik na banki pokaže bilance, a tudi, kaj bo v prihodnosti. "Gledamo celovit poslovni model," opozarja Jurić in poudarja, kako je pomembna zgodba podjetnika in čustva, ki se začutijo v podjetniški zgodbi.
Več v dodanem videu!

Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV