Konkurenca je bila izredno huda, na koncu sta navdušila prav ta podjetnika

Konkurenca je bila izredno huda, na koncu sta navdušila prav ta podjetnika

M. A.
27.11.2024, 10:03
Projekt Štartaj Slovenija, ki ga SPAR Slovenija že devet let uspešno izvaja skupaj s partnerjema Skupino Formitas in medijsko hišo PRO PLUS, je znova dokazal, koliko bogastva skriva slovensko podeželje. V letošnji sezoni so nas očarale tako inovacije kot tudi srčne zgodbe podjetnikov, ki jih ustvarjajo. A HIT PRODUKT je v vsaki sezoni lahko le eden. Letos je ta prestižni naziv pripadel sadnim trakcem HUDO DOBRO, za katerimi stojita predana inovatorja Mojca Makovec Haložan in Mitja Milič.

Naravno, okusno in HUDO DOBRO

Podjetniška pot Mojce in Mitje se je začela z željo, da bi pomagala okolju in ljudem v lokalni skupnosti. Na Grofovi domačiji v Renkovcih sta ustvarila socialno podjetje, kjer iz lokalnega, zrelega sadja nastajajo naravni sadni trakci. Zaposlila sta ljudi s statusom invalida, ki s svojim delom prispevajo k ustvarjanju edinstvenih prigrizkov.

Sadni trakci HUDO DOBRO so na voljo v treh priljubljenih okusih – jabolko, jagodičevje in banana. So idealna izbira za tiste, ki cenijo zdrav prigrizek, bogat z energijo, a brez nepotrebnih dodatkov. Hkrati izdelava temelji na uporabi presežkov sadja, ki bi sicer ostalo neizkoriščeno, kar pomeni, da prigrizek združuje užitek z odgovornostjo do okolja.

Ob razglasitvi naziva HIT PRODUKTA 2024 sta Mojca in Mitja komaj zadržala solze. ''Zmage nismo pričakovali, smo si jo pa od samega začetka neizmerno želeli in verjeli v svoj izdelek. Konkurenca je bila huda, verjetno bi si naziv HIT PRODUKTA zaslužil še kdo, ampak na srečo smo ga osvojili mi,'' sta povedala.

HIT PROUKT leta so sadni trakci HUDO DOBRO in podjetnika Mojca Makovec Haložan in Mitja Milič
HIT PROUKT leta so sadni trakci HUDO DOBRO in podjetnika Mojca Makovec Haložan in Mitja MiličFOTO: POP TV

Štartaj Slovenija je zibelka navdihujočih zgodb in idej

Projekt Štartaj Slovenija, ki že deveto leto razkriva najbolj inovativne podjetniške zgodbe, je postal sinonim za podporo pogumnim ljudem, ki si upajo sanjati. Več kot 230 izdelkov in 66 ekip je skozi ta projekt dobilo priložnost, da svoje zamisli delijo z vso Slovenijo. 

Letošnja sezona pa je bila še posebej posebna, saj je že drugič osvetlila bogastvo slovenskega podeželja. Priložnost so dobili uspešni pridelovalci, ki so s svojimi izdelki še dodatno obogatili že tako raznoliko ponudbo v trgovinah INTERSPAR. Toda le en izdelek si je prislužil naziv HIT PRODUKT 2024. 

Zmagovalca s soustvarjalci projekta Štartaj Slovenija
Zmagovalca s soustvarjalci projekta Štartaj SlovenijaFOTO: POP TV

Tudi izdelki ostalih pridelovalcev 9. sezone Štartaj Slovenija bodo še naprej na voljo v trgovinah INTERSPAR. Zato se boste lahko še naprej razvajali s kremami s sivko O'Kras, eksperimentirali z bio fermentiranim mletim česnom Pr' Poloni in Juriju, se sladkali s sladoledi iz ekološkega kozjega mleka Mali knez, pekli kruh z drožmi z bio mešanico BeEko, nazdravljali z gaziranim grozdnim sokom rumenega muškata Zmajevi mehurčki Dreisiebner ter očarali z linijo naravnih ličil Cvetka.

Aleš Muhič, sodirektor PRO PLUS, je zaključek še ene uspešne sezone povzel z besedami: ''V medijski hiši PRO PLUS se trudimo biti družbeno odgovoren medij. Naš cilj je, da gledalce ne le zabavamo, ampak tudi izobražujemo. To že 9 let počnemo tudi z oddajo Štartaj, Slovenija!, zato smo izjemno veseli, da nas naslednje leto čaka že 10. sezona.''

Štartaj Slovenija vabi k prijavi v 10. sezono

Kot smo že omenili, je projekt Štartaj Slovenija prostor za zgodbe, ki navdihujejo. Zato SPAR Slovenija že zdaj vabi vse pridelovalce, inovatorje in podjetniške sanjače, da se prijavijo v 10. sezono Štartaj Slovenija. Morda bo prav vaš izdelek naslednji HIT PRODUKT, ki bo navdušil Slovenijo.

Poleg tega pa vas vabimo, da obiščete trgovine INTERSPAR ter odkrijete bogastvo slovenskega podeželja.

 

Sponzorirana vsebina