Cekin.si
Aljaž prodaja.

Štartaj, Slovenija!

'To je tako, kot ko ti greš do punce. Ne boš ji takoj rekel, 'dejva se zalizat''

M.M.
04. 12. 2017 08.12
0

Nenavadna primerjava za prodajo, a v bistvu zelo resnična.

Zaplavali smo v drug del oddaje "Štartaj, Slovenija!". Zdaj, ko so se vsi podjetniki predstavili javnosti, je čas, da vidimo, kakšni so pri prodaji in kontaktu s kupci. 

Prvi, ki so stopili pred kupce, je družina Fras, ki ustvarja blagovno znamko Noela. Sprejeli so izziv voditelja oddaje Matije Goljarja in dejali, da bodo v treh urah prodali 15 krem iz polžje sline. 

Kako so se lotili uspešne prodaje? Najprej ni kazalo dobro in dobili so kar nekaj zavrnitev, toda ... vztrajali so. Goljar je k njim poslal tudi "skritega kupca" Andrejo, ki ima 20 let izkušenj v trženju. Njena naloga je bila, da Frasove temeljito (seveda pod krinko) zasliši o kremi, in sicer z namenom, da družino aktivira v prodaji. Frasovi so se odlično znašli in Andrejo resnično prepričali. 

"Ko verjameš v svoj produkt, te ni strah ničesar," pravi Goljar. 

Toda: Aljaž Fras ni imel dovolj poguma, da odkrito pozove k nakupu. Zato se je Goljar odločil, da je čas za lekcijo. 

Aljaž prodaja.
Aljaž prodaja.FOTO: POP TV

Andreja jim je dejala, da morajo biti še bolj agresivni. A kako, sprašuje Aljaž, saj se mu je zdelo, da nastopa primerno. Goljar pravi, da se nimajo ničesar bati, saj imajo zelo dober produkt, ob tem pa so zelo komunikativni in simpatični. Pozove jih, naj bolj pogumno stopijo pred kupce in naj začnejo odločneje prodajati. 

A očitno niso prav razumeli, kaj pomeni agresivna prodaja, saj so bili že na meji, ko so bili malo preveč agresivni. Treba je namreč odkriti pravo ravnovesje, opozarja Goljar. Tako so sicer prodali tri kreme, a Goljar se odloči, da jim ponudi še en nasvet. Sestavi jim recept za uspešno prodajo. 

Aljažu reče, da tudi punci, do katere pristopi, ne reče, "dejva se zalizat". Malce nenavadna primerjava, a v bistvu zelo resnična. Saj veste, kako se ženske odzivajo na take ponudbe in moške. Z odporom in zavrnitvijo! Goljar izpostavi pogovor, kot ključ do uspešne vzpostavitve stika. Nato pa greš po korakih. Tako je tudi pri prodaji. 

Kako torej poteka uspešna prodaja?

1. korak: pritegni zanimanje kupca

2. korak: razloži bistvo tvojega produkta

3. korak: pozovi k nakupu

4. korak: zaključi prodajo

In koliko so Frasovi na tak način prodali? Več v dodanem videu. 

Nasvet za vse podjetnike, ki nas berete: Prisluhnite izkušenim. Naučite se, kako v prodaji odkriti pravo ravnovesje. Frasovi so dokazali, da so zelo učljivi in da so se za svoj uspeh pripravljeni potruditi. Sledite njihovemu vzoru!

Noela
NoelaFOTO: Mateja Jordovič Potočnik/POP TV
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

Komentarji (0)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 794