Projekt Štartaj Slovenija je presegel vse cilje, ki so si jih zastavili trije partnerji: agencija Formitas s svojo idejo o oddaji in agencijsko vztrajnostjo, Spar Slovenija z znanjem trgovca in prodajnimi policami svojih priljubljenih trgovin v Sloveniji ter POP TV z dolgoletnimi izkušnjami ustvarjanja najbolj gledanih televizijskih vsebin in priljubljenimi platformami za predvajanje. Projekt, ki je "štartal" leta 2016, je prejel številne nagrade. A uspešna rast projekta ni bila samoumevna. Vloženega je bilo veliko znanja, predanosti, izkušenj in dobrih rešitev.
V preteklih petih sezonah so na police Spara Slovenija postavili več kot 200 izdelkov 36 podjetniških ekip, ki se jim letos pridružuje 8 novih z novimi, trajnostnimi izdelki!
Med podjetniki Štartaj Slovenije se je ustvarila skupnost, v kateri poteka izmenjava znanj, vsi pa so postali zgled mlajšim generacijam. Vsak od njih si je tlakoval svojo podjetniško pot, zavzeli so svojo pozicijo na trgu, začeli zaposlovati in razvijati nove izdelke ter potrdili, da sami zmoremo veliko, skupaj zmoremo vse.
Rdeča nit letošnjih podjetnikov je njihova mladost in ekološka osveščenost. Vsi skupaj si želimo, da bi jih gledalci POP TV in kupci Spara Slovenija lepo sprejeli.
Izdelki so že od 13. septembra na policah.
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV