Z "uspešno prodajo" sta se kot četrta spopadla zakonca Merhar, ki ustvarjata blagovno znamko Good4Dogs.
Prodaja ena na ena, iz oči v oči s kupcem, je zanju popolnoma nova izkušnja. Voditelj oddaje "Štartaj, Slovenija!" Matija Goljar izve, da želita zakonca v treh urah prodati 10 kosov izdelka. A nimata enostavne naloge, saj niso vsi lastniki psov. Kako bo ignoriranje mimoidočih, ki ju sploh ne pogledajo, vplivalo na njuno samozavest?
"Čutiš, da ju je strah, a čutiš tudi, da se jima res gre za to, da se izkažeta," njuno prodajo komentira Goljar. Strah tudi mine in besede stečejo, ko najdeta stranke, ki imajo doma kužke. Predstavita njuno poslanstvo in prodaja steče.
"Dejansko prodajata sporočilo in njuno poslanstvo. Ne le njun produkt," pravi Goljar.

A Goljar se odloči za resen izziv. K njima pošlje "skritega kupca", ki bo odigral vlogo malomarnega lastnika psa. Njegova misija je, da testira njuno potrpljenje. In zakonca Merhar sta res dolgo zdržala, pa tudi zelo profesionalno sta se odzivala na res grozne izjave "skritega kupca".
Ali sta dosegla cilj o prodanih desetih kosih? Več si lahko pogledate v dodanem videu!
In še nasvet za vse podjetnike, ki nas berete: "S pravo vizijo in poslanstvom je vse mogoče."

Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV