Danes so ustvarjalci projekta in podjetniki, ki bodo sodelovali v tretji sezoni izjemno uspešne oddaje "Štartaj, Slovenija!", javnosti predstavili osem novih produktov, ki so se uvrstili na prodajne police megamarketov Interspar.
Letošnje podjetnike druži predvsem želja po zdravem načinu življenja. Tako živijo sami in tako vzgajajo svoje otroke v upanju, da jim zagotovijo zdravo in varno otroštvo.
Med katerimi produkti lahko izbirajo kupci?
"Ideja je prišla spontano iz lastne potrebe, da mi ni bilo treba psa vsakič, ko sva prišla s sprehoda, tuširati. Sprej je tudi univerzalen, ni samo za tačke, temveč tudi za vonj. V oddaji Štartaj, Slovenija! imam predvsem ta cilj, da lastniki psov prepoznajo, kako jim bo ta izdelek olajšal vsakodnevno rutino in da izdelek vzamejo za svojega. Prodajam prvič v življenju in niti pasje okrepitve ne smem imeti, saj bomo v trgovini, tako da bom povsem sama."
"Videla sva, da ljudje to iščejo, saj bela moka ni preveč popularna. Trenutno je povpraševanje po drugačnih mokah, zato sva razvila te nove okuse. Po desetih letih dela s palačinkami, ko sva jih pekla na različnih dogodkih, je čas za širjenje posla in večjo prepoznavnost. Zdaj hočeva narediti podjetje in prodreti tudi na sosednje trge in razviti še nove izdelke. Misliva, da ni Slovenca, ki še ne bi poskusil palačink. Zdaj pa jo lahko pripravi takoj! S prodajo imava veliko izkušenj, v to uvajava tudi že svoje tri otroke, da vidijo, kako težko je dejansko prodati izdelek in tudi nama bo to izziv."
"Zaradi svoje zgodbe, ki jo boste spoznali malce pozneje v oddaji, sem že ves čas uživala prehranska dopolnila, z njimi pa sem vzdrževala stanje zaradi slabe prehrane. Idejo za Kolagen Shot je prišla pred poldrugim letom, ko sem po treh porodih opazila spremembe na svojem telesu. Po tridesetem proizvodnja kolagena pada popolnoma vsem, zato sem razvila ta izdelek, ki združuje več sestavin za kožo, lase, nohte in tudi sklepe. Z oddajo Štartaj, Slovenija! bi sicer rada dosegla čim več ljudi, ki bi dalo možnost Kolagen Shotu, saj je dober izdelek, za katerega dobivam res dobre odzive. Do zdaj sem imela majhno spletno trgovino, prodaja je tekla predvsem od ust do ust in iskreno se v oddajo skorajda nisem prijavila, ker me je te prodaje kar malo strah. Ni me strah, ker poznam izdelek, je pa težko privabiti ljudi, to mi bo največji izziv. Ko pa se začnem pogovarjati, pa govorim brez problema."
"Ideja izhaja iz Amerike, saj je ena izmed naju pet let živela v Las Vegasu, kjer take izdelke najdeš na vsakem koraku, a je v vseh dodano veliko sladkorja, česar pa nisva hoteli. Potem pa sva prišli do zgodbe iz Mehike, kjer so začeli delati sladoled, ki je bil izključno iz svežega sadja, da so imeli vitamine čez zimo. Prvi poskusi so potekali kar v domačem zamrzovalniku in ugotovili sva, da imava pred sabo podjetniško zgodbo. Na trgu sva prisotni leto in pol, začeli sva v garaži, ki je merila 36 kvadratnih metrov, zdaj imava 136 kvadratnih metrov delovnih prostorov. Na začetku ni bilo lahko, saj naju ni nihče poznal in izdelka niso poznali, zato sva vesela te oddaje, da izdelek predstavimo tako, kot sva si vedno želeli. Želiva pa si, da se vsi Slovenci sladkajo z najinimi izdelki, tudi pozimi, saj gre res samo za sveže sadje. Do zdaj sva imeli prodajo in proizvodnjo ločeni, tako da za eno bo zagotovo težje. Bova pa vsakemu mimoidočemu zagotovo poskušali predstaviti najin izdelek in povedati, zakaj je zanj dober – tudi pozimi."
"Ideja je prišla zelo spontano, ko sem med peko torte odkrila zemeljske mandlje in mi je bilo všeč, ker niso alergeni. V oddaji Štartaj, Slovenija! bi rada dokazala, da obstaja nekaj, kar je sicer res zdravo in nealergensko, kar je odličnega okusa in da ljudje spoznajo zemeljske mandlje. Izziva s prodajo 'ena na ena' pa se ne bojiva, saj imava že izkušnje. Poskusila se bova zabavati."
"Ves čas se trudiva, da svojim otrokom nudiva obroke, ki so v skladu z naravo. Mulca sem svojim otrokom pripravljala že nekaj let in tako je prišla ideja. Dolgoročnih načrtov zaenkrat nimava, trenutno nama je pomembno predvsem to, da ostaneva v Sparu in da razvijeva še kak nov izdelek, enega imava že v mislih. Trema pred prodajo 'ena na ena' zagotovo obstaja, saj svojih produktov še nisva prodajala, naju pa zelo zanima, kako se bodo odzvali kupci."
"Sprva sva delala marmelade, nato pa sva želela narediti še nekaj posebej za otroke in domislila sva se namaza z lešniki. Nato pa sva razvila nekaj dodatnih okusov in jih skupaj naredila šest. Sicer pa je ideja prišla iz mlečnega namaza, ki je zelo dobro poznan predvsem v Južni Ameriki. Izhajala sva iz tistega, nato pa razvijala nekaj svojega in dobila povsem nove okuse. Najin cilj je, da bi s tem izdelkom uspela in še komu posledično ponudila službo. Nekaj izkušenj s prodajo 'ena na ena' sicer imava, a zdaj bo vseeno malo drugače. Upamo, da bo sprememba seveda nekaj pozitivnega, je pa tak projekt vsekakor izziv in se pustiva presenetiti."
"Že pred temi šamponi smo razvili nekaj drugih izdelkov, saj so imeli otroci doma težave z atopijskim dermatitisom. To pa je nadaljevanje kolekcije izdelkov. Želeli smo biti drugačni od konkurence in predvsem šampon, ki bo 100 odstotno naraven. Idejo so dejansko dali naši zadovoljni kupci, ki poznajo druge izdelke, saj so oni začeli spraševati po šamponih. Najin cilj v oddaji je ostati v Sparu, saj meniva, da je po manjših korakih naprej čas za velikega. Ne veva še, kako se bova lotila prodaje 'ena na ena', saj nisva preveč nadarjena za to, a bova poskušala s čim več komunikacije na stojnici in bomo videli, kako bo. Do zdaj je bil najin glavni kanal prodaje spletna trgovina."

Tudi letos je voditelj oddaje Matija Goljar, s katerim smo na dogodku poklepetali. Kaj nam je zaupal?
Že lani je bila konkurenca zelo huda, zato nas zanima, kako ste letos izbrali osem podjetnikov, ki se bodo borili za naziv Hit produkt 2018? "Ko izbiraš produkt, vedno gledaš, da ima potencial na trgu, a tukaj gre zgodba še globlje. Tu je pomembna ekipa, ki s svojo srčnostjo, delavnostjo in disciplino tako verjame v svoj izdelek, da vemo, da bodo verjeli tudi kupci. Mi smo imeli to srečo, da se je prijavilo ogromno izdelkov in res smo lahko naredili jagodni izbor in verjamem, da nam je s temi izdelki tudi uspelo," nam je odgovoril.
Produkt ni vse. Pomembna je tudi zgodba, iz katere je ta produkt nastal. Pomembna je tudi zgodba podjetnika, ki ta produkt izdeluje. S kakšnimi zgodbami nam boste letos postregli? "Predvsem zelo srčne in osebne zgodbe. Ljudje svoje izdelke večinoma naredijo iz osebne potrebe oz. situacije, ki je ustvarila pogoje za izdelek. Sicer verjamem, da je pri vseh podjetnikih tako, a pri teh danes tukaj gre res še za odtenek več. Za nekoga, ki je mogoče tudi v težki situaciji začutil željo, da preprosto ne obupa," pravi Goljar.
Že pri podjetnikih druge sezone smo opazili, da so bili zelo podjetno naravnani. Bolj kot podjetniki iz prve sezone. Kakšni so tokratni podjetniki? "Mislim, da še bolj kot v prejšnjih sezonah. Malo, ker je bilo še več prijavljenih, se mi pa zdi tudi, da se Slovenija podjetniško zbuja. Čeprav pogosto poslušamo, da nova vlada ne podpira podjetništva, se mi zdi, da ni temu tako. Ljudje želijo poskusiti nekaj novega in trenutno okoliščine zagotovo omogočajo podjetniško pot," je za Cekin.si razkril Goljar.
Ali je tudi letos kdo, ki je produkt razvil zaradi oddaje ŠS? Lani so bili taki kar štirje ... "Bi rekel, da ja. Predvsem, ko smo jih izbirali, jih je veliko reklo, da če ne bi bilo oddaje 'Štartaj, Slovenija!', ne bi zbrali poguma in je bil ta trenutek, ko se je rok za prijave iztekal, ko so 'stisnili' in šli hitreje na trg. Zagotovo si ne želimo, da bi bil to edini razlog, zakaj bi podjetnik začel, je pa zagotovo spodbuda, recimo temu brca v rit, ki tudi koristi," je še dejal naš sogovornik.

Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV