Cekin.si
Simon Oblak in Tina Štrubelj

Štartaj, Slovenija!

Zmagovalni par, ki je v mali kuhinji izdelal Hit produkt 2016

Š.Z.
18. 12. 2016 18.58
0

Tina Štrubelj in Simon Oblak vstajata ob 6. uri in gresta spat opolnoči. Vsak dan. "Oba sva tudi v rednih službah. Takoj ko prideva domov, stopiva v najino garažo, kjer se popolnoma posvetiva Nelipotu." Preverite, kaj svetujeta nadobudnim podjetnikom!

Več videovsebin
  • Podpis pogodbe za Nelipot 03:44
    Podpis pogodbe za Nelipot
  • Razglasitev Hit produkta 2016 05:19
    Razglasitev Hit produkta 2016
  • Zgodba o Nelipot 11:46
    Zgodba o Nelipot
  • Preizkus Nelipota 07:28
    Preizkus Nelipota
  • To je Nelipot 01:34
    To je Nelipot
  • Tako sta prodajala Simon Oblak in Tina Štrubelj 09:19
    Tako sta prodajala Simon Oblak in Tina Štrubelj

Hit Produkt 2016, izbran med 12 inovativnimi izdelki slovenskih podjetnikov v oddaji "Štartaj, Slovenija"!, je naravni dezodorant v kremi Nelipot. Vsebuje izključno naravne sestavine brez dodatkov.

Poleg Nelipot na policah v megamarketih Interspar ostaja še osem izdelkov:

- 20 Chocolate,
- lePotica,
- pivovarna Knap,
- sol z okusom Barba sol,
- nogavice Zulu Zion,
- družabna igra Less Game,
- pekoče omake Gorki chili in
- mazilo Tattoo Care.

Popolnoma naravno dezodorantsko kremo sta zamešala Tina Štrubelj in Simon Oblak. Po razglasitvi Hit Produkta 2016 v oddaji "Štartaj, Slovenija!" smo se pogovarjali z njima.

Sta pričakovala, da bo Nelipot postal Hit Produkt 2016 in zakaj?

Zelo veliko sva se pogovarjala o tem, kakšno priznanje bi bilo, če bi Nelipot postal Hit produkt leta 2016. Verjela sva v Nelipot, kot odličen produkt, v trdo in predano delo. Osredotočena sva bila na Nelipot in delala po ustaljenem, a zelo pospešenem ritmu, kot sva to počela pred pričetkom oddaje. Vseh 12 produktov je vrhunskih, tako da sva bila do zadnje sekunde na trnih.

Kakšni so občutki, ker so med 12 inovativnimi izdelki izbrali ravno vajinega?

Mešanico tako pozitivnih občutkov nisva doživela nikoli v življenju, kot sva jih ob razglasitvi. Še danes težko opiševa, saj se nama je ob razglasitvi zavrtel celoten film osem mesecev nazaj, vse neprespane noči, vlivanja kreme, lepljenje lončkov, vezanje mašenj itd. Gre za najlepši dan v najinem življenju.

Kako sta se domislila prodajne strategije, ko sta v Intersparu ponujala mafine iz istih sestavin kot Nelipot? Nam izdata recept? :)

Zelo veliko sva se pogovarjala in obračala ideje na glavo, ki jih ni manjkalo, vendar so bile vse smešne, čudne, neizvedljive in bizarne. Ko sva se zelo lačna, s praznima želodcema po končani 10-urni proizvodnji Nelipotov odločila, da morava ljudem ponuditi nekaj za pojesti, nekaj zdravega, naravnega. Ponudiva jim Nelipot za pojest, sva si rekla in tako se je rodila ideja z mafini. Recept vam zaupava v prihodnje, ko bova v eni izmed trgovin Spar po Sloveniji.

Kakšen je bil doslej vajin delovni dan in kakšen bo po vajinem mnenju v prihodnje?

Zamujene oddaje 'Štartaj, Slovenija!' si lahko ogledate na Voyo.si.

Najin delovnik se prične ob 6. uri in se konča opolnoči, od ponedeljka do nedelje. Prostega vikenda ne pomniva že zelo dolgo. Oba sva namreč tudi v rednih službah, tako da takoj ko prideva domov stopiva v najino garažo, kjer se popolnoma posvetiva Nelipotu. V prihodnje bo tudi ostalo tako.

Kaj ste se naučili med sodelovanjem v oddaji "Štartaj, Slovenija!"? Kako boste uporabili znanje?

Med sodelovanjem v oddaji "Štartaj, Slovenija!" sva se naučila veliko drug od drugega, pa tudi zelo veliko od ekipe sodelujočih. Izpostavila bi predvsem priprave na lansiranje Nelipota na police Spara (EAN kode, pakirne enote itd.). V relativno kratkem času sva se naučila zelo veliko, tako da nama bo znanje še kako prav prišlo tudi v prihodnosti.

Kakšni so načrti za naprej? Kje se vidita čet pet, 10 let? Kako nameravata še razvijati vajino znamko?

Načrti za prihodnost so ambiciozni. Želiva si vstopa na tuje trge, še pred tem bova poskrbela za razširitev delovnih prostorov in nove zaposlitve. V naslednjih petih letih si želiva razširitve produktov Nelipot, aktivnega vstopa na tuje trge in zaposlitve temu primernega števila ljudi. Želiva si zdrave rasti podjetja, zadovoljnih zaposlenih in uveljavitev blagovne znamke Nelipot. Želja je, da Nelipot postane sinonim za 100-odstotno naravno kozmetiko, tako v Sloveniji kot v tujini.

Kaj svetujete drugim podjetnikom, kako naj njihov izdelek postane "hit"?

Prvi nasvet bi bil vztrajnost, odločnost in pripravljenost na trdo delo. Ključen korak je prehod od idejne zasnove do implementacije, saj tukaj nastane največ težav. Vsekakor morate verjeti v vaš produkt, ki mora na koncu imeti uporabno vrednost.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

Komentarji (0)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 795