Cekin.si
Uroš in Valentina - Marmela

Štartaj, Slovenija!

Uroš in Valentina - Marmela

M.M.
17. 09. 2018 10.25
0

Marmela ni niti marmelada, niti mlečni namaz, je nekaj vmes. Ta edinstven namaz odlikuje velik del sadja in oreškov ter dodano tekoče slovensko mleko. Marmelo lahko namažemo na palačinke ali kruh, dodamo kavi ali sladoledu, okusna pa je tudi preprosto po žlici. Na voljo je v šestih okusih, vsi pa so izdelani brez ojačevalcev okusa, barvil ali umetnih dodatkov.

Več videovsebin
  • Zgodba o: Uroš in Valentina - Marmela 12:26
    Zgodba o: Uroš in Valentina - Marmela
  • To je Marmela 01:19
    To je Marmela
  • Marmela na testu 09:05
    Marmela na testu

Marmela ni niti marmelada, niti mlečni namaz, je nekaj vmes. Ta edinstven namaz odlikuje velik del sadja in oreškov ter dodano tekoče slovensko mleko. Marmelo lahko namažemo na palačinke ali kruh, dodamo kavi ali sladoledu, okusna pa je tudi preprosto po žlici. Na voljo so okusi pistacije, lešnika, arašida, višnje, breskve in maline, vsi pa so izdelani brez ojačevalcev okusa, barvil ali umetnih dodatkov.

Marmela ponuja nešteto možnosti za užitek v edinstvenih kombinacijah okusov. Lahko vam pričara poznan okus arašidovega masla, ki vam ne bo obtežil želodca. Če ste ljubiteljica ali ljubitelj pistacij, vam namaz Marmela s pistacijo predstavlja edinstveno priložnost, da si pistacijo kar namažete na kruh, palačinko ali druge dobrote. O lešnikovem namazu nam ni treba izgubljati besed, saj kar kriči od dobrote. Prijetna osvežitev za vaše brbončice pa bodo sadni mlečni namazi z višnjo, breskvo in malino, s katerimi boste lahko popestrili kruh z maslom, palačinke ali iz njih ustvarili sadni sladoled kar v domačem zamrzovalniku.

Vse vrste Marmele so izdelane brez ojačevalcev okusa, barvil in umetnih dodatkov. Kot rečeno, nešteto priložnosti za užitek! Pustite se presenetiti.

Uroš in Valentina - Marmela
Uroš in Valentina - MarmelaFOTO: Aljoša Rebolj

Podjetnika, ki stojita za to blagovno znamko, sta Valentina in Uroš Kavčič.

Njuno predstavitev v oddaji Štartaj, Slovenija! si lahko pogledate TUKAJ! Kaj pa sta povedala za Cekin.si? Preberite v nadaljevanju!

37-letni Uroš in 36-letna Valentina sta bila redno zaposlena, obenem pa sta delala tudi na kmetiji. In kako se jima je porodila ideja za posel? Pravita, da je pri njima vedno obstajala želja po lastnem podjetju. Marmela pa se jima je zgodila leta 2017, ko jima je prijatelj prinesel marmelado iz mleka.

Kakšni so bili začetki?

Začetki z marmelado :) Ojoj, kje smo jo kuhali! Pa vsa zakonodaja je bila deveta dežela, bili so sami stroški … Želja po ustvarjanju in lastnem podjetju nas je gnala dalje. Takrat sem imel službo le jaz, saj je bila Valentina brezposelna. Kot vsak začetek je bil tudi naš težak, predvsem pa finančno velik zalogaj! Lahko pa ponosno poveva, da sva po približno štirih, petih letih od prvega kozarca, sedaj zaposlena oba, in sicer v lastnem podjetju!

Imeli smo občutek, da imamo lastno podjetje in da delamo kot veliki. Marmelade pa smo kuhali v loncu za juho. Nismo imeli pojma o ničemer … A smo šli počasi v hrib in nam je nekje leta 2014 le uspelo.

Kakšni pa so bili vaši pomisleki in strahovi?

Bilo jih je 1001. Kdo bo kupoval najin produkt, ali je izdelek v redu, kakšen je okus, kako priti na trg, katere etikete izbrati, ali bomo finančno uspeli, kje kupti surovine …

Ključni argumet, zaradi katerega so se nato le odločili za podjetniško pot?

Cel kup jih je: zaradi veselja do lastnega ustvarjanja, želje imeti svoje podjetje, vizije podjetja v prihodnosti, svobode odločanja, svobode urnika … Zaradi dela, ki te resnično veseli, želje, da ponudiš ljudem nekaj več. Nenazadnje tudi zaradi spoznavanja različnih ljudi, novinarjev, direktorjev … In še bi lahko naštevali.

S kakšnimi težavami ste se soočali v začetnem obdobju?

Najhujša je bila nevednost o vsem, še posebej o zakonodaji. Še bolj žalostno je bilo, da nihče od ljudi na položajih upravne enote ter podobnih služb niso znali ali pa niso imeli želje pomagati, kam in kako! Za vse si sam. Spomnim se prvega inšpekcijskega obiska, ko sem inšpektorico vprašal, zakaj ni prišla takoj na začetku naše poti? Začudeno pogleda in vpraša zakaj? Da bi nama povedala vse, kar rabiva iz področja haccapa, ker nisva vedela nič in nihče nama ni znal pomagat. Se je le nasmejala in rekla, res je!

Iz tega sledi lekcija …

Lekcij je bilo kar nekaj. Se še učimo in se še bomo. A najhuje je, ko moraš izdelek zavreči, ker ni primeren za prodajo. Ti pa veš, koliko je tu stroškov, dela, truda … Kaj si vse vložil in sedaj ga moraš zavreči! In spet bo treba denar vzeti iz lastnega žepa, če želimo nadaljevati!

Zakaj Štartaj, Slovenija!?

Odločitev je lahka! Kaj takega pa res ne dobiš nikjer. Če te sprejmejo, pa je to le še pravljica.

Ali ste spremljali pretekli sezoni? Ste morda že takrat vedeli, da si želite biti del Štartaj, Slovenija! družine?

Spremljali z velikimi očmi in sanjami. Predstavljala sva si, da sva tam. To je bila najina želja še iz prve sezone oddaje.

Vaši načrti za prihodnost: že delate na novih produktih? Si želite preboja na tuje trge?

Novi produkti so že zastavljeni in ni še konec! :) Tuji trgi pa so najine sanje, tako kot sva lani sanjala Štartaj, Slovenija!

Bi radi zaposlovali? Kakšen delodajalec želita biti?

Z največjem veseljem bi zaposlovala. Biti delodajalec … spet nekaj, kar sva sanjala in še sanjava. Želiva nuditi tako delovno okolje, kjer bodo zaposleni navdušeni, kjer bodo najini izdelki njihovi, kjer bo delavni čas samo čas v službi, kjer bodo dohodki zaposlenih njihova nagrada in veselje …

Uroš in Valentina - Marmela
Uroš in Valentina - MarmelaFOTO: Aljoša Rebolj

 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

Komentarji (0)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 795