Yanika je naravno večnamensko pršilo za čiščenje in negovanje domačih ljubljenčkov. Z njim z njih zlahka in učinkovito odstranite umazanijo pred vstopom v hišo ali stanovanje, odpravite vonj mokre dlake ter dezinficirate ležišče in igrače. Pršilo je izdelano iz naravnih sestavin veganskega izvora ter ima zaradi svoje formule poleg čistilnega tudi negovalni in antiseptični učinek.
Z Yaniko bo vaš dom varen pred umazanimi sledmi in neprijetnimi vonjavami razposajenega vsakdanjika vaših domačih ljubljenčkov, obenem pa poln njihove topline. Ne dovolite, da vaši ljubljenčki nesnago in umazanijo, po kateri stopajo med sprehodom, vnesejo v vaš dom, na kavč ali posteljo. Po sprehodu preprosto vzamete pršilo Yanika, popršite tačke, jih obrišete s krpico in vaš dom je varen pred umazanijo, tačke pa so negovane in čiste. Ker ima pršilo antiseptični učinek, je učinkovito tudi pri dezinfekciji in osveževanju, zato lahko z njim dezinficirate ležišče in igrače ter osvežite in nevtralizirate vonj mačjega stranišča. Z redno uporabo pršila Yanika ne poskrbite samo za čistočo, temveč tudi za zdrave in negovane blazinice, kožo in dlako.
Večnamensko pršilo Yanika je povsem naraven izdelek veganskega izvora, izdelan iz kokosovega olja, negovalne aloe vere in eteričnega olja sivke. Z njim bo vaš dom namesto umazanije in neprijetnih vonjav poln svežine, topline in zabave.

Podjetnica, ki stoji za to blagovno znamko, je Aleksandra Lelov. 33-letna Aleksandra je imela uspešno kariero v Makedoniji. Nato se je odločila zagnati še en posel in se je vrnila v Slovenijo. Kaj je povedala za Cekin.si? Preberite spodaj!
Kako se je porodila ideja za posel?
Štiri leta nazaj sem dobila Loti. Takrat sem začela razmišljati, kako ji lahko še drugače očistim tačke, ne da jo moram vedno nositi v kopalnico in stuširati tačke.
Kakšni so bili začetki ter s kakšnimi strahovi ste se borili?
Sprej sem naredila za lastno potrebo. Ko pa so prijatelji videli, kako čistim tačke moji Loti, so izrazili željo, da bi ga tudi oni imeli. Nato pa se mi je pred dobrim letom porodila ideja, da bi lahko izdelek tudi tržila.
Glavna težava so v prvi vrsti finance – kako začeti, s kakšnim proračunom. Druga največja težava pa je bil pomislek, ali sem sploh sama sposobna narediti izdelek za na trgovsko polico oz. kdo naj izdelek proizvaja.
Ker nisem imela nikakršnega znanja o kozmetičnih izdelkih, sem najprej preučila celoten postopek od izdelave do registracije izdelka
Ključni argument zaradi katerega ste se nato le odločili za podjetniško pot
Raziskala sem trg in ugotovila, da večina nas, lastnikov manjših kužkov, očistimo tačke po sprehodu. Prav tako me je spodbudilo dejstvo, da podobnega izdelka na trgu nisem zasledila.
Začela sem s pripravo na kickstarte, to se jo dogajalo lansko leto – vendar sem že pri snovanju kampanje ugotovila, da bom imela težavo, saj ne dovolijo reklamiranja kozmetičnih izdelkov.
Najpomembnejša lekcija, ki ste se je naučili v začetni fazi
Najbolj pomembno je, da poznaš trg in svoje kupce.
Zakaj ste se odločili sodelovati v oddaji "Štartaj, Slovenija!"?
Zato, ker je to najboljša možnost, da svoj izdelek predstaviš celotni Sloveniji.
Ali ste spremljali pretekli sezoni? Ste že takrat vedeli, da si želite biti del štartaj družine?
Oddajo spremljam že od prve sezone, takrat sem živela še v Skopju, zato sem spremljala preko Youtuba. Že takrat sem si rekla, da se prijavim, ko se vrnem v Slovenijo.
Vaši načrti za prihodnost: že delate na novih produktih? Si želite preboja na tuje trge?
Že naslednje leto želim predstaviti razširjeno linijo izdelkov za male živali.
Bi radi zaposlovali? Kakšen delodajalec želite biti?
Komaj čakam, da pridem do točke, da zaposlim dodatno pomoč. Želim biti delodajalec, na katerega bodo zaposleni ponosni in kamor bodo radi hodili v službo.

Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV