Cekin.si
Sadni trakci HUDO DOBRO

Štartaj, Slovenija!

Naziv HIT PRODUKT 2024 je zaznamoval njuno zgodbo

M.S
28. 02. 2025 05.00
0

Oddaja Štartaj Slovenija je že deveto leto zapored ponudila priložnost lokalnim podjetnikom, da predstavijo svoje inovativne izdelke širši javnosti. Mojca Makovec Haložan in Mitja Milič, ustanovitelja socialnega podjetja HUDO DOBRO, sta našla odgovor v obliki sadnih trakcev in osvojila naziv HIT PRODUKT 2024.

Kako se je vaše življenje spremenilo po zmagi v oddaji Štartaj Slovenija?

Obdobje takoj po zmagi je bilo izredno turbulentno in čas je tekel še hitreje kot običajno. Ko smo uspeli vdihniti in se malo spočiti, smo dejansko dojeli, kaj dobrega se nam je zgodilo. Koliko koristi in pozitivnih odzivov, prepoznavnosti in novih vezi nam je omogočila zmaga. Če pogledam nazaj, je bilo vredno vsake vložene ure dela in tveganja, ki smo ga prevzeli za učinek, ki smo ga dosegli.

HIT PRODUKT leta so sadni trakci HUDO DOBRO in podjetnika Mojca Makovec Haložan in Mitja Milič.
HIT PRODUKT leta so sadni trakci HUDO DOBRO in podjetnika Mojca Makovec Haložan in Mitja Milič.FOTO: POP TV

Kakšen je bil občutek, ko ste zmagali?

Zdaj, ko pogledam z distance, vidim, da smo bili res v vrtincu pozitivnega dogajanja. S časom, vsemi prejetimi pohvalami in čestitkami smo dejansko dojeli, kako velika stvar je bila ta zmaga za naše podjetje in vse zaposlene. Hvaležni za občutke in priznanje našega dela, smo lažje načrtovali prihodnost.

HUDO DOBRO
HUDO DOBROFOTO: POP TV

Ste po oddaji občutili več pritiska, kot ste pričakovali, predvsem pri rasti podjetja ali vodenju poslovanja?

Da, res je bil pritisk po oddaji velik in nepričakovan. Ko si v proizvodnji, je tvoja prioriteta vedno vrhunsko proizveden izdelek in temu sledi prodaja. Običajno se sam ne izpostavljaš. Tukaj pa je poudarek na promociji, dvigu prepoznavnosti in tudi tvoji zgodbi. Za nas še dokaj podhranjeno področje. Vsakemu priznanju sledijo večja pričakovanja, ki pa ustvarijo pritisk na vodenje ekipe in poslovanje, predvsem z vidika pričakovane rasti. Vendar smo to vzeli kot pozitivno dejstvo, ki nam je pokazalo, kaj vse je možno in česa smo predvsem z ekipo sami sposobni. Odločili smo se, da je rast nekaj pozitivnega, vendar jo bomo mi izpeljali v smeri dviga kakovosti in storitev ter poglabljanja dolgoročnega sodelovanja s partnerjem SPAR Slovenija.

HUDO DOBRO
HUDO DOBROFOTO: POP TV

Kako pomembno je bilo za vaš poslovni uspeh sodelovanje v tako prepoznavni oddaji, kot je Štartaj Slovenija?

Za pozicioniranje izdelka sadni trakci na slovenskem trgu je bilo to sodelovanje ključno. Kot majhen butični proizvajalec nimaš na voljo zadostnih virov za tovrstno promocijsko in prodajno kampanjo. Podpora s strani profesionalne ekipe ti omogoči dvig na višjo raven, kar ti pomaga rasti tudi na drugih področjih.

HUDO DOBRO
HUDO DOBROFOTO: POP TV

Ali vam je tekmovanje pomagalo razviti nove spretnosti ali vpoglede, ki vam koristijo še danes?

Zaradi povečanega obsega dela smo ugotovili, kako pomembna je dobra organizacija dela in s tem tudi, kje so naše meje. Upoštevati moramo, da so naši zaposleni invalidi z omejitvami, ki jih moramo upoštevati pri načrtovanju dela in rasti proizvodnje. Prav tako smo nadgradili raven marketinškega komuniciranja, ki smo ga prenesli tudi na naše druge izdelke in storitve.

HUDO DOBRO
HUDO DOBROFOTO: POP TV

Kako načrtujete nadaljnji razvoj svojega podjetja po zmagi?

Načrt razvoja za letošnje leto je že oblikovan in smo v fazi njegove uresničitve. Vsekakor je naš osnovni načrt širitev v druge trgovine Spar po Sloveniji in se prebiti v vse kraje po Sloveniji. Prav tako imamo nekaj novih izdelkov, ki jih želimo postaviti na police v sodelovanju s Sparom. Nadalje se bomo osredotočali na program in storitve v Hiši Gibanice, kjer lahko kupci izdelkov dejansko dobijo vpogled v naše delo in nas podrobneje spoznajo.

HUDO DOBRO
HUDO DOBROFOTO: POP TV

Kaj bi svetovali tistim, ki se odločajo, ali naj se prijavijo v Štartaj Slovenija?

Če verjamete v svoj izdelek, se vsekakor splača poskusiti. Ekipa je izredno podkovana v začetni podpori pri razvoju izdelka in omogoča, da je vaša ideja realno ocenjena glede na potencial, ki ga prinaša s sabo.

Sadni trakci HUDO DOBRO
Sadni trakci HUDO DOBROFOTO: Damjan Žibert

Kaj bi svetovali mladim, ki želijo začeti svoj posel?

Velja pravilo '1 % talenta in 99 % vztrajnosti ter pridnega dela'.

HUDO DOBRO
HUDO DOBROFOTO: POP TV

Ne zamudite priložnosti in se prijavite v novo sezono Štartaj Slovenija! Spremenite svojo idejo v uspešno zgodbo. Imate super podjetniški izdelek, ki ga pridelujete na svoji kmetiji ali na podeželju? Sami zmoremo veliko, skupaj zmoremo vse! Odprte so prijave v novo sezono oddaje. Prijavnico boste našli TUKAJ!

UI Del vsebine je ustvarjen s pomočjo generativne umetne inteligence.

Komentarji (0)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 861