Projekt Štartaj Slovenija je državo osvojil leta 2016. Najprej je nastala ideja – mala ideja o dobrem. A tega dobrega je bilo tako veliko, da je nastal projekt, ki odmeva prek meja naše države.
Uspešna rast projekta ni bila samoumevna. Vloženega je bilo veliko znanja, predanosti, izkušenj in dobrih rešitev.
V prvo sezono so vstopili trije partnerji: agencija Formitas s svojo idejo o oddaji in agencijsko vztrajnostjo, Spar Slovenija z znanjem trgovca in prodajnimi policami svojih priljubljenih trgovin v Sloveniji ter POP TV z dolgoletnimi izkušnjami ustvarjanja najbolj gledanih televizijskih vsebin in priljubljenimi platformami za predvajanje.
Ko so začutili, da je projekt prerasel prvotno zastavljene okvirje, so partnerji zaznali priložnost, da k sodelovanju povabijo še dva izjemno pomembna partnerja – NLB in Ford Slovenija.
NLB mlade podjetnike z nasveti vodi skozi finančna močvirja in jim poda varno roko kreditov, s katerimi lahko premostijo vse finančne pasti in se napotijo na visoko stran uspeha. Ford pa s svojimi transportnimi vozili spremlja rojstva mnogih zgodb: priča je prvim dostavam izdelkov, posluša skrbi podjetnikov ter se veseli ob njihovih uspehih, ki jim za zmeraj spremenijo življenja.
Zato so se danes na PRO PLUS zbrali predstavniki podjetij, ki so partnerji projekta Štartaj Slovenija. Podpisali so pogodbo o sodelovanju.

Podpisniki so:
mag. Igor Mervič, generalni direktor Spar Slovenija
Andrej Lasič, direktor poslovanja s ključnimi komitenti, NLB
David Jurič, generalni direktor Summit Motors Ljubljana
Mojca Randl, direktorica skupine Formitas
Pavel Vrabec, generalni direktor PRO PLUS
Kmalu začnemo že tretjo sezono oddaje Štartaj, Slovenija!
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV