
Koliko krat vidimo nekaj v izložbi in postanemo prepričani, da to moramo imeti? V tistem trenutku raziskovalci, ki so opravili novo študijo, objavljeno v Zborniku potrošniških raziskav, priporočajo, da se zaustavite in še enkrat premislite, ali to, kar ste ravno kar videli, res potrebujete. Če tega ne potrebujete nujno, boste namreč v nakupu uživali le, če boste imeli po tem, ko boste odšteli nekaj denarja, v banki še vedno dovolj na računu.
Logičen zaključek je, da v nakupu uživamo veliko bolj, če vemo, da ne porabljamo zadnjih bankovcev težko prisluženega denarja. A kot potrošniki to včasih premalo upoštevamo. Ker nas nakup, ko nimamo privarčevanega dovolj denarja tako in tako ne bo močno osrečil, saj bo povzročil občutja krivde in povečanega strahu pred prihodnostjo, se je včasih res bolje zaustaviti, preden posežemo po denarnici in najprej poskrbeti za svoj varčevalni račun.
Rezultate takšnih raziskav sicer že upoštevajo tudi prodajalci, ki denimo ponudijo malo bolj akcijske cene ob datumih, ko ljudje po navadi prejmejo plačo in si z malo lažjim srcem kaj privoščijo.

Komentarji (7)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV