Naučil se je ostati v samem vrhu z različnimi blagovnimi znamkami, ki so v lasti podjetja L Brands, njegov uspeh pa le še narašča. Lansko leto je dohodek podjetja narasel za 15 odstotkov in tako so dosegli rekorden porast v zgodovini podjetja. Kot kaže, pa je prav znamka Victoria's Secret velik del uspeha podjetja. Prodaja spodnjega perila se je lansko leto povečala za skoraj 5 odstotkov. Znamka pa je postala pravi pop kulturni fenomen. Modna revija, na kateri 'angelčki' nosijo spodnje perilo in se sprehajajo po modni brvi, žanje pozornost vsega sveta.
A L Brands je veliko več kot le ena blagovna znamka, v porastu je tudi veriga trgovin s kozmetiko Bath & Body Works, ki so priljubljene preko luže. Njihovi prihodki danes prinašajo že skoraj 30 odstotkov cele prodaje podjetja L Brands. Poleg tega pa še številne druge. Prav to pa je Lesa Waxnerja lansko leto uvrstilo na vrh CNN-ove lestvice najboljših direktorjev leta 2014.
Prava skrivnost najbolj prepoznavne znamke spodnjega perila torej niso le viktorijini angelčki in vsem viden blišč modnih revij, a tudi podjeten direktor Les Wexner.

Komentarji (2)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV