
Tudi sam poslovnež
Čeprav s pridom uživa sadove očetovega dela, je tudi sam postal uspešen poslovnež. In sicer je odprl novo spletno platformo za igranje videoigric; imenuje se Panda TV. Igranje videoigric je njegov priljubljen hobi, kot je pojasnil v lanskoletnem intervjuju za BBC, pa gre tudi za enega najbolj priljubljenih načinov preživljanja prostega časa med kitajsko mladino. Mladenič, ki je dan po tem, ko je Apple izdal svojo uro, kar dve fotografiral na svojem psu, je bil lansko leto del britanskega dokumentarca o kitajski mladini. To, da nima le ene ure, ki stane več, kot je povprečna kitajska plača, je dober kazalec, kako postaja razslojevanje med bogatimi in revnimi v tej azijski državi vse večje.
Obraz mladih kitajskih bogatašev v britanskem dokumentarcu
V dokumentarcu britanskega BBC-ja Wang iskreno pojasni, da je igranje videoigric za kitajsko mladino edini način, da pobegnejo iz sistema, v katerem se počutijo ujeti. "Država se odloči, kaj je priljubljeno in normalno," pove. "In temu se moraš podrediti. Če so tvoje ideje drugačne, to pomeni, da se motiš. Ker ima vsak svoje ideje, se zgodi to, da si ljudje nadenejo masko in življenje nadaljujejo s to masko. Zakaj je igranje igric tako priljubljeno? Ker lahko edino tu v javnosti odložiš svojo masko in poveš, kaj v resnici misliš, ne tisto, kar moraš reči, da misliš."








Komentarji (12)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV