Življenjepis "preberejo" v šestih sekundah
Raziskovalci so ugotovili, da tisti, ki izbirajo nove zaposlene, za en življenjepis v povprečju porabijo le šest sekund časa. V teh šestih sekundah pa najpogosteje pogledajo ime, kakšno delo trenutno opravljate, koliko časa ste na tem položaju, kaj ste delali pred tem in kakšna je vaša izobrazba. Če jih ne prepričate v teh šestih sekundah, ki jih običajno porabijo za en življenjepis, ga bodo enostavno odložili in v roke vzeli drugega.
Če pogledate zgornjo fotografijo še enkrat, lahko opazite, da si je delodajalec za drug življenjepis vzel več časa kot za prvega. Zakaj se je pri njem zaustavil dlje? Po mnenju raziskovalcev, ker je bil spisan v formatu, ki je lažje berljiv, informacije so bile na sploh podane tako, da jih je bilo lažje in bolj zanimivo brati. Pomembno ni torej le, da je vaš življenjepis kratek in jedrnat, temveč da zapišete tisto, kar je najbolj zanimivo, na način, ki ga je prijetno brati. Nihče si ne bo vzel časa, da dejansko prebere prav vse o vas, zato izpostavite samo tisto, kar je ključno.
Komentarji (4)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV